Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met advocaat en bemiddelaar is ook veel te discussiëren debateren🤭
Maar niet de hele tijd 😅🤤🤤🤤
Klopt wel dat ik van leuk debat of discussie hou...

Ben alleen geen Tweeling, Waterman of Maagd 😅
Mee eens!
Al ben ik er wel altijd in geïnteresseerd 🙈😂
Ik vind het interessant om te zien of er een logica in zit.

Lucht: Tweeling en Waterman trek ik vaqk aan.
En aarde: Maagd (zoals jij).
 
Mee eens!
Al ben ik er wel altijd in geïnteresseerd 🙈😂
Ik vind het interessant om te zien of er een logica in zit.

Lucht: Tweeling en Waterman trek ik vaqk aan.
En aarde: Maagd (zoals jij).

Ik ben zelf een Water teken.
Mijn ENTP A en T (zowel assertief als turbulent, apart 😅), past niet echt bij mijn astro teken.
Maar voorheen zou ik waarschijnlijk meer binnen een pleasing personality passen. Maar toen was ik wel echt ongelukkiger alsook onzeker.

Dus ja het blijft altijd in beweging en is inderdaad zoals je zei niet 100% te meten met een test. We veranderen door gebeurtenissen en ga zo maar door.
Uh dus dat 🙈🤭❤️
Bekijk bijlage 174472

Interessant is het natuurlijk wel maar ik vind het erg dat sommige mensen zich daar blind op staren alsof het de enige waarheid is. Jaren geleden was mijn beste maat een schorpioen en volgens de logica zou daar niet mee door 1 deur kunnen.

Ik dacht nu even, we gaan eens zot doen en het doortrekken naar de Chinese horoscoop maar die werkt in blokken van 12 jaar dus daarmee heb je al een indicatie van leeftijd. Dus toch beter niet aan beginnen. Maar je kan voor jezelf eens kijken of het plaatje voor jou past.
 
Er is natuurlijk een essentieel verschil tussen sterrenbeelden en Myers Briggs persoonlijkheden. Sterrenbeelden gaan over je geboortedatum en zeggen he-le-maal niks over hoe jij als mens bent. Met alle respect voor de mensen die daar wel in geloven, uiteraard. De Myers Briggs test daarentegen is juist volledig ontworpen om juist wel iets over je persoonlijkheid te zeggen. Met de nodige beperkingen uiteraard want natuurlijk kan je een mens niet vangen in 16 combinaties van 4 letters, maar dat geeft nog altijd een veel accuratere benadering van een mens dan "stier" of "ram".
 
De Myers Briggs test
Daarnaast is een persoonlijkheidstest vrij oppervlakkige (gelukkig maar) en altijd erop rustend dat je eerlijk ben tegen de computer wat onmogelijk is aangezien je binaire antwoorden moet geven. Maar het helpt mensen een gevoel van controle te geven en een (vals) gevoel van zelfkennis.

Wijsheid verkrijgen je maar op een manier en die manier eist offers en pijn.
 
If a girl asks "What's your sign (zodiac) ?" it's a sign to move on (absolute red flag - run !).
Mwoah ach, het is maar net hoe ze dat verder in haar leven gebruikt. Ik heb zelf niks met astrologie, maar als het een ander verder helpt en mij niet in de weg zit, dan vind ik het wel leuk om daarover te bomen en te leren wat haar daarin beweegt.
 
Dat is wat leven is. Groeien en ontwikkelen. Kijk om je heen, niets blijft hetzelfde en alles hangt aan elkaar.
Laat je door niets of niemand definiëren en vooral niet door je zelf. Je kan niet stil zetten wat van nature beweging is.
Zoals Deleuze het ooit zo mooi zei over een jonge boom: de boom is niet groen, hij groent. Hij is aan het groenen.

De werkelijkheid is voortdurend in beweging.

Om eventjes de filosofische kant op te gaan 😊
 
heb er ook lang mee geworsteld dat ik 'anders' leek te zijn dan anderen. Heb mijn autisme diagnose ook pas laat gekregen. Tegenwoordig probeer ik die mindset 'normaal is een setting op een wasmachine' wel meer te omarmen. Er zijn ook wel positieve kanten aan en het maakt je inderdaad tot wie je bent.
Ik heb ook jaren gefrustreed geweest met mij zelf. Omdat ik vooral mijn eigen nadelen. Zag en vaak dacht wat als het nooit gebeurt was. Was ik dan voetballer geworden? Dan kon ik dat en dat wel of beter.

Vaak word er op voorhad gezegt op voorhand: je moet er niet op letten maar die persoon is iets anders. Ik heb een hekel aan dat mensen dit doen. Ook al is het met.de beste bedoelingen. Maar zo letten mensenner veel harder op. En dat merk je als persoon.

Kijk mijn beste maat heeft autisme. Had hij het nooit in een opwinding gezegt had ik het nooit door. Er vielen wel wat puzzelstukken op zijn plaats. Waarom dat zo moet enz.

Maar voor mij was dat normaal dat was gewoon zo bij hem.
 
Ik heb ook jaren gefrustreed geweest met mij zelf. Omdat ik vooral mijn eigen nadelen. Zag en vaak dacht wat als het nooit gebeurt was. Was ik dan voetballer geworden? Dan kon ik dat en dat wel of beter.

Vaak word er op voorhad gezegt op voorhand: je moet er niet op letten maar die persoon is iets anders. Ik heb een hekel aan dat mensen dit doen. Ook al is het met.de beste bedoelingen. Maar zo letten mensenner veel harder op. En dat merk je als persoon.

Kijk mijn beste maat heeft autisme. Had hij het nooit in een opwinding gezegt had ik het nooit door. Er vielen wel wat puzzelstukken op zijn plaats. Waarom dat zo moet enz.

Maar voor mij was dat normaal dat was gewoon zo bij hem.
Knuffel emoji ❤️❤️🤗🤗
 
Een gezegde van Mortitia Addams luidt niet voor niks: "what is chaos for the fly is normal for the spider"
Uiteindelijk bepaalt hoe je omgaat met dingen hoe je in het leven staat.

Een van de kwalen van deze tijd is dat we ons teveel (willen) spiegelen aan anderen, maar zo werkt het niet.
Niemand is hetzelfde (gelukkig maar).

Dat je daarbij handvaten zoekt en vindt in sterrenbeelden of persoonlijkheidstesten, Tarrot etc) is helemaal prima.
Als het iets is wat jij nodig hebt pak het lekker en geniet van het leven, want ook al lijkt het soms niet zo:
Het leven is prachtig, als we het maar willen zien😁😁😁
 
Dankje wel 😁 maar waarom de knuffel? ❤️
Hierom:
Ik heb ook jaren gefrustreed geweest met mij zelf. Omdat ik vooral mijn eigen nadelen. Zag en vaak dacht wat als het nooit gebeurt was. Was ik dan voetballer geworden? Dan kon ik dat en dat wel of beter.

Veel mensen hebben het gevoel dat ze hebben moeten vechten om "gewoon" zichzelf te kunnen zijn..dat raakt me altijd.
Zo ook mensen die het gevoel hebben dat niemand ze ziet..😥

De allerbeste knuffel was toen ik vd winter, met mijn nichtje naar de bioscoop ging.
Een echtpaar benaderde ons.
De man vertelde dat ze al drie dagen niet gegeten hadden.
Hij wilde nog veel meer zeggen maar mijn nichtje (13 jaar), pakte haar 20 euro voor de bioscoop. En gaf het.
De man keek mij aan en ik zei: Je hoeft je niet te verantwoorden. "Ik heb hulp nodig." is voldoende.

Ik gaf zelf ook geld zodat ze paar dagen vooruit konden 🙏🏽
De vrouw begon te huilen, mijn nichtje ook en ik gaf het echtpaar een knuffel.

Mijn nichtje zei "Ik huil nooit, maar ik voelde dat ik echt moest helpen."
Ik was super trots op haar. Mensen zien zonder vooroordeel is het allermooiste dat er is.

❤️
 
Laatst bewerkt:
Je bent je eigen grootste vijand op dat vlak. Inderdaad heel gevaarlijk om volledig in dat 'wat als..?' denken te verdrinken en jezelf in je hoofd helemaal kapot te bekritiseren.

Op mijn zwartste momenten was ik er zelfs oprecht verbaasd over dat mensen met mij wilden praten. Laat staan vriendelijk zijn of tekenen van affectie geven. In mijn hoofd had ik het al lang bij iedereen verpest gewoon al omwille van de manier waarop ik "hallo" had gezegd. Mijn kritische kant had al bepaald dat ik mensen verkeerd begroet had en nu vinden ze me vast en zeker een rare weirdo die het niet waard is om tegen gebabbeld te worden...
 
Hierom:


Veel mensen hebben het gevoel dat ze hebben moeten vechten om "gewoon" zichzelf te kunnen zijn..dat raakt me altijd.
Zo ook mensen die het gevoel hebben dat niemand ze ziet..😥

De allerbeste knuffel was toen ik vd winter, met mijn nichtje naar de bioscoop ging.
Een echtpaar benaderde ons.
De man vertelde dat ze al drie dagen niet gegeten hadden.
Hij wilde nog veel meer zeggen maar mijn nichtje (13 jaar), pakte haar 20 euro voor de bioscoop. En gaf het.
De man keek mij aan en ik zei: Je hoeft je niet te verantwoorden. "Ik heb hulp nodig." is voldoende.

Ik gaf zelf ook geld zodat ze paar dagen vooruit konden 🙏🏽
De vrouw begon te huilen, mijn nichtje ook en ik gaf het echtpaar een knuffel.

Mijn nichtje zei "Ik huil nooit, maar ik voelde dat ik echt moest helpen."
Ik was super trots op haar. Mensen zien zonder vooroordeel is het allermooiste dat er is.

❤️
Je mag super trots zijn op je nichtje. We missen echt menselijkheid in de wereld. En zij brengt het terug. Het zijn de random acts off kindness die veel maken.
 
In mijn hoofd had ik het al lang bij iedereen verpest
Heel herkenbaar dasdarin. Mijn onzekerheid is op dat punt nog altijd enorm.

Als ik maar het minste geringste idee heb dat iemand boos of teleurgesteld is in me, dan denk ik dat ik het voorgoed verpest heb, ik een enorme loser ben, en het beste mezelf helemaal uit het leven van de ander kan laat verdwijnen. Niemand meer pijn doen door me volledig los te snijden.

Dat heb ik niet als het over mijn werk of zo gaat, maar zodra ik het gevoel heb persoonlijk te falen enorm sterk. Ik vlucht weg. Niet voor of van mezelf, maar om anderen niet meer te willen kwetsen.

Dat gaat al wel ietsje beter, maar ik kan er nog altijd niet heel goed mee omgaan.

Ik benijd soms mensen die echt lak hebben aan wat een ander van ze denkt. Bij mij komt dat nog altijd kneiterhard binnen.
 
Je bent je eigen grootste vijand op dat vlak. Inderdaad heel gevaarlijk om volledig in dat 'wat als..?' denken te verdrinken en jezelf in je hoofd helemaal kapot te bekritiseren.

Dit heb ik zelf ook jaren gehad 🙏🏽🙏🏽
Daarin zitten is echt de hel op aarde. Eruit geraken kost heel wat doorzettingsvermogen.

En zelfreflectie: Wat je niet eilt ontvangen niet aan de ander geven.
Dat is de mooiste les die je in t leven kan implimenteren.

Je mag super trots zijn op je nichtje. We missen echt menselijkheid in de wereld. En zij brengt het terug. Het zijn de random acts off kindness die veel maken.

Ben ik ook! Van nature is zij ook niet emotioneel maar het pakte haar echt. Openstaan om een ander te ontvangen is echt iets bijzonders
Dat gaat al wel ietsje beter, maar ik kan er nog altijd niet heel goed mee omgaan

Wellicht ook goed om complimentjes te durven ontvangen en geloven.
Wat je geeft mag je ook terug terug krijgen en andersom.
 
Laatst bewerkt:
Ik benijd soms mensen die echt lak hebben aan wat een ander van ze denkt. Bij mij komt dat nog altijd kneiterhard binnen.
Snap wat je bedoelt, maar ik benijd ze niet. Ben juist blij dat ik gevoelig ben. Het heeft zn moeilijke momenten maar ook zoveel mooie. Bij het lak hebben aan is t al snel egoïstisch of een narcissist, daar blijf ik liever ver bij weg. Zowel qua eigen insteek en die personen.
Openstaan om een ander te ontvangen is echt iets bijzonders
Dat is het zeker! En om je te geven. Die wisselwerking op het moment dat je de juiste persoon hebt. Openstaan voor ontvangst kan op dit forum ook nog wel andere betekenis hebben, maar goed 😅
 
Snap wat je bedoelt, maar ik benijd ze niet. Ben juist blij dat ik gevoelig ben. Het heeft zn moeilijke momenten maar ook zoveel mooie.
Gaat ook om balans. Als je erdoor in neerwaartse spiraal gaat is dat niet bevorderlijk 😥
Rekening houden met anderen weer wel. Liegen om een ander van pijn te ontzien weer niet altijd ok 🤔😬 balans is moeilijk hahaha
Dat is het zeker! En om je te geven. Die wisselwerking op het moment dat je de juiste persoon hebt. Openstaan voor ontvangst kan op dit forum ook nog wel andere betekenis hebben, maar goed 😅
Prive ontvangst 🙈😂😘
 
Dit heb ik zelf ook jaren gehad 🙏🏽🙏🏽
Daarin zitten is echt de hel op aarde. Eruit geraken kost heel wat doorzettingsvermogen.
daar hebben we allemaal in min of meerdere mate last van. Gedachten geloven. The works van Byron Katie heeft bij mij veel helder gemaakt. Omdat de methode aanzet tot zelfonderzoek. Is het waar?
Pas daarna daalde de meer spirituele boodschap in. Gedachten zijn niet van jou. Pas als je je er mee identificeert maak je ze van jou.
Ik benijd soms mensen die echt lak hebben aan wat een ander van ze denkt. Bij mij komt dat nog altijd kneiterhard binnen
Hier zit precies de denkfout. Je hebt geen idee wat anderen van je denken. Jij denkt te weten wat anderen van je denken. Daar geef je vervolgens waarde aan. We geven betekenis aan alles wat we zien, dat is niet erg, noodzakelijk zelf, maar besef wel dat jij degene bent die de betekenis geeft.
We zien de wereld zoals we zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan