Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die heb je tegenwoordig overal 😉 of een fast pass rij, maar dat is gewoon geldklopperij. Wachten hoort bij pretparken
Mooi verdienmodel.
Als er bij alle attracties een flinke wachtrij staat, heb je aan het eind van de dag misschien maar een handvol dingen meegemaakt, terwijl je misschien veel meer had kunnen zien binnen dat tijdsbestek.
 
Mooi verdienmodel.
Als er bij alle attracties een flinke wachtrij staat, heb je aan het eind van de dag misschien maar een handvol dingen meegemaakt, terwijl je misschien veel meer had kunnen zien binnen dat tijdsbestek.
Meestal zie ik alles wel in een dag. Om nu continu in een achtbaan te zitten hoeft van mij ook niet 😅
Maar true verdienmodel is niet vreemd bij een pretpark, al zit dat meer in de versnaperingen naar mijn idee. Onlangs in Disney 5 euro voor een cola en 10 euro voor hotdog... 😱
 
Erg eigenlijk dat ik tegenwoordig die 5 Euro zelfs wel vind meevallen. 10 Euro voor een hotdog vind ik dan wel weer veel

Ik heb in Spanje 'in the middle of nowhere' op een bergtop op een terras in een middeleeuws kasteel 2.5 euro betaald voor een grote cola. Als ze die daar met winst kunnen verkopen dan vind ik die 5 euro best veel. Maar ja, het is de prijs in die parken zeker.

Maar voor alles is een oplossing. Wie wordt onze drank mule in de Efteling ?

1713042859396.png
 
Het langst dat ik gewacht heb is 3 u
Meestal zie ik alles wel in een dag. Om nu continu in een achtbaan te zitten hoeft van mij ook niet 😅
Maar true verdienmodel is niet vreemd bij een pretpark, al zit dat meer in de versnaperingen naar mijn idee. Onlangs in Disney 5 euro voor een cola en 10 euro voor hotdog... 😱
Lang geleden ben ik eens naar een pretpark geweest, met dank aan een loterij die toegangskaartjes had opgestuurd.
Een beetje aan het eind van het seizoen, met wisselvallig weer maakte dat het daar betrekkelijk rustig was, dus geen wachttijd meegemaakt, die dag.
 
Ik heb in Spanje 'in the middle of nowhere' op een bergtop op een terras in een middeleeuws kasteel 2.5 euro betaald voor een grote cola. Als ze die daar met winst kunnen verkopen dan vind ik die 5 euro best veel. Maar ja, het is de prijs in die parken zeker.

Maar voor alles is een oplossing. Wie wordt onze drank mule in de Efteling ?

Bekijk bijlage 179743
Hoera! Eindelijk een six ... ehm twelve pack!

Overigens, in de Efteling mag je nog altijd je eigen eten en drinken meenemen.
 
Als ik bij z'n achtbaan sta te wachten heb ik als volwassen vent toch echt wel zoiets van "de tering, dat is toch niet normaal meer!" Maar dan zie ik die kinderen erin gaan en heb ik iets van oké fuckit en ga er wel voor. Dan ook maar meteen voorste karretje als het lukt.
Alleen z'n paal met van die stoeltjes die naar beneden donderen zie ik niet zo zitten.
87zcnr4qgg591.jpg
 
Ik heb in Spanje 'in the middle of nowhere' op een bergtop op een terras in een middeleeuws kasteel 2.5 euro betaald voor een grote cola. Als ze die daar met winst kunnen verkopen dan vind ik die 5 euro best veel. Maar ja, het is de prijs in die parken zeker.
Nog niet zo lang geleden was er een winkel die €8 voor 24 blikken Cola vroeg.
Nu is de prijs €12 en zelfs dat is naar verhouding stukken goedkoper dan de meeste supermarkten.
Het zal dan geen verrassing zijn dat ik dus alles van huis meeneem.
Er zijn mensen die redeneren dat een dagje uit wat mag kosten, ik bespaar toch liever daar waar het kan. Deels het gevolg van periodes in het leven waar met weinig geld geleefd moest worden...
Maar voor alles is een oplossing. Wie wordt onze drank mule in de Efteling ?

Bekijk bijlage 179743
Als je ongezien met zo'n pak binnen weet te komen, ben je een topper.
Mag ik mezelf daarvoor opgeven?
Heb ervaring met het naar buiten smokkelen van bekers en glaswerk met behulp van mijn rolstoel😅😅
En de ervaring leert als naar buiten lukt dan lukt ook naar binnen 😁😎😎
nee ben niet alleen goed voor dingen te smokkelen
Het is me bij een aantal concerten intussen ook gelukt om wat blikjes mee naar binnen te smokkelen.
Omdat je nooit weet wie er meeleest, is het beter om die methode niet te openbaren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan