Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kijk, ik heb al iets gevonden. Plaats voor 400 man :)

@Roxas kan ook met de boot komen als dat sneller is uit West-Vlaanderen.

Straks staan die van het journaal er ook :unsure:

Hele wijken in Rotterdam afgezet wegens te grote volkstoeloop ... zo groot is mijn kom voor de pannenkoeken ook weer niet.
🤔 ik heb familie & die in de haven werken.
 
Moest ik single blijven en alleen zijn. Zou ik aan een vriend (het liefst een vriendin) die ook single is voorstellen om bij mij in te komen wonen.

Waarom moet ik hierbij onmiddellijk aan 'The Big Bang Theory' denken :unsure:

Season 2 Sheldon GIF by The Big Bang Theory
 
Moest ik single blijven en alleen zijn. Zou ik aan een vriend (het liefst een vriendin) die ook single is voorstellen om bij mij in te komen wonen.

Zij heeft haar leven ik de mijne maar we zijn beide niet alleen. Het word voor beide goedkoper, we kunnen elkaar helpen Is het puur vriendschappelijk is dat goed. Is het een fwb/ (open)relatie super.

Ja dat versta ik wel.

Hoe langer je single bent, hoe makkelijker het vaak ook wordt. Je woont nu natuurlijk nog met je pa.

Ik had ooit eens onderzoek gedaan naar een community woongroep idee. Elk eigen voordeur en huis, maar als gemeensschap help je elkaar en kan je samen dingen ondernemen.

Zoiets lijkt mij wel heel leuk eerlijk gezegd 🤗
Over een aantal jaar zou ik dat best willen.
Wonen op een woonboot of camping lijkt me ook wel wat 🙈
Aparte dingen trekken me🤭


Ik ga je volgen Roxas en niet meer elke keer reageren op dingen die provocerend zijn 🙌🏽
 
Kijk, ik heb al iets gevonden. Plaats voor 400 man :)

@Roxas kan ook met de boot komen als dat sneller is uit West-Vlaanderen.

Straks staan die van het journaal er ook :unsure:

Hele wijken in Rotterdam afgezet wegens te grote volkstoeloop ... zo groot is mijn kom voor de pannenkoeken ook weer niet.
Was een kleine get together. 8-10 Mensen ofzo 😅
 
Waarom moet ik hierbij onmiddellijk aan 'The Big Bang Theory' denken :unsure:

Season 2 Sheldon GIF by The Big Bang Theory
Awel het is zo iets dat ik bedoel. 😁
Geen zorgen in Antwerpen zullen net als in Rotterdam genoeg mensen zitten die je ongezien in en uit de haven krijgen 😬😎
Zeebrugge is dichter 😁

* komt toe in thailand ofz. Dit is niet rotterdam🤔
Je marktwaarde is serieus aan het stijgen 😜

Bekijk bijlage 182311
dat doe ik zwz. 😁 ik ben toch thuis waarom zou zij moeten kuisen of koken 😁
Ja dat versta ik wel.

Hoe langer je single bent, hoe makkelijker het vaak ook wordt. Je woont nu natuurlijk nog met je pa.

Ik had ooit eens onderzoek gedaan naar een community woongroep idee. Elk eigen voordeur en huis, maar als gemeensschap help je elkaar en kan je samen dingen ondernemen.

Zoiets lijkt mij wel heel leuk eerlijk gezegd 🤗
Over een aantal jaar zou ik dat best willen.
Wonen op een woonboot of camping lijkt me ook wel wat 🙈
Aparte dingen trekken me🤭
Dat toch perfect je hebt alles wat je nodig hebt. 😱 ik ben echt blij dat ik mijn pa nog heb. Alleen zou ik zot komen. 🤪 Maar mijn pa zal er ook niet altijd zijn Jammer genoeg ik heb ook mijn zus maar die heeft ook haar gezin en leven.

Moest ik alleen vallen en geen vriendin of huisgenoot vinden zou ik rond reizen.
Ik ga je volgen Roxas en niet meer elke keer reageren op dingen die provocerend zijn 🙌🏽
Ok zal ik proberen. Als ik stout ben moet je maar aan mijn oren treken. 😜
 
Awel het is zo iets dat ik bedoel. 😁

Zeebrugge is dichter 😁

* komt toe in thailand ofz. Dit is niet rotterdam🤔

dat doe ik zwz. 😁 ik ben toch thuis waarom zou zij moeten kuisen of koken 😁

Dat toch perfect je hebt alles wat je nodig hebt. 😱 ik ben echt blij dat ik mijn pa nog heb. Alleen zou ik zot komen. 🤪 Maar mijn pa zal er ook niet altijd zijn Jammer genoeg ik heb ook mijn zus maar die heeft ook haar gezin en leven.

Moest ik alleen vallen en geen vriendin of huisgenoot vinden zou ik rond reizen.

Ok zal ik proberen. Als ik stout ben moet je maar aan mijn oren treken. 😜
Vraag is of je wel gelukkig wordt in zo'n ver land 😟
Neemt niet weg dat ikzelf een plan heb om zelf tzt periodiek naar de zon te kunnen.
Kan door omstandigheden nogal slecht tegen kou😟😟

Denk dat de mensen in Antwerpen ook familie hebben in de haven van Zeebrugge 😁

Lang single zijn is vervelend, zeker als je een van de laatste mohikanen bent in je omgeving (gevoelsmatig).
Gelukkig heb je nog je pa😁, weet niet hoe de relatie met je zus is, maar wat is op tegen om het contact wat te intensiveren.


En dr is Helemaal niks mis met het hebben van vrouwelijke vriendinnen.
Ja dat versta ik wel.

Hoe langer je single bent, hoe makkelijker het vaak ook wordt. Je woont nu natuurlijk nog met je pa.

Ik had ooit eens onderzoek gedaan naar een community woongroep idee. Elk eigen voordeur en huis, maar als gemeensschap help je elkaar en kan je samen dingen ondernemen.

Zoiets lijkt mij wel heel leuk eerlijk gezegd 🤗
Over een aantal jaar zou ik dat best willen.
Wonen op een woonboot of camping lijkt me ook wel wat 🙈
Aparte dingen trekken me🤭


Ik ga je volgen Roxas en niet meer elke keer reageren op dingen die provocerend zijn 🙌🏽
Ik zie het al helemaal voor me die commune 😍😍
Ergens diep in de bossen allemaal hutjes op zijn center Parcs.
Is wel gezellig 🤩🤩😏
 
Ik zie het al helemaal voor me die commune
Gewoon hier in Rotterdam is er zo een community.
Ad rand vd stad.
Met grote binnen speelplaats voor de kinderen, ook voor wie wilt een gezamelijke keuken en eetkamer, grote tuin, mensen die elkaar helpen met klusjes doen, ouderen die gegolpen worden, groot kunst aterlier.
Ik vind het wel iets heel moois 🥰🥰
 
Vraag is of je wel gelukkig wordt in zo'n ver land 😟
Neemt niet weg dat ikzelf een plan heb om zelf tzt periodiek naar de zon te kunnen.
Kan door omstandigheden nogal slecht tegen kou😟😟
Ik zou ook maar perodiek gaan. De koudere maanden in een warm land de top maanden hier. Ik moet ook zwz terug komen voor mijn kinie nu en dan.
Denk dat de mensen in Antwerpen ook familie hebben in de haven van Zeebrugge 😁
Zeker er werken mensen. Die in zeebrugge werkte nu in antwerpen. 😉
Lang single zijn is vervelend, zeker als je een van de laatste mohikanen bent in je omgeving (gevoelsmatig).
Gelukkig heb je nog je pa😁, weet niet hoe de relatie met je zus is, maar wat is op tegen om het contact wat te intensiveren.
wat is mohikaan? De band met mijn zus is goed maar ze heeft een drukke job. We spreken zo vaak mogelijk af
En dr is Helemaal niks mis met het hebben van vrouwelijke vriendinnen.

Ik zie het al helemaal voor me die commune 😍😍
Ergens diep in de bossen allemaal hutjes op zijn center Parcs.
Is wel gezellig 🤩🤩😏
🤔 waarom beginnen wij ( het topic) geen comune?
 
Awel het is zo iets dat ik bedoel. 😁

Inclusief de jonge dame in het appartement aan de overkant ? 😜

ik ben toch thuis waarom zou zij moeten kuisen of koken 😁

De man van het jaar van 2024 is bekend :)

Number One Winner GIF



Ergens diep in de bossen allemaal hutjes op zijn center Parcs.

Een beetje zoals in de film 'The Village', maar dan liefst met tv,internet en stromend water.

🤔 waarom beginnen wij ( het topic) geen comune?

Laat ons eerst beginnen met een bbq :unsure:

Dat is in balans, jullie stralen net zo hard!

Mental note to self, zonnebril meebrengen naar de bbq :cool:
 
Een beetje zoals in de film 'The Village', maar dan liefst met tv,internet en stromend water.
Als jij zorgt voor de monsters in het bos 😜

Laat ons eerst beginnen met een bbq :unsure:
Wel goed idee voor een titel van een. Boek over het gebeuren van BBQ naar B&B. Alle rechten behoren toe aan TTD b.v. 😜

@Roxas
Mijn opmerking over mohikanen verwijst naar een film: The last of the Mohicans. Zeker het kijken waard.
De laatste der mohikanen zijn houd in dat je als enige nog over bent
 
Kernramp in Johan Cruyff Arena, 'Eftelingsekte' verantwoordelijk?

In de Johan Cruyff Arena (nvr: het grootste voetbalstadion van Nederland) is dit weekend een kernramp gebeurd.

Getuigen spreken van een 'indrukwekkende straling', rookwolken en een geur van brandend vlees.

De politie gaat uit van een nucleaire ontploffing en heeft uit voorzorg het hele gebied ontruimd.

De Nederlandse regering heeft experts naar het rampgebied gestuurd om de nucleaire straling te meten. Voorlopig wordt alvast aangeraden om ramen en deuren gesloten te houden en enkel hoogst noodzakelijke verplaatsingen te doen. Groenten en fruit uit eigen tuin eten wordt eveneens tijdelijk afgeraden tot de ernst van de situatie duidelijk is.

Onze reporter ter plaatse vond vreemd genoeg dat er een 'aangename geur en atmosfeer ' hing. We hebben hem meteen naar het ziekenhuis gestuurt ter controle, want waarschijnlijk heeft hij last van de straling.

Op de parking rond het stadium werden verschillende auto's teruggevonden met zowel Hollandse als Belgische nummerplaten. Getuigen zagen eveneens een groep mannen samen met een adembenemend knappe vrouw het stadium betreden rond het tijdstip van de vermoedelijke ontploffing. De politie sluit daarom een link met de beruchte Nederlands-Belgische 'Efteling sekte' niet uit.
 
Waarom hoor ik dat nu pas. Had met mijn 5000m2, aardig wat geld kunnen verdienen

Veel zzp'ers die niet konden werken werden heel creatief 🤭

Waren toch ook genoeg mensen die hun hondje verhuurde om uit te laten weet je nog? 🙈😂

Wel blij dat die tijd voorbij is. Heb vandaag de mondkapjes die ik voor de zekerheid bewaard had, eindelijk eens weggegooid.
 
Gewoon hier in Rotterdam is er zo een community.
Ad rand vd stad.
Met grote binnen speelplaats voor de kinderen, ook voor wie wilt een gezamelijke keuken en eetkamer, grote tuin, mensen die elkaar helpen met klusjes doen, ouderen die gegolpen worden, groot kunst aterlier.
Ik vind het wel iets heel moois 🥰🥰
Ik zie wel eens in het tv programma Binnenstebuiten. Lijkt mij als alleenstaande echt leuk. Je hebt je de eigen plek en toch kunnen je ook dingen samen ondernemen. Een tuin met groente en zo. Gezamenlijk bbq of met je buren uit eten.

Ik heb mijn hart verpand aan deze boerderij, is al wat decennia in de familie. Anders had ik graag in een soort communne willen wonen
 
Kernramp in Johan Cruyff Arena, 'Eftelingsekte' verantwoordelijk?

In de Johan Cruyff Arena (nvr: het grootste voetbalstadion van Nederland) is dit weekend een kernramp gebeurd.

Getuigen spreken van een 'indrukwekkende straling', rookwolken en een geur van brandend vlees.

De politie gaat uit van een nucleaire ontploffing en heeft uit voorzorg het hele gebied ontruimd.

De Nederlandse regering heeft experts naar het rampgebied gestuurd om de nucleaire straling te meten. Voorlopig wordt alvast aangeraden om ramen en deuren gesloten te houden en enkel hoogst noodzakelijke verplaatsingen te doen. Groenten en fruit uit eigen tuin eten wordt eveneens tijdelijk afgeraden tot de ernst van de situatie duidelijk is.

Onze reporter ter plaatse vond vreemd genoeg dat er een 'aangename geur en atmosfeer ' hing. We hebben hem meteen naar het ziekenhuis gestuurt ter controle, want waarschijnlijk heeft hij last van de straling.

Op de parking rond het stadium werden verschillende auto's teruggevonden met zowel Hollandse als Belgische nummerplaten. Getuigen zagen eveneens een groep mannen samen met een adembenemend knappe vrouw het stadium betreden rond het tijdstip van de vermoedelijke ontploffing. De politie sluit daarom een link met de beruchte Nederlands-Belgische 'Efteling sekte' niet uit.
In Rotterdam gingen voetbal supporters massaal de straat op en scandeerden
Geen Arena, altijd kampioenschap vieren op het Weena😅🙊
 
Veel zzp'ers die niet konden werken werden heel creatief 🤭

Waren toch ook genoeg mensen die hun hondje verhuurde om uit te laten weet je nog? 🙈😂

Wel blij dat die tijd voorbij is. Heb vandaag de mondkapjes die ik voor de zekerheid bewaard had, eindelijk eens weggegooid.

Gelukzakken, ik mocht gewoon gaan werken. Het was wel rustig op de baan toen, het enige dat ik mis van die tijd.

Ik heb nog twee schuiven vol met mondmaskers. Mij gaan ze geen 2 keer liggen hebben 😉 Wie weet wat zijn ze ondertussen in China aan het kweken.
Ik heb mijn hart verpand aan deze boerderij, is al wat decennia in de familie. Anders had ik graag in een soort communne willen wonen

Het is van het soort panden dat jij hebt dat ze juist communes maken ;)
 
Gelukzakken, ik mocht gewoon gaan werken. Het was wel rustig op de baan toen, het enige dat ik mis van die tijd.

Ik heb nog twee schuiven vol met mondmaskers. Mij gaan ze geen 2 keer liggen hebben 😉 Wie weet wat zijn ze ondertussen in China aan het kweken.
Ik kreeg toen van mijn toenmalige werkgever een flesje corona (het bier) en dan afbeelding van covid erop en de tekst: je bent positief getest op corona 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan