Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas zie ik wel dat het vaak zo werkt.
Zijn genoeg leuke kerels zonder lambo, maar dat selecte groepje "rijke" mannen heeft merendeels wel een partner.
Liefst 1 die ook rijk is zodat je jezelf niet hoeft af te vragen of iemand bij je is vanwege het geld..

Dus, als je eerlijk kijkt naar de situatie zijn mensen vaak niet eens bij elkaar uit verliefdheid. Maar vaker dan niet door het uitsluiten van zaken en van daaruit een afweging en verstandelijke keuze maken.

Maar ook voor mannen zijn vrouwen die het voor elkaar hebben vaak wel aantrekkelijker als partner, niet?
Ik wil geen vrouw waar van ik eerst een hoop schulden moet af lossen etc. Maar eerlijk gezegt als ik een vrouw leer kennen die in de lidl werkt en rond komt is dat goed voor mij. Welke job ze heeft ,opleiding, achtergrond doet er niet toe voor mij.

Enkel dat ze geen train wreck is.

Dat ben ik het met je eens.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik een partner die financieel niet voor zichzelf kan zorgen, of emotioneel niet stabiel en beschikbaar is, in mijn ogen niet klaar is voor een relatie.
Je hoeft zeker niet rijk te zijn, maar een vrouw zou ook niet financieel verantwoordelijk moeten zijn voor haar man.

Als beide voor zichzelf kunnen zorgen, is dat voor mij wel een pré.
Als hij rond komt geen schulden heeft ( buiten zijn lening van zijn huis) is dat toch goed. Ok het is geen villa of een lambo. Maar een gewoon simpel huis. En een vw golf dat 4 jaar oud is dat is toch ook een goed leven?

Niemand wil iemand dat emotineel of mentaal niet stabiel is. Maar wat sommige mensen nodig hebben is een partner.

Kijk ik heb een invaliditeitsuitkering en een micro car, ik woon nog thuis. Op het eerste zicht niet intersant. Maar als ze mij een kans geeft. Gaat ze zien dat ze mij niet moet onderhouden. Ik een hoop voordelen mee breng financeel en privé. Never judge a book by its cover.
Ik wil geen vrouw waar van ik eerst een hoop schulden moet af lossen etc. Maar eerlijk gezegt als ik een vrouw leer kennen die in de lidl werkt en rond komt is dat goed voor mij. Welke job ze heeft ,opleiding, achtergrond doet er niet toe voor mij.

Enkel dat ze geen train wreck is.


Als hij rond komt geen schulden heeft ( buiten zijn lening van zijn huis) is dat toch goed. Ok het is geen villa of een lambo. Maar een gewoon simpel huis. En een vw golf dat 4 jaar oud is dat is toch ook een goed leven?

Niemand wil iemand dat emotineel of mentaal niet stabiel is. Maar wat sommige mensen nodig hebben is een partner.

Kijk ik heb een invaliditeitsuitkering en een micro car, ik woon nog thuis. Op het eerste zicht niet intersant. Maar als ze mij een kans geeft. Gaat ze zien dat ze mij niet moet onderhouden. Ik een hoop voordelen mee breng financeel en privé. Never judge a book by its cover.

Edit ik smijt naar niemand een steen Ik wil ook niet het topic of iemand zijn dag verzieken. Maar ik vind iedereen verdiend een kans.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zo gewend aan Cava ontbijtje op de zondag met een vaste heer dat ik cava las ipv café 😂😂😂

Cava, pizza en seks is a perfect Sunday to me

But match, café and pizza makes a perfect Sunji too

❤️😘 weltrusten
Ik prefereer dim sum dat rondt 10:00 start, dan rustig over gaan naar de wijn, wat voorafjes en dan met diner afsluiten rond 20:00 ..gewoon een leuke zondag
 
Ik ben zo gewend aan Cava ontbijtje op de zondag met een vaste heer dat ik cava las ipv café 😂😂😂

Cava, pizza en seks is a perfect Sunday to me

But match, café and pizza makes a perfect Sunji too

❤️😘 weltrusten
Wakker worden Seks, cava ontbijt, seks, pizza lunch, seks, geen avondeten want te moe, in bed kruipen en al vrijend in slaap vallen...klink eens zo lekker :D
 
Wel gezellig druk op verjaardagen.

Hij zal zich ook wel meteen herkennen als ie meeleest hier .


🤣🤣

Onderling zijn we gewoon eerlijk over en tegen elkaar
Uiteindelijk zijn we allemaal hoeren op zoek naar geluk toch 😗😂😜
Kijk ik heb een invaliditeitsuitkering en een micro car, ik woon nog thuis. Op het eerste zicht niet intersant. Maar als ze mij een kans geeft. Gaat ze zien dat ze mij niet moet onderhouden. Ik een hoop voordelen mee breng financeel en privé. Never judge a book by its cover.

Ik heb je nooit ontmoet maar je lijkt me zeker een heel waardevol persoon!

Sommige covers zijn heel mooi maar breken nodeloos duizenden harten.
Niet aantrekkelijk als je t mij vraagt.
Ik prefereer dim sum dat rondt 10:00 start, dan rustig over gaan naar de wijn, wat voorafjes en dan met diner afsluiten rond 20:00 ..gewoon een leuke zondag
Je jokt. Geen seks op je favoriete zondag? 🤔🧐 dat geloof ik niet😂😂
 
Ik heb je nooit ontmoet maar je lijkt me zeker een heel waardevol persoon!

Sommige covers zijn heel mooi maar breken nodeloos duizenden harten.
Niet aantrekkelijk als je t mij vraagt.
Dankjewel dat is lief van je. 😁 jij bent een persoon met een hart van goud. 💛

lemand die nodeloos harten breekt boet er ooit voor vroeg of laat.

Een passend liedje voor er bij
 
Voor sommige mannen is dat het bedrag wat ze na lang zeuren als korting krijgen van een DVP met weinig keuze ..........


🐾🐾🐾🐾


Dus of t veel of weinig is....... ???
Dan is de vraag of je je geld moet uitgeven aan een dvp... Kunnen inderdaad niet in portemonnee van ander kijken, maar als je dvp bezoekt kan in een uitzonderlijk geval een kaartje van 2 euro er vast wel af. Of gewoon handgeschreven briefje, die kost niets.

En dan weer terug on topic 😅
 
Laatst bewerkt:
Knap dat je in 1x doorgaat 😱
Ik zou in slaap vallen 🙈😂

Maak er een mooie week van! Geniet vd zonnebank!

Dank je wel kanjer. Geen probleem met doortrekken na de nachtdienst gelukkig. Collega's kunnen dat ook niet maar voor mij werkt het prima. Heb mij prima vermaakt gisteren en zonnebank was heerlijk. Vannacht heerlijk 12 uur geslapen en ben weer het ventje.


Uiteindelijk zijn we allemaal hoeren op zoek naar geluk toch 😗😂😜

Jou opmerking liet mij gelijk terugdenken aan iemand die een kleine 22 jaar geleden helaas veel te vroeg is overleden. Die zei ooit een keer tegen mij.

Gozer als je het heel zwart/wit bekijkt dan zijn wij mannen en vrouwen allemaal hoeren. De man betaald de vrouw en de vrouw betaald de man voor er sex plaatsvind. Al is het een drankje of iets te eten of een sigaret aan de ander geven het kost je altijd geld voor je met elkaar in bed beland.

En opzich heeft hij er wel gelijk in als je het zo bekijkt vind ik. Verder zei hij nog. Je kan beter vrijgezel zijn en elke maand 1 keer naar de hoeren gaan dan trouwen want in een lange relatie wordt de sex meestal minder in verloop van tijd.

Voordeel van 1 keer per maand naar de hoeren gaan is. Je hebt gegarandeerd sex, je bent altijd de liefste en beste man die er is en aan het eind van je leven ben je nog goedkoper uit ook dan dat je gaat trouwen met eventueel een dure scheiding.

Ik hou wel van deze theorie van hem :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Voor sommige mannen is dat het bedrag wat ze na lang zeuren als korting krijgen van een DVP met weinig keuze ..........


🐾🐾🐾🐾


Dus of t veel of weinig is....... ???
Ik hoop dat ik niet arogant over kom, maar ik vraag mij af als je moet wakker liggen van 5 of 10€ minder op het einde van de maand. Of dat het mss eens beter is om eens over te slaan ofz.

En je mss eens aan tafel te zetten en eens je vaste prioritaire kosten op schrijft en de extra´s en eens kijkt waar je kan besparen.

Dat is niet om elke keer een cadeautje te geven aan je favorite dvp. Maar een cadeau aan je zelf. Elke maand of vaker meer adem ruimte op het einde van de maand.


Ik vind wel als een dvp je korting geeft dat je wel eens iets mag terug doen.
 
Ik hoop dat ik niet arogant over kom, maar ik vraag mij af als je moet wakker liggen van 5 of 10€ minder op het einde van de maand. Of dat het mss eens beter is om eens over te slaan ofz.

En je mss eens aan tafel te zetten en eens je vaste prioritaire kosten op schrijft en de extra´s en eens kijkt waar je kan besparen.

Dat is niet om elke keer een cadeautje te geven aan je favorite dvp. Maar een cadeau aan je zelf. Elke maand of vaker meer adem ruimte op het einde van de maand.


Ik vind wel als een dvp je korting geeft dat je wel eens iets mag terug doen.

Ik heb zelf geen probleem met arrogantie van wie dan ook .

Maar er zijn genoeg personen die proberen de prijs te bepalen........ dus laat staan iets extra's over hebben voor een ander .

🙃🙂
 
Terug
Bovenaan Onderaan