Recensie Claudia Den Haag Geleenstraat 84k5 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Cumgiver

Vaste klant
Forumpionier
226
03/07/21
285
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren was ik in de Geleenstraat. Eigenlijk niet van plan om een dame of trans te bezoeken. Altijd een borrel pakken bij don Suerte had een beetje mazzel met een gokkast. Maar dan nog de aanbod van transen en dames is daar voor mij zeer beperkt. Hoewel er bekenden zaten, behoren zij tot voltooid verleden tijd. Maar de laatste ronde zag ik naast de Balkan kitterie van nr 86, een blonde vamp zitten en ze sprak me aan. Ze stelde me een standaard tarief voor en ik vroeg of ze echts alles doet zonder condoom. Ja ik doe alles lekker zonder condom. Ik gaf aan dat ik later terug kwam en wou een ronde nemen om te bedenken.

Maar goed ze kwam heel vriendelijk en geil over, mooie benen, lekkere tieten, geile stem met een Antilliaanse accent, volslanke bouw, half lang krullend haar: een echt een lady van middelbare leeftijd. Snel schoot de gezegde in mijn gedachte niet geschoten is altijd mis. En daarbij is de keuze met transen daar een drama. Met gekwispel in mijn broek ging ik richting haar kamer. Ik werd daar warm onthaalt met zoenen en hmmm wat een partij heerlijke billen. O mooie man ben je zeg echt waar zei ze. Ik gaf haar 50 euro, stelde 100 voor roestig. Stelde voor om even naar de geldautomaat te gaan. Maar ze had enorm zin. De kamer had een goede rood zwarte ambiance met spiegels. Dat is een plus, beter dan de transstation daar ook de hoek. Airco stond aan en ik werd op het bed begeleid. Ik lag en werd heerlijk gepijpt. Bij deepthroaths kreunde ze helemaal erin was moeilijk en ik rimde en pijpte haar. Als een krolse kat kuste te mijn borst en tonge we. Wow man zei ze je bent echt moi man met lekkere piek. Voelde me net een kerstboom waarvan de ego vol geilheid straalde. Kuste haar nek en likte zachtjes haar oorlel en fluisterde wil jij die lekkere pik in je voelen. Hmmm graag lekkere man kom in me. We begonnen met doggy en ook daar ging de cumgun blanco erin. Geen loophoes van te pas gekomen en heerlijk school ik mijn gun in haar Latina ass. Wat kreunde ze geil zeg en naam een rustige intro kon ik heerlijk opbouwen en de diepte ingaan. Wat genoot die geile blond dame ze. Zelf probeerde ze me ook neuken, maar dat deed ze niet vaak en haar pik was daar niet hard genoeg voor. Zodra mijn cumgun in haar Colombiaanse ging stond haar clit van ca 18 cm op 12 uur. Twee standjes verder blafte ik haar vol met zaadsalvo's. Mocht erin blijven en ze zei dat is zalig zeg schat. Nou toen vroeg ik of ze dat vaker wil. Zeker wel zei ze ik ben donderdagavond en zaterdagavond of vrijdagavond van 7 tot 11 hier. Nou je gaat me vaak voelen en zien hmmm graag zei ze.

Claudia gaat me zeker vaak zien en voelen. Het is een prachtvrouw om te zien en heeft een lekkere pik. Wat een geile klik zeg en op de Geleenstraat heb ik dat met 2 anderen. En voor 50 euro zal ze me vaker zien en voelen.
Fijn om een met pre op trans weer een geile klik te hebben.


Groetjes CG
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was afgelopen donderdag in de Geleenstraat. Het aanbod van transen was heel laag en wat aanwezig was was niet veel soeps. Totdat ik na een verlate hapje een ronde deed. Claudia stond er plots zelfde huisnr maar in de 1e raam. Haar lach was te verleidelijk om voorbij te lopen. Ik maakte een gebaar dat ik gauw kom en dat deed ik na een paar flappies getapte te hebben.

Ik kreeg een warm onthaal en rekende 50 euro af. Ze zei al we gaan lekker ontspannen en genieten van elkaar mooie man. Eerst een goede was beurt en daarna begonnen we heerlijk te tongen. Ze had een harde pik en mijn cumgun kwispelde gewillig tegen haar klit. Ik werd weer lekker gepijpt en we deden 69. Haar pik verwende ik ook en toch had ik moeite om die hele formaat er helemaal in te krijgen. Snel ging ze op me te zitten begon te tongen en mijn paal gleed over haar ass pussy. Gewillig stak ze mijn harde cumgun in haar natte latina neukgrot. Heerlijk zonder cd erin en we deden 4 standjes. Dit keer wilde ze proberen om mij te neuken. Dat deed ze liever wel met condoom. Ze legde me uit dat ze geen neuker is. Toch voelde het even lekker en even later was het bot eruit. Toen neukte ik haar doggy en ze kwam klaar. Dat was wel even een ding want haar asspussy sloeg op slot. Ik gaf haar even een body2body massage toen ze op haar buik lag. Af en toe drukte ik mijn paal erin en kwam heerlijk klaar en tegelijkertijd tongen.

Voor die prijs en hoe mijn bezoek verloopt is zij super lekker. Ik zal met haar zeker lang genieten. Fantastisch dat ze af en toe ook neukt, maar ze is meer bottom. Mij voelt en ziet ze me vaker.

Cumgiver
 
Meestal werkt op donderdagavond en. vrijdagavond. Vanavond is ze er niet
 
oke jammer ik kan alleen zaterdagavond ik wil haar graag zien hoe ziet ze eruit
Claudia heeft geblondeerd halflang haar echt een latina gezicht. Mooie kont prachtige borsten. Ze is van middelbare leeftijd ik denk 45 kan ouder zijn en voor haar leeftijd een prima figuurtje. Soms werkt ze zaterdag avond dan heeft ze een kamer geruild.
 
Claudia heeft via de app aangegeven dat ze gestopt is. Stond meestal op een vrijdagavond en het contact met haar is ook stil gevallen.

Echt jammer want ik had goede ervaringen met haar. Betaalde meestal 50 tot 70 euro. Daar kan je nu bij andere transen niet mee aankomen of je wordt binnen 5 minuten afgewerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan