Recensie Cleo 2, Eindhoven, Baekelandplein 12

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mikeytheking

Vaste klant
211
30/08/23
79
Is dit toevallig de cleo uit Hongarije die nou op 10 rechts zit ? Ze stelde zich voor als cleo. Heel hoerige uitstraling maar helaas zeer slechte ervaring mee vandaar dat ik me niet kan voorstellen dat het dezelfde is

De Cleo van na 10 maart is duidelijk een andere dan die er voor. De "oude" had een zeer goede reputatie. De nieuwe niet!.
Kan de moderator deze twee niet splitsen, om verwarring te voorkomen

Op welke kamer zat deze dame Krekelj, en weet je haar naam? Misschien wil je een draadje beginnen over haar, met een recensie om elkaar te waarschuwen. Hier onder 'Eindhoven Algemeen' raakt je bericht snel uit het zicht.

//mod.edit:
inmiddels is duidelijk dat het gaat om Cleo 2, voor haar is nu dit draadje gemaakt

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is dat die cleo die ook op kinky adverteert met nzc. Daar is al een review van hier en ook op het kamikaze forum. Staat geen een positieve review geschreven over mevrouw.

Cleo is echt een zeer grote afrader 1x en nooit meer. Ze ziet er echt lekker en hoerig uit maar vreselijk ik had er een keer 150 betaald en snel snel en mocht er ook maar half in.... die kan beter ander werk gaan doen want in dit vak geen kwaliteiten.

Terug
Bovenaan Onderaan