Recensie Claudia, Den Haag, Doubletstraat 26 k2 4,23 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van haar buur vernomen dat ze haar been heeft gebroken, maar met enkele weken terug wil zijn.

Buuf doet overigens ook pzc en cim(€60,- / 20 min), maar haar deepthroat viel mee en doet niet aan mondje neuken/69 ;)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
60
Gisteren avond had ik zin om een goede pijp beurt te krijgen, dus op zoek naar onze pijpkoningin Claudia in Doublet. Zij zat achter haar geopende raam en kon ik meteen afspreken voor een goede pzc- bef- en neukbeurt. Het bezoek begon met het vertellen over haar gebroken been maar snel overgegaan naar een lekkere pzc. Het was een aparte manier van pijpen. Mijn lul erin, mond bleef een beetje open en haar tong bewoog alle kanten op. Dus, mijn lul werd gelikt in haar half geopende mond voor-achter, links-rechts. Af en toe mond dicht en stevig gezogen of helemaal de keel bereikt met kokhals geluiden of het hoofd draaien voor een andere positie. Niet met het hoofd heen en weer schudden zoals in de meeste gevallen. Huh, je kon op deze manier lang volhouden en genieten. Even gewisseld met solo beffen en daarna weer doorgaan met pijpen. Er was geen tijdsdruk aanwezig. Maar ik wilde ook nog neuken - had niet verwacht dat zij ook een lekkere kutje heeft, nog redelijk strak, ik kon langzaam, diep, hard en met gevoel pompen. Was van plan om in haar mond uit te komen maar het neuken was zo lekker dat ik vergat op tijd te stoppen. Toen ik stopte en de condoom weghaalde, was ik al te laat om mijn lul in haar mond te stoppen. Het sperma ontplofde alle kanten op, haar gezicht borst buik bovenbenen hebt ik per ongeluk gewit, ik verexcuseer me maar zij werd niet boos hierom. Ik mag helpen mijn sperma met papier te vegen van haar lichaam. Wel leuk toch! Gedurende het aankleedpartij heeft zij verder verteld over hoe en waar is het ongeluk gebeurd enz.
Dit is een goed adres als ik zin heb voor een pijpbeurt.
 
Waarschijnlijk krijgt haar hele contactenlijst dezelfde app :rolleyes: ik krijg na een jaar nog steeds appjes van een dame bij wie ik 1 keer geweest ben en die gegarandeerd niet meer weet wie ik ben.
 
Was vroeger zeer regelmatige bezoeker van deze dame, ondanks dat ze Nilfiskt als 1 vd besten, heb ik toch besloten om haar te vermijden, en dit heeft alleen maar te maken met idd het aantal lullen wat zij per dag hoogstwaarschijnlijk zonder rubber wegwerkt.

In de tig jaar dat ik haar bezoek heeft ze al een aantal x aangegeven dat ik me moet laten testen. Heb ik ook meerdere keren gedaan, gelukkig negatief tot op heden.

Ondanks het soms lastig is zal ik haar niet meer bezoeken hoop ik, we weten allemaal als je geil bent dat je niet met juiste kopje denkt.

Voor u allen die haar bezoeken, geniet ervan.

Gr,
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hallo heren gister middag bij claudia geweest. Ze appte me al elke week wanneer ik weer is kwam en dat ze de sex miste 🤦‍♂️😀. Dat moeje maar niet serieus nemen. Kwam binnen meteen tongen helaas niet constant ik hou van constant tongen. Ik begon haar uit te kleden en ze ging doggy style zitten. Ik heb haar dus van achter gebaft en gebeft was erg geil. Daarna heeft ze mn pik afgezogen. Claudia pijpt echt als 1 van de beste die ik gehad heb van de dvps. Lekker zonder condoom met aparte technieken met veel spuug deeptroath tot aan de ballen aan toe. Ik moest haar echt afremmen anders spoot ik zo der mond onder. Daarna misio geneukt en ze deed der benen goed wijd ze neukt lekker. Daarna nog doggy lepel lepeltje. En speelde met der clit erg geill. Bij lepel lepeltje en der klit stimuleren spoot ik het condoom vol. Service is topp ze is niet knap maar goed de service maakt het goed. Ze noemde me hele tijd sexy en vroeg wanneer ik weer kwam🤦‍♂️🤦‍♂️
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was op zoek naar PZC in de Haagse straten, maar mijn favorieten waren er niet of waren bezet. Jaren geleden was ik een keer bij Claudia geweest, eigenlijk was dat me niet zo bevallen, maar ik dacht, ik probeer het nog een keer, toen haar gordijntje opeens openging.

Ik had beter moeten weten: net zoals toen, alles veel te hard en ruw en snel. Zeggen dat ik het graag "soft and slow" heb maakt geen enkel verschil.

Klaarkomen lukte me alleen met zelf rukken en alleen als ze uit de buurt van mijn geheime delen bleef met haar mond of handen. Gezien de pagina's met juichende recensies hiervoor doet ze iets goed, maar met mij is ze compleet sexueel incompatibel.

Verder best een sympathieke vrouw overigens. Maar ik zal haar niet meer bezoeken.

Ze liet nog weten vanaf morgen op vakantie te zijn.
 
Dat kan wel zijn, maar op de een of andere manier vind ik haar er een beetje vies en onverzorgd er uit zien.
Omdat ze dat wss ook wel een beetje is, wat niet raar is aangezien ze heel wat vlees wegwerkt op een dag. Ieder zijn ding. Heb claudia vroeger wel is bezocht en zal zeker ooit nog wel een keer gaan omdat ze simpelweg iets geils heeft. Blik in der ogen of pijpskills? God mag t weten maar t werkt bij veel mannen iig
 
Nou heb zojuist een halfuur geleden de beroemde Claudia kunnen ervaren. Van te voren had ik grondig haar forum ingestudeerd hoe ik haar herken, de beste toenadering en waar ze zit. Nou liep de straat in en meteen zoekende naar een vrouw die de omschrijving Claudia heeft en wat zag ik: zwart haar check, hoerige blik met blauwe ogen check, tattoo boven de reet check. Dit moet haar zijn. Ter navragen vroeg ik: are you the famous Claudia waarop zei reageerde met: ah a new man that want a blowjob from the Queen en toen wist ik al genoeg. Na een kleine babbeltje met de wensen die ik wou kon het feest beginnen.

Mannen wat een beleving hahah. Zij is als ware een echte pijpkoningin want zonder moeite slikt zij mijn gehele gereedschap diep de keel in en mocht ik zelf de tempo bepalen of door haar laten doen. Tegen het einde aan kwam ik in een heerlijke throatpie diep in de keel klaar, wat overigens enorm lekker was, waarbij zij mijn lading even later uitspuugde.

Qua looks is zij precies wat vaker werd benoemd. Een steen geile vrouw die niet knap is maar ook niet lelijk met haar mooie blauwe doppen die jou ziel penetreert wanneer zij jouw deepthroat.

Wat een ervaring en bedankt mede-wandelaars voor de heads-up. De nummer is bemachtigd en ik kom zeker terug.
 
lekker he hmmmm laat me ook goed afpijpen straks heb er ook zin in. vorige keer schuurde zn met haar kont zo tegen mn pik bloot ik dacht die kan ik zo bare nemen. ik ging nog met mn pik tegen der kut aan dat mocht maar toen zei ze we take condom hahaha
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
70
had donderdag avond een afspraak met deze dame. heb alleen me laten zuigen zc met klaarkomen in der mond. wat kan ze toch pijpen met verschillende tecknieken deeptroath ze pijpte zo dat ik met der kut kon spelen. ging tijdens het pijpen mn vingers nat maken en met der clit spelen. ze maakte lekkere geluidjes erbij. na 15 min zei ik dat ik zou klaarkomen. ik zei please put your tong out and. open your mouth. ik spoot der tong helemaal onder en mond en ze liet het er zo uit lopen op mn buik wat geil was dit zeg. ik krijg er weer een stijfe van.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pff claudia blijft toch echt super om snel te bezoeken 🤤

Altijd heerlijk als ze met haar kont tegen m'n pik aan schuurt om hem paraat te krijgen.

Steve_
 
Als het iets rustiger is in de straten is Claudia altijd een zekerheidje. Ze is wat drukker dan normaal, omdat iedereen zo over denkt geloof ik.

In de rij was ik nummer 2. Gordijn gaat tegenwoordig helemaal open en daar stond ze voor het raam. String, bovenstukje en die bekende blik alsof ze al dagen lang geen beurt heeft gehad en smacht naar je lul in haar mondje.

Goed, gelijk maar naar binnen. 100E overhandigd en ze rookte rustig haar sigaret op. Toen ik me ging wassen kwam ze achter me bij de wasbak staan voor een soort lapdance. Heerlijk om die tieten van haar op je rug te voelen. Omgedraaid en haar met m'n handen op haar schouders naar beneden gewezen. Op d'r hurken vond ze al snel m'n worst waar ze zo naar leek te hunkeren.

Ze begon rustig, maar toen ik m'n handen op haar achterhoofd legde wist ze dat t menens werd en ze aan de bak kon. Heerlijk om naar beneden te kijken en je lul niet meer te zien, enkel haar haren en haar ogen die nog net proberen naar boven te kijken.

Na 5 minuten op de bedrand gaan zitten en gevraagd of ze met m'n ballen aan de slag kon gaan. Ze heeft elke kant dubbel en dwars gebabbeld en bleef me met die hoekige blik aankijken.

Vervolgens condoom er op en in doggy geneukt. Vind ik toch het minste gedeelte.ze gaat gelijk met haar hoofd naar beneden in plaats van op haar handen steunen. Waardoor haar echt hard doorneuken niet gaat.

Maaaar condoom er af en erna het witte goud op haar tieten achter gelaten. Waardige vervanging als het zo rustig is voor een keertje.
 
Mag je haar ongeremd, diep, en extreem hard in haar keel neuken (als een kutje)? Vergelijkbaar met Layla (Vlaardingen) of katy (Rotterdam)?

Laat ze ook in meerdere posities keelneuken? Dat zij op haar rug ligt en bijvoorbeeld met haar hoofd over de rand van de bedje hangt?

Als op ongeremd keelneuken en verschillende posities keelneuken ja wordt geantwoord door meerdere. Dan ga ik z.s.m! Dan laat ik zeker een uitgebreide deepthroat en keelneuken review achter!

Anders ga ik wel een keer langs als ik in de buurt ben.

P.s. doet ze aan filmen voor een extra prijsje?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan