Recensie Claudia, Antwerpen, Schippersstraat 22/3 4,84 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is juist dat zijzelf vinden dat Roemenië lager aangeschreven staat. Ik vind het wel meevallen. Datzelfde gold ook voor landen al Albanië en zo. Vroeger beweerden ook heel veel dames dat ze Italiaans of Spaans waren, omdat hun vader zogenaamd uit dat land kwam. Dat had ook met de negatieve associaties te maken.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu dat ik er binnen geweest ben op dit adres merkte ik dat ik ze al meermaals bezocht heb.
Ik weet nu ook terug waarom. Geweldig wijf !

De discussie over haar nationaliteit ? Ik heb het haar gevraagd maar ik kon het niet goed verstaan, ze had vlees in haar mond toen ze antwoordde, maar ik meen iets al Moldavische te hebben verstaan. Niet dat het enig belang heeft.

Ik zag ze tweemaal vrij staan deze namiddag en de tweed keer, ik onmiddellijk naar de deur en binnen. Ze vroeg of ik wel zeker binnen wou komen, want ze deed geen SM zei ze. Daar was ik ook niet naar opzoek, ik wou andere dingen.
Claudia zier er met de jaren beter uit naar mijn smaak. Het meisje is verdwenen, het is een vrouw geworden. Vrouwen horen het meestal niet graag, maar ze is wat zwaarder en forser geworden.
En dat heb ik graag. Ik ben meestal niet zo voor het magere skinny type. Ik vecht graag in dezelfde gewichtsklasse.

In de kamer beiden een wasje gedaan. De betaling geregeld en de wensen ( pijpbeurt, cowgirl &reverse cowgirl en finishen met een handjob) overgemaakt. Zoals op restaurant waren mijn ogen terug groter dan mijn buik. Verder dan de eerste schotel ben ik dan ook niet geraakt.
Ze is voor mij veruit de beste pijpster in het SKW en daarbij die geile blik in haar donkere ogen waarbij ze uitstraalt dat ze koningin van het vagevuur is, een ponny tail waar ik goed kon aan trekken en veel grip op de pik.
Al dat gelik, gesabbel, geslurp aan mijne sjarel en ballen bevielen me zo dat ik er geen moment aan gedacht heb om over te gaan naar fase 2 en 3 van de planning. Na een halfuurtje ontplofte de boel. Gelukkig verwittigde ik haar, gentlemen als ik ben, tijdig .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteren binnen geweest ongeloofelijk 10 minuten gekust al rechtstaande en op bed , borstjes gezogen, 10 minuten gepijpt en 69, 10 minuten geneukt en klaar gekomen, daarna uitgeblazen en geknuffeld dus 40 minuten binnen geweest wat een heerlijke dame zeer verslavend mij ziet ze zeker terug
 
Vandaag bij mijn eerste ronde was ze der wel maar bij de tweede ronde was inderdaad verdwenen maar ze is er vandaag zeker geweest

Maar andersom heb ik ook al geweten dat ze pas om 1 uur begint

Maar ze is toch een dame die veel aanwezig is in het skw
 
Maar ze was er en dat ze veel bezet is is meer dan logisch der zijn gewoon weinig andere dames op dit moment
Er was gisteren toch weer meer dan keus genoeg. Ik schat dat in VT de bezetting ongeveer 70% was. In de andere straten was de bezetting wel wat minder, maar toch ook nog ruim voldoende.
 
Iedereen zijn mening daar over . Ik zag toch gisteren avond dat er niet zo veel dames in de vitrines. Ik heb het toch al drukker geweten .
Iedereen zijn mening daar over . Ik zag toch gisteren avond dat er niet zo veel dames in de vitrines. Ik heb het toch al drukker geweten .
Iedereen zijn mening daar over . Ik zag toch gisteren avond dat er niet zo veel dames in de vitrines. Ik heb het toch al drukker geweten .
Niet achter het raam wil niet zeggen dat ze er niet zijn!!?? Ze kunnen ook bezet zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan