Recensie Clara Heusden-Zolder 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bubududu

Wandelaar
28
19/03/22
32
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/clara-sexy-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normaal gesproken ben ik altijd bang als ik naar Chinese meisjes ga. Bij Clara toch een paar selfies omtvangen met datum van vandaag. Dus snel een afspraak gemaakt. Clara ontvangt in een daghotel in Heusden-Zolder, bij aankomst kreeg ik de kamernummer. Na betaling meteen heerlijk zoenen met tong erbij snel uitgekleed en heerlijk laten pijpen door haar. Ze pijpt met goed gevoel en likte me ballen ook. Daarna doggystyle en afgemaakt in missionaris. Na afloop bood ze me nog een massage aan maar dat heb ik afgeslagen ivm een afspraak. Behandel haar met respect en je krijgt er veel voor terug

Link https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/clara-100-real-china-gfe-cim-2.html
 
Laatst bewerkt:
Clara is een heel knappe slanke chinese. Haar foto's zijn echt en bij twijfel mag je haar altijd video chatten. Wel moet je geen degelijke conversatie verwachten, daarvoor is haar Engels niet goed genoeg. Ze gebruikt Google Translate van het chinees naar het Nederlands en omgekeerd bij het daten. Jammer dat het voor mij zo ver is, anders zou ze mij meer over de vloer krijgen....
 
Ik gebruik WhatsApp en stuur haar eerst een berichtje...als ze ziet dat je werkelijk geïnteresseerd bent in een date mag je haar dan video bellen om de authenticiteit van haar foto's te checken.....
 

Ken haar als Mimi, zelfde dame en kun je mee videobellen.
Of je vraag voor een selfie met jouw naam op een kaartje, werkte voor mij wel. ;)

Had toen ook deze advertentie.

 

Bijlagen

  • Mimi-Linlin.jpeg
    Mimi-Linlin.jpeg
    83,9 KB · Weergaven: 163
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben er net geweest, is idd eens geen Chinese die over de houdbaarheidsdatum is. Jammer genoeg wel weer zonde geld voor mij. Herhalingsgevaar 0,0
Vriendelijke meid maar de prestaties zijn Ondermaats als je kijkt naar wat er in Limburg nog te neuken valt.
 
Ben er net geweest, is idd eens geen Chinese die over de houdbaarheidsdatum is. Jammer genoeg wel weer zonde geld voor mij. Herhalingsgevaar 0,0
Vriendelijke meid maar de prestaties zijn Ondermaats als je kijkt naar wat er in Limburg nog te neuken valt.
Jammer voor jou....het zijn geen machines maar mensen hé die gevoelens hebben en ja dit kan gebeuren als er geen wederzijdse klik is....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
120
Heb Clara vorige week bezocht in Heusden, goede ervaring. Ze is idd het meisje van de foto's , maar je moet je wel beseffen dat in Azië ze een beetje over de top gaan met de beauty filters (wat bij Clara niet nodig is, maar op de foto heeft ze bijv een smallere kin). Strak lichaam en een nog strakker poesje. Ze tongzoent, pijpt lekker diep zc, rubber erom en lekker het condoom volgespoten na een paar posities. Ze heeft een streepje, verder is haar poes netjes geschoren. Verwacht geen gesprek, een glimlach en een paar woorden in het Engels, maar voor elke zin met meer dan 2 woorden moet Google translate helpen. De sex was goed, de meid is mooi en strak, maar ik mis toch een klein beetje babbel
 
Gisteren bij Clark geweest.
Wist waarvoor ik kwam een snelle zaadlozing. Betaling geregeld en me laten pijpen. Hier haar wat geholpen diep genoeg te geraken. Daarna heel even gebeukt maar wou eig gewoon haar gezichtje volschieten. Dat heb ik daarna ook kunnen doen. Broekje aan en terug naar buiten. 15min max. Maar daar kwam ik voor
 
Gisteren bij Clark geweest.
Wist waarvoor ik kwam een snelle zaadlozing. Betaling geregeld en me laten pijpen. Hier haar wat geholpen diep genoeg te geraken. Daarna heel even gebeukt maar wou eig gewoon haar gezichtje volschieten. Dat heb ik daarna ook kunnen doen. Broekje aan en terug naar buiten. 15min max. Maar daar kwam ik voor
Prijs ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan