Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou deze Belg geen angst beginnen krijgen 😅
Nee hoor 🥰❤️😘
Leuk topic, leuk mens, leuke visie op het beroep. De 1e posts volgde ik en op een gegeven moment afgehaakt want leek een fanboy topic te worden, maar Tiffany heeft het under control en het blijft leuk, complimenten.. ben ook fan.
Wat leuk om te horen!

Lief van je😊😘

Altijd welkom om mee te discussiëren, eigen ervaring neer te pennen of een liedje te droppen #vindikleuk 😍
 
Tuurlijk wel , wie zou daar nu niet op willen. En te ver is het nooit ,alleen beetje uit de buurt.
Als je een beetje gas geeft, slechts een 45 min vanaf de grens. GR uit en Flitsmeister aan. Dat kan het probleem niet zijn.
(Wel even checken of er geen traktoren over de weg staan 🤣).
 
Trouwens, als jij met je camper naar Belgenland wil komen , die staanplaats is nog steeds beschikbaar hé. 😁😁😁
Mogelijks kom ik dan zeker op je favo lijstje.🙈🙈🙈
Jacuzzi niet vergeten nee, ik hoefde niet eens alle pagina's door te nemen 🤭😂
Een verwittigd man is er twee waar he 🤪😅
Bij deze ben je gewaarschuwd 😈❤️‍🔥
 
Wat is dat toch met al die Belgen hier 🤣
Onbegrijpelijk dat ze iets met die Hollanders te maken willen hebben. Het beste bier vind je in België, mooie steden, leuke mensen, kwaliteit boven kwantiteit (wellicht zijn se daarom geïnteresseerd in TIFF 😇?)
Ik heb recht van spreken, deze Rotterdamse jongen mag zich Flandrien noemen. Volgens vele Belgen, althans.
 
Inderdaad ,elk zijn ding en eerlijk gezegd ik zit er ook niet op te wachten tot een dame m´n ballen tot moes wil knijpen . Even in d´r mond nemen is vele malen erotischer.
Ik kreeg ooit klemmen aangeboden. Toen ik aarzelde zei ze: 'We doen het niet, want je moet het meteen graag willen.'
Mooi, die zorgzaamheid.

Voorts ben ik van mening dat de bioindustrie moet eindigen.
 
Onbegrijpelijk dat ze iets met die Hollanders te maken willen hebben. Het beste bier vind je in België, mooie steden, leuke mensen, kwaliteit boven kwantiteit (wellicht zijn se daarom geïnteresseerd in TIFF 😇?)
Ik heb recht van spreken, deze Rotterdamse jongen mag zich Flandrien noemen. Volgens vele Belgen, althans.

Of mijn dienst kwalitatef goed was heb je al zelf als beste beoordeeld. 🤭
Ik kreeg ooit klemmen aangeboden. Toen ik aarzelde zei ze: 'We doen het niet, want je moet het meteen graag willen.'
Mooi, die zorgzaamheid.
Zorgzaam check
Klemmen nope
🤭
 
Klopt helemaal. Ik heb je beoordeeld als de beste. 😘.
Echt? 🙈 nou daar wordt ik wel verlegen van 🙈🥰😘
Zompig, toch ook een niet alledaags woordje en denk dat velen dit ook niet zullen kennen. Ik zou denken een puur Vlaams woord of ben ik mis?
Zompig toch iets wat je kan eten maar te zacht, te juicy, niet zo heel lekker 😅😬🙈

"Goesting" beste Vlaamse woord
 
Terug
Bovenaan Onderaan