Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat kan nooit een favorietje zijn 😬😱
Oh nee en daarom post ik het ook niet, als ik het had gedeeld was het puur geweest om te genieten van jullie reacties.

Ik heb weinig met Nederlandstalig. Een paar jaar geleden heb ik toevallig ontdekt dat Boudewijn de Groot een uitstekende versie heeft gemaakt van Sound of Silence. Het origineel van Simon and Garfunkel staat steevast op mijn Top-2000 stemlijst, en ik waardeer het erg dat de vertaling zo goed uit de verf komt.
 
Oh nee en daarom post ik het ook niet, als ik het had gedeeld was het puur geweest om te genieten van jullie reacties.

Ik heb weinig met Nederlandstalig. Een paar jaar geleden heb ik toevallig ontdekt dat Boudewijn de Groot een uitstekende versie heeft gemaakt van Sound of Silence. Het origineel van Simon and Garfunkel staat steevast op mijn Top-2000 stemlijst, en ik waardeer het erg dat de vertaling zo goed uit de verf komt.
Oh wauw, als kind luisterde ik tamelijk veel naar Boudewijn De Groot, omdat mijn mama fan was maar deze kende ik nog niet. Deze cover komt in m'n favoriete lijst!

Als kind was deze mijn absolute favoriet.
 
Je mag zeggen wat je wilt, maar dat liedje Cascade slaps. Al zorg ik wel voor playlists per genre zodat dit niet voorkomt. Rock, Rap, Nederlandstalig, Tomorrowland.

De Fallout Playlist blijft m'n absolute favoriet. Er is iets aan die liedjes uit de jaren 30-50 waar ik het gewoon niet kan laten om elk liedje mee te zingen, ongeacht welke mood ik ben.
 
Oh wauw, als kind luisterde ik tamelijk veel naar Boudewijn De Groot, omdat mijn mama fan was maar deze kende ik nog niet. Deze cover komt in m'n favoriete lijst!

Als kind was deze mijn absolute favoriet.
Jimmy was 1 van mijn overwegingen toen ik zocht naar een nummer om hier te posten.

Het bord voor de kop van de zakenman is ook een goede levenswijsheid.
 
Je mag zeggen wat je wilt, maar dat liedje Cascade slaps. Al zorg ik wel voor playlists per genre zodat dit niet voorkomt. Rock, Rap, Nederlandstalig, Tomorrowland.

De Fallout Playlist blijft m'n absolute favoriet. Er is iets aan die liedjes uit de jaren 30-50 waar ik het gewoon niet kan laten om elk liedje mee te zingen, ongeacht welke mood ik ben.
Van mij staat mijn favorieten playlist door elkaar. 😂 van mij gaat het van een viking lied naar hero van enrique iglesias 😂

Ken je die https://music.youtube.com/playlist?...eWk4lcMJGWUaEl6neNLgzi9Sw&si=bwgAjgRfRwd8UCaS
 
Maar... wat er wél zo speciaal is... dat dat dus ook gebeurt bij een eerste ontmoeting. En... dat dus meer dan eens!
Toch merkwaardig... dat twee onbekenden zo'n intense geile sex kunnen beleven.

Persoonlijk heb ik de laatste jaren heel weinig 1e ontmoetingen........

Is voor mij hetzelfde als een goed restaurant.

Als je steeds ergens anders gaat eten gaat het zeker ook div keren tegenvallen.


🐈‍⬛ is n gewoonte dier .


🐾🐾🐾🐾
 
De gitaarsolo van prince die hij ff uit z'n duim zuigt in "how my guitar gently weeps" geeft mij nog steeds metershoog kippenvel wat een artiest was die man zeg

Het nummer was wel eerst gemaakt door George Harrison. en ja een van de Beatles kan het bijna niet mis gaan
Wat lang niet bij iedereen bekend is: die solo is ingespeeld door Eric Clapton.
 
Terug
Bovenaan Onderaan