Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De allereerste keer

Ik was jong en helemaal hotel de botel op de broer van mijn beste vriendin.

Iets wat ik eigenlijk totaal niet zag aankomen, want ik keek niet eens, op die manier naar hem. Ik was een laatbloeier, nerdy sci-fi liefhebber (nog steeds overigens), las boeken en had feitelijk altijd mijn haren strak in een knot.
Maar die zomer ontdekte ik dat ik er best ok uit begon te zien.
Rondingen en mijn haren stonden altijd in perfecte krul, na het haren wassen.

Het was zomervakantie, hitte golfje van 38°gr. Mijn haren gingen los en mijn jurkjes gingen aan.
Lange benen van 82cm. Het was in de tijd dat mijn vriendinnen en ik dit soort dingen deden: buste, billen, benen, taille opmeten en vergelijken 🙈🤭
Mijn benen waren het langst, mijn buste het meest petite. Ach, ik was tevreden!

Toen de jurkjes uit de kast kwamen en die stelten van benen eronder, met stevige dijenen en mooie bil partij, dát was toen J. mij ineens "zag".
Het was de 1e keer dat iemand mij überhaupt"zag"... ik voelde meteen het verschil.
Beetje ongemakkelijk maar alsnog kleine vlinders. Die ik onmogelijk thuis kon brengen, want hij was toch "die irrante broer?"

Opeens ging ik niet meer spontaan langs bij C. Nope ik stond eerst uren voor de spiegel omdat ik mogelijk J. tegen het lijf kon lopen.
J. die ouder was dan ik en mij ineens "zag". Dat voelde goed en ik wilde daar meer van..

Ik belde aan, appelgroen jurkje, haren los, nieuw b.h. setje.
"Heeey...C. is niet thuis." Met een dikke grijns bekeek hij mij van top tot teen.
"Oh.." stamelde ik.
"Maar, wil je even binnen komen? Kan wel hoor!"

Ik knikte van ja en liep naar binnen.
Hij deed de deur achter mij dicht en bekeek me, terwijl ik mijn hakken uitdeed..
Toen ik omhoog kwam en naar achter keek, greep hij mij in mijn middel.
"Weet je dat ik nu al dagen die mooie lippen van je wil kussen?"
Ik slaakte een kreetje terwijl zijn lippen het geluid smoorde...
Zachte lippen, een tong die precies wist wat die moest en vooral wilde doen..
Ik volgde.
Ik volgde zijn tong, zijn lippen, ik bewoog mee waar hij mij ook maar wilde..
Die eerste keer was magisch door het lange voorspel, het gevaar dat iemand ons kon betrappen en het gevoel dat hij mij niet meer als dat kleine nerdy meisje zag..

Of misschien was dat juist zijn fetisj 🤭❤️
Je stukjes lezen makkelijk weg :) Los van het feit of het waargebeurd is, het is vermakelijk.
Je schrijfstijl doet me aan een oud forum lid denken maar dat terzijde.
 
Ik kijk zo goed als nooit sic-fi, maar daar komt vanavond verandering in. Ik ga kijken of ik The Rain op Netflix of HBO kan vinden.
Oeh laat me weten wat je ervan vond 😍😍

"Dark" inderdaad heel goed, ook de eerder genoemde film "Ex Machina".
Ook de film "Us" van Jordan Peele. Krijg er nog rillingen van.

Nu moet ik ophouden voordat ik hyperfocus into toffe series en films opzoeken ga :ROFLMAO:
Is "Us" ook op Netflix? Nu ben ik benieuwd 🙈🤭
Kan ik het wel in me eentje kijken of beter overdag 😬
Ik noem even Moon, regiedebuut van Duncan Jones, zoon van David Bowie.

Dat is mijn favoriete film ooit.
Oh die wil ik ook opzoeken!
Hoe heette die film trouwens van Bowie zelf? Ook beetje fantasy. Ik was toen een peuter/kleuter, maar kan nog steeds flarden herinneren. Super indrukwekkend 💘
 
Nee, 's avonds in het donker, met de achterdeur op een kier open en een gierende wind buiten is veel leuker. Maar op dit moment nergens te streamen, legaal tenminste, dus je komt goed weg.

De film is vooral weird creepy.
Enge dingen kijk ik de 1e keer altijd overdag 😅😂

Anders kan ik niet slapen🙈🤭
 
Is "Us" ook op Netflix? Nu ben ik benieuwd 🙈🤭
Kan ik het wel in me eentje kijken of beter overdag 😬
Zo te zien momenteel alleen betaald te streamen via Amazon Prime of Pathe Thuis ☹️
Overdag heeft zo'n film wel iets minder impact vind ik altijd, maar is een optie natuurlijk.

Over Bowie films gesproken, Christiane F. is ook een geweldige film met veel van zijn muziek erin.
 
Zo te zien momenteel alleen betaald te streamen via Amazon Prime of Pathe Thuis ☹️
Overdag heeft zo'n film wel iets minder impact vind ik altijd, maar is een optie natuurlijk.
Pathe kan wel. 1x Overdag en daarna nog savonds haha
Over Bowie films gesproken, Christiane F. is ook een geweldige film met veel van zijn muziek erin.
Ja verplicht gezien op de HAVO! Over impact gesproken. Nog nooit hard drugs aangeraakt 🙏🏽🙏🏽

Dit was hem van Bowie
Wij hebben altijd video banden gehad 😂😂 In de jaren 90 zat ik nog met video banden op zolder dit soort dingen te kijken. Duimpje in mijn mond Hoppa! 😂❤️Screenshot_20240211_184007_Samsung Internet.jpg
Labyrinth, dat is zwaar fantasy ja, heel andere stijl dan wat zijn zoon regisseert ;)
Ja die bedoelde ik!
 
Niet echt Sci fi maar kan martyrs uit 2008 aanraden. Franse film waar ik na afloop dacht wtf heb ik naar zitten kijken
Horror die echt nog maanden door mijn hoofd is blijven spoken. Die is echt heel heftig. Ooit nadat ik 'm al gezien had me een vriend nogeens zitten kijken.

Eerste stuk, wat nog redelijk normaal is voor horror, vond ie leuk. Nadat het verhaal zich draaide werd ie steeds ongemakkelijker en riep ie uiteindelijk meerdere keren dat ie niet wist of ie wel verder wilde kijken.

Hij heeft 'm met me uitgekeken, maar ik heb letterlijk drie uur (!) met hem na zitten praten voordat ie weer een beetje op zijn gemak was.

Inderdaad wel het origineel kijken als je het durft, maar ik vond het ook 1 van de heftigste ooit.
 
Over Bowie films gesproken, Christiane F. is ook een geweldige film met veel van zijn muziek erin.
Christiane F. is fantastisch. Dame leeft ook nog altijd. Maar in de film komt alleen Bowies muziek voor, niet hijzelf.
Pathe kan wel. 1x Overdag en daarna nog savonds haha

Ja verplicht gezien op de HAVO! Over impact gesproken. Nog nooit hard drugs aangeraakt 🙏🏽🙏🏽

Dit was hem van Bowie
Wij hebben altijd video banden gehad 😂😂 In de jaren 90 zat ik nog met video banden op zolder dit soort dingen te kijken. Duimpje in mijn mond Hoppa! 😂❤️Bekijk bijlage 162103

Ja die bedoelde ik!
Bowie speelde toch ook in Wizard of Oz?
 
Ken je Baise moi toevallig? Zelfde genre en ook Frans. Ranzigste en bizarste wat ik ooit gezien heb. Nog nooit zo'n wtf?-ervaring gehad.
Ken ik wel. Ook heel heftig, vooral qua seksueel geweld. Ranzigste? Moet je A Serbian Film eens zien. Ugh, daar zijn echt niet genoeg kotsemojis voor, als je überhaupt nog de ongecensureerde versie kunt vinden.

(Ik heb mijn jaren van zo heftig mogelijk materiaal zoeken ook gehad 😳)
 
Ken ik wel. Ook heel heftig, vooral qua seksueel geweld. Ranzigste? Moet je A Serbian Film eens zien. Ugh, daar zijn echt niet genoeg kotsemojis voor, als je überhaupt nog de ongecensureerde versie kunt vinden.
Ik ben echt niet tegen shockerende kunstuitingen, integendeel. Zolang het maar een artistiek hoger doel dient. Maar bij Baise moi zie ik niet wat dat zou moeten zijn. Alleen maar geweld, puur nihilisme.
Nooit gezien. Die ken ik alleen van reputatie.
Lekker zo laten. Zonder van je tijd.
 
Horror die echt nog maanden door mijn hoofd is blijven spoken. Die is echt heel heftig. Ooit nadat ik 'm al gezien had me een vriend nogeens zitten kijken.

Eerste stuk, wat nog redelijk normaal is voor horror, vond ie leuk. Nadat het verhaal zich draaide werd ie steeds ongemakkelijker en riep ie uiteindelijk meerdere keren dat ie niet wist of ie wel verder wilde kijken.

Hij heeft 'm met me uitgekeken, maar ik heb letterlijk drie uur (!) met hem na zitten praten voordat ie weer een beetje op zijn gemak was.

Inderdaad wel het origineel kijken als je het durft, maar ik vond het ook 1 van de heftigste ooit.
Uh waar gaat het over🙈
 
Ken ik wel. Ook heel heftig, vooral qua seksueel geweld. Ranzigste? Moet je A Serbian Film eens zien. Ugh, daar zijn echt niet genoeg kotsemojis voor, als je überhaupt nog de ongecensureerde versie kunt vinden.

(Ik heb mijn jaren van zo heftig mogelijk materiaal zoeken ook gehad 😳)
En 365 days heeft er iemand die gezien. Het gaat over een maffiosi. Die een vrouw ontvoerd en haar 365 dagen de tijd geeft om verliefd te worden op hem.

Je kan het verglijken denk ik met 50 shades of gray.
 
Maar bij Baise moi zie ik niet wat dat zou moeten zijn. Alleen maar geweld, puur nihilisme.
En het is nog wel gebasseerd op een boek, waarbij de schrijfster zelf aan de film meewerkte. Bedoelt als feministische cinema waarin de ultieme woede van de vrouw in inderdaad nihilisme eindigt. Er zat een idee achter. Of dat idee gelukt is, is een ander verhaal.
Uh waar gaat het over🙈
Ik vertel het eigenlijk liever niet, want ughh, maar je vraagt het, dus ...

Beetje uit mijn hoofd, want lang geleden en met spoilers. Over een gezin wat wordt overvallen en vermoord door twee meiden, waardoor ook één van die twee meiden het niet redt.

Vervolgens blijkt onder het huis een gevangenis te zitten en wordt die ene meid gevangen genomen, eindeloos gemarteld en uiteindelijk levend gevild door een cultgroep die er zo denkt achter te komen of er leven na de dood bestaat, of de hemel bestaat, want dat kan zij dan vertellen.

Het martelen is met het idee dat de persoon los van deze wereld komt en een connectie kan maken met gene zijde. Dat is heel vluchtig in een notendop de film. Echt een film voor de hele familie dus ....

Enne, de "grap" van de film is dat het eerste deel met het gezin het geweld veel explicieter in beeld wordt gebracht dan het tweede deel waarin ze gevangen zit, maar iedereen juist dat veel heftiger vindt.

Terecht ook, want dat geeft blijk dat je zeer empatisch bent over wat er buiten beeld of weggedraaid van de camera gebeurt.

Maar dat alles gezegd hebbende wil ik deze film niemand aanraden, tenzij je echt heel sterk in je schoenen staat. Lood en loodzwaar en absoluut alleen voor sterke magen.

En nu voel ik me vies ...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan