Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb al bijna alles van me lijstje gedaan 😂
Hek in de regen gemaakt.

Zonnebank genomen.

Nieuwe set staat in elkaar. Echt super mooi een bartafel, zwart met hout 😍😍
Met een feestje kan het ook buiten staan zodat er binnen veel ruimte is.
Morgen komt een koper voor de "oude" tafel.

Boodschappen voor de brunch gedaan. Lekkere hapjes gemaakt 🥰

En jullie? ☺️

@Roxas op mijn kaart stond: wees jezelf 😍 Past wel precies bij de gesprekken van deze week 🥰
Zal ik 1 voor jou trekken? Dan dm ik het naar je. Moet je even een vraag in gedachten nemen. ☺️
@ForumLurker 😵‍💫😗
laten we gewoon geen aandacht aan negatievelingen geven.
 

Tegen zeer onaangename heren is het liefste dat ik kan zeggen: Laat me met rust alsjeblieft.

Kies een ander topic, forum is groot genoeg voor ons allemaal 🤗❤️😊
 
Had ik op deze miezerdag kunnen doen, maar vond het leuker om mijn Lego King Fisher verder in elkaar te knutselen. Yep, ik ben er zo eentje! 😁
oh nice die heb ik gezien, ik heb al jaren geen LEGO meer gekocht maar pak nog wel 2x per jaar de nieuwe brochure mee uit nieuwsgierigheid en nostalgie

TCG's zoals Magic, Pokémon, Yu-Gi-Oh! of Digimon, ook leuk. Maar dat is de geek in mij :)
speelde zo'n 18 jaar geleden Yu-Gi-Oh. Heb recent nog wel eens opgezocht of dat nog gespeeld werd, en damn, het is echt veel veel veel complexer geworden he?
 
speelde zo'n 18 jaar geleden Yu-Gi-Oh. Heb recent nog wel eens opgezocht of dat nog gespeeld werd, en damn, het is echt veel veel veel complexer geworden he?
Ja, ik heb het jaren gespeeld. Gewoon af en toe wat lokaal gespeeld, met decks waar ik persoonlijk fan van was en niet meteen top tier. Wel veel geld aan uitgegeven :D

Maar de dag van vandaag gaat het allemaal zo snel, en het is echt gewoon nog duurder geworden. Top tier decks kosten alleen al 1000 euro voor de belangrijkste core kaarten, en dan heb je nog de staples of hand traps niet meegerekend die ook al een stuk kosten. Als je dan voor de fun speelt, dan wordt het echt wel duur. Zeker als je nog semi competitief wilt spelen.

Was er al enkele jaren uit, en ben recent met Digimon begonnen. Veel leuker, en lekker nostalgisch. Sinds november begonnen, heb nu een 5-tal decks in totaal en een kleine 300 uitgegeven.
 
Nog aan het werk, maar toch ff snel bijgelezen. Kater een topicban. En janholmaat heeft je topic ook weer gevonden. Wat ellende allemaal.

Hoe buigen we dit weer om naar een vrolijk pasen?
 
Ik heb al bijna alles van me lijstje gedaan 😂


En jullie? ☺️
Lekker afvinken dus vandaag!
Hier ook wat boodschapjes na lekker lang uitslapen 🤣 hapje eten en dan lekker op de bank hangen met een biertje. 😋
Had ik op deze miezerdag kunnen doen, maar vond het leuker om mijn Lego King Fisher verder in elkaar te knutselen. Yep, ik ben er zo eentje! 😁
Hier nog eentje, de Oriënt Express staat sinds kort te pronken
 
Nog aan het werk, maar toch ff snel bijgelezen. Kater een topicban. En janholmaat heeft je topic ook weer gevonden. Wat ellende allemaal.

Hoe buigen we dit weer om naar een vrolijk pasen?
Ik ga er gewoon niet op in, geen zin in dat soort dingen.

Morgen op Pasen, wordt wel een topdag. Eerst hele dag naar Vlaanderens Mooiste kijken / luisteren (waar waarschijnlijk een Hollander zal zegenvieren) en s'avonds naar de topper in de Premier League kijken van m'n favoriete club.
En dan nog een BBQ'tje en een wijntje dabaaj. Goed dat ik wat ben gaan fietsen 🤣
 
Ik heb al bijna alles van me lijstje gedaan 😂
Hek in de regen gemaakt.

Zonnebank genomen.

Nieuwe set staat in elkaar. Echt super mooi een bartafel, zwart met hout 😍😍
Met een feestje kan het ook buiten staan zodat er binnen veel ruimte is.
Morgen komt een koper voor de "oude" tafel.

Boodschappen voor de brunch gedaan. Lekkere hapjes gemaakt 🥰

En jullie? ☺️

@Roxas op mijn kaart stond: wees jezelf 😍 Past wel precies bij de gesprekken van deze week 🥰
Zal ik 1 voor jou trekken? Dan dm ik het naar je. Moet je even een vraag in gedachten nemen. ☺️
@ForumLurker 😵‍💫😗
laten we gewoon geen aandacht aan negatievelingen geven.
Doe maar
 
Lego, ook nog zo een veel te dure hobby. Vroeger ook wel veel mee gespeeld. Had een hele Hogwarts set van de eerste film hier staan.
En Byonicle, dat vond ik ook enorm cool.

Wel knap als je er de plaats voor hebt, en die mooi kunt wegzetten in een glazen vitrinekast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan