Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan hier inderdaad wel wat personen bij bedenken... Maar depri draadje was gisteren en niet vandaag 😘
Bedoelde niet de dood 😂
Maar op een forum denk je al snel, nou ik ben een avatar, wie mist mij nou.

Maar mensen die veel 'aanwezig" zijn daar wen je toch aan en ga je waarderen. Vind ik in elk geval. 🥰😘
 
Maar mensen die veel 'aanwezig" zijn daar wen je toch aan en ga je waarderen. Vind ik in elk geval. 🥰😘
Voelt voor mij echt als een vriendenclubje hier op het forum.

Soms verdwijnt er iemand die je vervolgens mist, soms komen er nieuwe mensen bij die weer een leuke nieuwe energie brengen, maar altijd voel ik me er thuis.

Ik ga geen lijst met namen opdreunen, want dan blijf ik bezig, maar ik ben oprecht blij met jullie.

De inzichten, de grappen, de saamhorigheid, het delen van een gemeenschappelijk "geheim" wat ons nog meer bindt.

Ik begon met de term vriendenclub, maar soms is het zelfs een soort familie voor me.

En ja, net als in elke familie zit er weleens een klaploper tussen, maar voor het grootste deel word ik echt vrolijk van deze uitlaatklep.

Laat ik eens heel zoetsappig, maar gemeend afsluiten: ik hou van jullie en hoop nog lang hier plezier te hebben.
 
Voelt voor mij echt als een vriendenclubje hier op het forum.

Soms verdwijnt er iemand die je vervolgens mist, soms komen er nieuwe mensen bij die weer een leuke nieuwe energie brengen, maar altijd voel ik me er thuis.

Ik ga geen lijst met namen opdreunen, want dan blijf ik bezig, maar ik ben oprecht blij met jullie.

De inzichten, de grappen, de saamhorigheid, het delen van een gemeenschappelijk "geheim" wat ons nog meer bindt.

Ik begon met de term vriendenclub, maar soms is het zelfs een soort familie voor me.

En ja, net als in elke familie zit er weleens een klaploper tussen, maar voor het grootste deel word ik echt vrolijk van deze uitlaatklep.

Laat ik eens heel zoetsappig, maar gemeend afsluiten: ik hou van jullie en hoop nog lang hier plezier te hebben.
Mooi gesproken, vond dit nummer wel toepasselijk erbij :)

 
Voelt voor mij echt als een vriendenclubje hier op het forum.

Soms verdwijnt er iemand die je vervolgens mist, soms komen er nieuwe mensen bij die weer een leuke nieuwe energie brengen, maar altijd voel ik me er thuis.

Ik ga geen lijst met namen opdreunen, want dan blijf ik bezig, maar ik ben oprecht blij met jullie.

De inzichten, de grappen, de saamhorigheid, het delen van een gemeenschappelijk "geheim" wat ons nog meer bindt.

Ik begon met de term vriendenclub, maar soms is het zelfs een soort familie voor me.

En ja, net als in elke familie zit er weleens een klaploper tussen, maar voor het grootste deel word ik echt vrolijk van deze uitlaatklep.

Laat ik eens heel zoetsappig, maar gemeend afsluiten: ik hou van jullie en hoop nog lang hier plezier te hebben.

Elk jaar een familie dag organiseren dan maar ?


N dagje Kayak in de Ardennen met hoog water dat is cool .


🙂🙃🐾🐾🐾🐾
 
Dag lieve mensen,

Na een kleine 3 maanden heb ik besloten de stekker uit mijn account te trekken, na het plaatsen van dit bericht. Dit omdat ik merk dat dit forum te veel tijd en energie van me vraagt, waardoor het 'wandelen' zelfs buiten de daadwerkelijke wandelingen om een te grote rol in mijn hoofd begint te krijgen. De discipline om gewoon een week uit te loggen is mij niet gegeven, dus moet ik op een andere manier zelfbescherming toepassen. Wandelen blijf ik doen, maar het krijgt de ruimte in mijn leven die het had. Gezin en mooie toekomstplannen zoals een woonproject hebben nu echt mijn eerste focus.

Dank voor de leuke discussies en mooie contacten. Sommigen hier heb ik al persoonlijk een berichtje gestuurd. Uiteindelijk hebben voor mij de warme gevoelens over de lieve mensen hier het gewonnen van de ergernissen over de misogyne types die hier ook zijn.

Het ga jullie goed,

Koudvuur (ontleend aan ''t Is koud vuur dus het geeft niet en het komt niet in de krant' uit Het land van Maas en Waal. Pas onlangs ontdekte ik dat Koudvuur ook een andere naam is voor gangreen, een vrij onsmakelijke huidziekte, oeps.)
 
Terug
Bovenaan Onderaan