Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Herkenbaar, zelf zit ik te twijfelen een platenspeler aan te schaffen en LP te gaan kopen. Geluid schijnt veel beter te zijn dan CD
Sorry sorry off topic i know
Maakt niet uit of t offtopic is.
Zo off topic is het niet 🤭😂
Ik heb het zelf denk ik 4x genoemd haha

Ik zeg doen! Alles is tegenwoordig zo snel "beschikbaar" we genieten er nog amper van..
Met een lp is het echt even zitten, rustig uitkiezen, afspelen. Je geniet er gewoon veel meer van!
Half, jij had wel croissantjes, chocolaatjes en een halve fruitkraam bij je!😄
Bistro a la L'HOTEL 🤭😂
 
Ik zeg doen! Alles is tegenwoordig zo snel "beschikbaar" we genieten er nog amper van..
Met een lp is het echt even zitten, rustig uitkiezen, afspelen. Je geniet er gewoon veel meer van
Dan weet ik wat mijn eigen housewarming cadeau wordt 😁(over ongeveer 2 maanden wordt mijn koopwoning opgeleverd)
Als je nog tips hebt qua artiesten(mijn smaak is van schlager tot heavy metal)
Hoor ik het graag 😁😎
🤣
Ik krijg alleen nog even niet bedacht wie je uit de Efteling met J.R.k. bedoeld.
Jouw RoodKapje🤣🤣😏
 
Dan weet ik wat mijn eigen housewarming cadeau wordt 😁(over ongeveer 2 maanden wordt mijn koopwoning opgeleverd)
Als je nog tips hebt qua artiesten(mijn smaak is van schlager tot heavy metal)
Hoor ik het graag 😁😎

Jouw RoodKapje🤣🤣😏
Sade mag nooit ontbreken in de collectie 🥰🥰
Prince album Purple Rain
Bob Dylan, the Beatles, Bruce Springsteen. Te veel 😍
 
Idem hier. Mijn huiskamer begint ondertussen te klein te worden voor alle platen. 😳 Nou ja, de grote muurkast staat iig ondertussen vol.
Een neef van mijn moeder had echt gruwelijk veel platen (letterlijk meerdere kamers vol)
Het is dat het nergens juridisch is vastgelegd anders was een deel ervan naar mij gegaan.
Toen hij overleed zijn ze weggedaan door zijn familie 😅😵
 
Fucking zonde!
Ja is het ook, vooral omdat ie vroeger hier in de contreien heel bekend was als DJ.
Heb m een keer ontmoet, was ergens wel tragisch, arme man was schuw door een verleden van drugsgebruik, dus alle luiken dicht, zonnebril op etc. Wel echt een aardige man

Even ter verduidelijking: mam zag m iets vaker en toen is dat over de collectie platen besproken.
 
Niet om vervelend te doen maar wat versta je onder goedkoop qua prijs range?
Nee hoor, waarom zou dat vervelend zijn? Eigenlijk bijna al die nep vintage uitziende alles in 1 spelers die je in reguliere platenzaken ziet.

Maar 250 voor een speler, 250 voor een versterker en 200 voor passieve speakers is een aardig begin.

Ja, deze hobby kost geld als je er een beetje kwaliteit uit wil halen.

Mijn installatie is een stukkie duurder en ik ben ongetwijfeld teveel nerd hierin, dus misschien vind jij iets goedkopers wel prima hoor. 😅
 
Ze zijn weer wat aan het terug komen. Maar ik denk dat dit vooral door nostalgie komt.
Wat aan het terugkomen? Lol, platen zijn al weer een paar jaar de grootste fysieke muziekdrager.

Ondertussen is wel de CD ook weer aan een revival bezig en onder de nog hippere mensen de cassettebandjes, ja echt.

Oh en nostalgie? Alle grote artiesten van nu brengen groot al hun muziek op vinyl uit.
 
Wat aan het terugkomen? Lol, platen zijn al weer een paar jaar de grootste fysieke muziekdrager.

Ondertussen is wel de CD ook weer aan een revival bezig en onder de nog hippere mensen de cassettebandjes, ja echt.
"de grootste fysieke muziekdrager". Fysieke. Sure. Maar wie heeft of wil er tegenwoordig nog fysieke media (groter dan een cd). De grote van die groep is sinds de opkomst van mp3 ontzettend geslonken.
 
Anyway, tijd voor bed, want naar muziek luisteren kan ik niet voorlopig.

Ontsteking en schimmelinfectie in oor. Ik hoor bepaalde geluiden niet, andere hard en andere vervormd.

Ik hoop echt dat het met de oordruppels die ik heb gekregen goed gaat komen, want als groot muziekliefhebber ben ik op het ogenblik niet blij (zacht uitgedrukt).
 
Ondertussen is wel de CD ook weer aan een revival bezig en onder de nog hippere mensen de cassettebandjes, ja echt.
Ja, zelfs cassettes koop ik af en toe weer. Bij een platenzaak hier kun je ze kopen, van lokale, obscure bandjes. Doe ik soms. Beetje als een lokaal biertje kopen, maar dan muzikaal.
Anyway, tijd voor bed, want naar muziek luisteren kan ik niet voorlopig.

Ontsteking en schimmelinfectie in oor. Ik hoor bepaalde geluiden niet, andere hard en andere vervormd.
Ai, beterschap ermee. Klinkt niet fijn.
 
Purple Rain staat er bij mij ook bij. En heel, heel, heel veel Beatles. Mijn zoon zingt het hele oeuvre mee.
Verder lekker duistere new wave en postpunk. The Cure, Joy Division, The Stranglers, Sex Pistols., The Smiths
Beatles mag zeker niet ontbreken
Anyway, tijd voor bed, want naar muziek luisteren kan ik niet voorlopig.

Ontsteking en schimmelinfectie in oor. Ik hoor bepaalde geluiden niet, andere hard en andere vervormd.

Ik hoop echt dat het met de oordruppels die ik heb gekregen goed gaat komen, want als groot muziekliefhebber ben ik op het ogenblik niet blij (zacht uitgedrukt).
Beterschap lieveling❤️
 
Nee hoor, waarom zou dat vervelend zijn? Eigenlijk bijna al die nep vintage uitziende alles in 1 spelers die je in reguliere platenzaken ziet.

Maar 250 voor een speler, 250 voor een versterker en 200 voor passieve speakers is een aardig begin.

Ja, deze hobby kost geld als je er een beetje kwaliteit uit wil halen.

Mijn installatie is een stukkie duurder en ik ben ongetwijfeld teveel nerd hierin, dus misschien vind jij iets goedkopers wel prima hoor. 😅
Haha, laat me je zeggen dat afhankelijk van hoe de komende maanden lopen, ik een 5 cijferig budget heb 😏
Ben daarnaast van de soort: liever 1x goed geld uitgegeven dan goedkoop is duurkoop.
Las net je post over de aandoening in je oren :(

Wat vervelend en beterschap gewenst, hopelijk slaat de behandeling aan 🙏
 
Haha, laat me je zeggen dat afhankelijk van hoe de komende maanden lopen, ik een 5 cijferig budget heb 😏
Ben daarnaast van de soort: liever 1x goed geld uitgegeven dan goedkoop is duurkoop.
Las net je post over de aandoening in je oren :(

Wat vervelend en beterschap gewenst, hopelijk slaat de behandeling aan 🙏
Wat zijn we allemaal lief voor elkaar Ik ben fan 😍😍
 
Terug
Bovenaan Onderaan