Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onderling zijn we gewoon eerlijk over en tegen elkaar
Uiteindelijk zijn we allemaal hoeren op zoek naar geluk toch 😗😂😜


Ik heb je nooit ontmoet maar je lijkt me zeker een heel waardevol persoon!

Sommige covers zijn heel mooi maar breken nodeloos duizenden harten.
Niet aantrekkelijk als je t mij vraagt.

Je jokt. Geen seks op je favoriete zondag? 🤔🧐 dat geloof ik niet😂😂
Nee zondag is de "dag voor rusten". dus andere dagen wel een pijpbeurt krijgen tijdens het eten :)
 
Kan ik niet over oordelen.

Heb zelf nog nooit voor "korting" gevraagd.

Dus het gaat niet over mij zelf 😎
waarom zou je om korting vragen,....als je teleurgested ben, je hebt het volledig bedrag betaald. Het enige wat je dan kan doen ...dit en dit stelde me teleur. Als de provider niets doet, of uitlegt dan kan jij altijd naar een andere gaan de volgende keer.
 
Zondags gaat hij naar de kerk
Met zijn boek vol zilverwerk
Zie ze zondag toch niet vaak met een boek wel met een broek vol goesting 😂😂😂

Ik had een jaar of 8 geleden een klant, dominee of eerwaarde. Hij kwam langs, boekte een uur om...niet klaar te komen 😅
Soort zelfkastijding. Op het eind ging hij dan bidden dat het hem gelukt was hoererij te weerstaan. Heel apart vond ik dat, geldverspilling ook wel 😅

Hallelujah 🙏🏽🕯🙏🏽
 
Laatst bewerkt:
De kerk .........


Ooit was daar misbruik van alle dagen .....


Niet alleen op zondag.
Zie ze zondag toch niet vaak met een boek wel met een broek vol goesting 😂😂😂

Ik had een jaar of 8 geleden een klant, dominee of eerwaarde. Hij kwam langs, boekte een uur om...niet klaar te komen 😅
Sooet zelfkastijding. Op her eind ging hij dan bidden dat jet hem gelukt was hoererij te weerstaan. Heel apart vond ik dat, geldverspilling ook wel 😅

Hallelujah 🙏🏽🕯🙏🏽


Zal geen dominee geweest zijn.


Die neukt gewoon thuis .



🤣🤣🤣
 
Zondags gaat hij naar de kerk
Met zijn boek vol zilverwerk
Ik met een talloare ( eetbord) in me broek.
Zie ze zondag toch niet vaak met een boek wel met een broek vol goesting 😂😂😂

Ik had een jaar of 8 geleden een klant, dominee of eerwaarde. Hij kwam langs, boekte een uur om...niet klaar te komen 😅
Sooet zelfkastijding. Op her eind ging hij dan bidden dat jet hem gelukt was hoererij te weerstaan. Heel apart vond ik dat, geldverspilling ook wel 😅

Hallelujah 🙏🏽🕯🙏🏽
Hebben jullie het gehoord van de paus. Hij heeft een autobiografie geschreven. Waar in staat dat hij verliefd was op een meisje waar door hij het moeilijk had om te bidden een week lang 😱
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan