Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatst bewerkt:
Weekend weer druk bezet 😁 zaterdag dagje Maastricht
Laat me je alvast wat (culinaire) tips geven mbt Maastricht.
Aan het Vrijthof zit een wafel winkel van Pinky 's
Die wafels zijn goddelijk 🤩😏🤤🤤
En qua (speciaal )bier kan ik je bier Taverne de gouverneur aanraden. Is wel klein stukje lopen.

Have fun en om alvast in de stemming te komen:

 
Deze week een rustig weekend. Misschien kijken of ik pap kan helpen met behangen danwel schilderen in appartement 😎😎

Verder miss beetje sporten. Voor een afspraak met mijn vaste dame moet ik nog een weekje wachten😥😥

Nu zit ik te wachten op de fysiotherapeut 😅
Ach kunnen we tenminste spelletje spelen: Spot de stagiair(e) 😛
De jonge blonde 😜

Edit: ik overweeg om zaterdag een dame te bezoeken. Vorige week was er bezoek dus ging het niet door om een afspraak te maken. 😢😅
 
Laatst bewerkt:
De jonge blonde 😜

Edit: ik overweeg om zaterdag een dame te bezoeken. Vorige week was er bezoek dus ging het niet door om een afspraak te maken. 😢😅
Nou het toeval wil dat mijn fysio dus idd een jonge blonde vrouw was. Samen met een Vlaamse brunette 😁😁
Ah balen als je dan bezoek hebt :(
Maar fijn dat je dan deze week wel afspraak kan maken 😎😎
 
Die sm kan ik nog volgen, maar als er ook bondage en discipline bij te pas komt dan weet ik niet of je wel echt bij een kinesist zit :)
Als je de oefening niet goed doet krijg je een goede rechtse. Toch @Miss Tiffany 😜

IK ben geen goede invloed op hem. Eerst was hij wat verlegen. Maar nu is minder verlegen. Nu durft hij eens voor te lachen eens een duwtje geven bij een evenwicht oefening. 😂
Werd ik geroepen?
de juf meld haarzelf bij deze @Roxas
Ik heb een handje hulp nodig vooral bij aftrekken. Dat begrijp ik niet goed. 😇😜
 
Als je de oefening niet goed doet krijg je een goede rechtse. Toch @Miss Tiffany 😜

IK ben geen goede invloed op hem. Eerst was hij wat verlegen. Maar nu is minder verlegen. Nu durft hij eens voor te lachen eens een duwtje geven bij een evenwicht oefening. 😂

Ik heb een handje hulp nodig vooral bij aftrekken. Dat begrijp ik niet goed. 😇😜
Zoals bij het liedje van Samson en Gert.

Masturberen masturberen wie zijn best doet zal het leren. Masturberen veel studeren en proberen.
Niet te vlug, niet te traag naar omhoog en naar omlaag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan