Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Druk in het systeem verlies je wrs omdat er een automatische ontluchter in het systeem zit . Wrs boven de ketel in de vorm van een messingkleurig potje.

Geen stress.

Vullen van systeem zou ik doen per radiator: er zit een ontluchtingsmogelijkheid op , met zo'n klein sleuteltje. Stekker pomp uitschakelen. Vullen , ontluchten per radiator, bijvullen volgende radiator etc. Daarna pomp wee inschakelen en cv druk even in de gaten houden.

#dhz
Heb al 2x moeten bij vullen. De ketel is natuurlijk afgesteld op een aantal verwarmingen. Dus te veel water dat blijft rondpompen en oververhitting vd leidingen.
Ophoping van lucht in een lege radiator krijg jij er slecht uit op die wijze. Je redenatie is niet de juiste. Wel oververhitting in de ketel mogelijk agv veel lucht in de ketel (warmtewisselaar).


op deze momenten mis ik dan een partner om mee te sparren en werk te verdelen 😅
Sorry ....ga ik niet invullen
 
Laatst bewerkt:
Ik ben irl ook een lieverd ;), maar ik kan me (verbaal) ook flink
roeren als ik op een bepaalde manier bejegend word. Er zijn op dit forum een aantal mede-leden die je het bloed onder de nagels kunnen halen en dan kan een discussie wel eens flink uit de hand lopen. Ik heb inmiddels besloten dan niet meer te reageren om te voorkomen dat het escaleert. Helaas hij blijkbaar niet, dat is jammer. Vooral voor hem :( (hoewel ik het inschakelen van de AP niet erg kan waarderen)
Ik ben gisteren eens buiten dit topic geweest in een andere dame haar draadje. Over iets dat haar van het hart moet. En uiteidelijk heb ik niet meer geatwoord Ik werd er slecht gezind van het bloed wordt idd zodanig tot koken gebracht door bepaalde leden . Dat je iets erg dom zegt. En zo krijg je een ban aan je broek.

Dan blijf ik liever lekker hier waar een mens welkom is, waar je niet in het belachelijke getroken word of uitgelachen ❤️
Sorry ....ga ik niet invullen
* ziet de lange rij voor haar deur staan. 😁😅

 
Ik ben gisteren eens buiten dit topic geweest in een andere dame haar draadje. Over iets dat haar van het hart moet. En uiteidelijk heb ik niet meer geatwoord Ik werd er slecht gezind van het bloed wordt idd zodanig tot koken gebracht door bepaalde leden . Dat je iets erg dom zegt. En zo krijg je een ban aan je broek.

Dan blijf ik liever lekker hier waar een mens welkom is, waar je niet in het belachelijke getroken word of uitgelachen ❤️

float like a butterfly sting like a bee
Zeg wat je moet zeggen en dan wegwezen. Je kan geen discussie voeren met een betonnen muur. Iedereen moet er ook niet hetzelfde over denken. Maar je kan wel kiezen met wie je omgaat. Ik heb dat draadje ook gezien maar gekozen om er niet op te reageren. Hoofdzakelijk omdat jullie toch al het werk voor mij aan het doen waren :)

Ik denk ook dat Ztony zich heeft laten opjutten. Is voor niets nodig. Geef geen energie aan die mensen want ze leven er van. Zonder dat zijn ze niet relevant. Dus welkom terug, steek je voeten onder tafel en eet een stukje pizza Hawaii 😜
 
Ik ben irl ook een lieverd ;), maar ik kan me (verbaal) ook flink
roeren als ik op een bepaalde manier bejegend word. Er zijn op dit forum een aantal mede-leden die je het bloed onder de nagels kunnen halen en dan kan een discussie wel eens flink uit de hand lopen.

Laat ik maar gelijk schuld bekennen; Ik kan er ook wat van hoor. Ik schuif mijn meningen ook niet onder stoelen of banken. Zo weet ik dat ik door een aantal heren op de negeerknop sta. Terwijl ik irl een echte schat ben haha


Maar ik heb ook zo mijn bedenkingen bij bepaalde leden en handelingen. En ja dan loopt het ook wel is flink uit de hand. Gisteren zelfs nog. Maar daar geen consequenties van ervaren gelukkig.
 
Laat ik maar gelijk schuld bekennen; Ik kan er ook wat van hoor. Ik schuif mijn meningen ook niet onder stoelen of banken. Zo weet ik dat ik door een aantal heren op de negeerknop sta. Terwijl ik irl een echte schat ben haha

Het gaat niet zozeer over meningen. Discussies zijn leuk zolang iedereen met respect met elkaar omgaat. Dat mag er best warm aan toe gaan zolang het maar niet persoonlijk wordt met scheldwoorden. Ik vrees dat Ztony in die val getrapt is.
 
Ja gelukkig hebben we dit topic nog. Waar het tussen de ontvoeringen, in elkaar slaan van mensen met een blauw oog, het kannibalisme, brandstichting, en Tiffany's harde beuk... eigenlijk best wel veilig is 😝

Vergeet niet inbraak, vandalisme, openbare zedenschennis en verkrachting van pizza's 😜

Maar voor de rest best een veilige plek 😇
 
Ik help heel vaak mensen onbaatzuchtig.

angel GIF


Anyway: Ik zag dat ik gewoon een service contract heb 😅🙈 Vrijdag komt er een monteur 🙌🏽

Dat valt nog mee, soms durven ze je zelf met een service contract nog een week laten zitten in de kou. Hopelijk kan die het onmiddellijk oplossen.

🥰🥰🥰 daarom wil ik ook die bbq doen, dat begrijp je wel. Allemaal fijne mensen, hapje, drankje, kaartje, oh en toetjes en pannenkoeken 🤤🥳🙌🏽

pannenkoeken kunnen we ter plekke bakken als er een vuurtje is. Smaakt beter dan opwarmen en ik heb een hele grote kom :)
 
Kijk, ik heb al iets gevonden. Plaats voor 400 man :)

@Roxas kan ook met de boot komen als dat sneller is uit West-Vlaanderen.

Straks staan die van het journaal er ook :unsure:

Hele wijken in Rotterdam afgezet wegens te grote volkstoeloop ... zo groot is mijn kom voor de pannenkoeken ook weer niet.
 

Bijlagen

  • Screenshot_4.jpg
    Screenshot_4.jpg
    152,1 KB · Weergaven: 9
Elkaar helpen is volgens jou eigen gewin?
😅😂
Rare redenatie.
Ik help heel vaak mensen onbaatzuchtig.
Denk nou nooit: Nee ik help niet, want jij wilt dat voor eigen gewin.

Ik help ook anderen, zie mijn "hulp" eerder in dit draadje.

Maar jij weet ook hoe het voelt om gebruikt te worden. Een partnerschap is iets anders dan dienstverlening. Derhalve mijn stelling dat een partner meer is dan sparren en werkverdeling.
 
float like a butterfly sting like a bee
Zeg wat je moet zeggen en dan wegwezen. Je kan geen discussie voeren met een betonnen muur. Iedereen moet er ook niet hetzelfde over denken. Maar je kan wel kiezen met wie je omgaat. Ik heb dat draadje ook gezien maar gekozen om er niet op te reageren. Hoofdzakelijk omdat jullie toch al het werk voor mij aan het doen waren :)

Ik denk ook dat Ztony zich heeft laten opjutten. Is voor niets nodig. Geef geen energie aan die mensen want ze leven er van. Zonder dat zijn ze niet relevant. Dus welkom terug, steek je voeten onder tafel en eet een stukje pizza Hawaii 😜
De nagel op de kop. Het probleem is eens ik op 180 ben is het te laat. Dus ben ik naar buiten geweest let de hond en gaan gamen.

Ik ben het type persoon die wel altijd het goede wil zien in mensen of ik kan je helpen. Maar soms is er geen beginnen aan. Door hun ingesteldheid.
De gratis discussie denk ik 😅
Ik was ook alweer druk ah typen terwijl ik daar helemaal geen tijd voor had lol
Idd die 😅
🥰🥰🥰 daarom wil ik ook die bbq doen, dat begrijp je wel. Allemaal fijne mensen, hapje, drankje, kaartje, oh en toetjes en pannenkoeken 🤤🥳🙌🏽
Ik vind het super dat je dit wil doen. 🥰 het word zwz leuk met al deze mensen.
Valt mee hoor. Ik sta te vaak mijn mannetje, vinden veel mannen echt lastig. Ben ook weinig volgzaam 😅
En dan match ik ook niet met iemand die mij wilt volgen.
Gewoon samen zijn als mensen die op eigen benen staan, eigen ding doen, eerlijk durven zijn tegen elkaar zonder oordeel en ook samen kunnen sparren en werken.
Mag zelfs een community aan gelijkgezinde mensen zijn. Hoeft niet eens iets monogaam te zijn, als het maar eerlijk en open is.

Leek zo makkelijk, maar is t niet
Weetje ik ben nu al 10 jaar single. Een relatie mis ik ja en nee. Sexueel mis ik niets dankzij de dvp´s. Wat ik wel mis is zo eens aan een vrouw vragen hoe was je dag? Samen savonds naar tv kijken, samen dingen doen reizen. Ook waar je dingen voor kan doen.

Moest ik single blijven en alleen zijn. Zou ik aan een vriend (het liefst een vriendin) die ook single is voorstellen om bij mij in te komen wonen.

Zij heeft haar leven ik de mijne maar we zijn beide niet alleen. Het word voor beide goedkoper, we kunnen elkaar helpen Is het puur vriendschappelijk is dat goed. Is het een fwb/ (open)relatie super.
 
Terug
Bovenaan Onderaan