Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
OMG wat een gedoe @Miss Tiffany met je CV zeg.
Om te janken inderdaad dit. Hoop dat het snel is opgelost schat 😘

Je vergeet de Efteling 😲

In het kader van deze site en waar ik gek op ben moest ik gelijk aan vroeger denken en dat wij het altijd de Befteling noemden :ROFLMAO: :ROFLMAO: .

Weetje ik ben nu al 10 jaar single. Een relatie mis ik ja en nee. Sexueel mis ik niets dankzij de dvp´s. Wat ik wel mis is zo eens aan een vrouw vragen hoe was je dag? Samen savonds naar tv kijken, samen dingen doen reizen. Ook waar je dingen voor kan doen.

Moest ik single blijven en alleen zijn. Zou ik aan een vriend (het liefst een vriendin) die ook single is voorstellen om bij mij in te komen wonen.

Zij heeft haar leven ik de mijne maar we zijn beide niet alleen. Het word voor beide goedkoper, we kunnen elkaar helpen Is het puur vriendschappelijk is dat goed. Is het een fwb/ (open)relatie super.

Ik snap wel wat je bedoelt man. Ben zelf nu 19 jaar vrijgezel en heb ook wel momenten dat ik denk. Shit was er maar een partner in huis.

Al hoewel ik graag alleen slaap. Ik slaap blijkbaar nogal onrustig en heb in het verleden nog wel eens een vriendin een blauw oog geslagen in mijn slaap. En ik word niet graag wakker gemaakt door een ander in combinatie met een mogelijk ochtend humeur. Tegen mij moet je de eerste 1,5 uur ook niet praten als ik net wakker ben.

Met dank aan de SMW'ers (Sexueel Maatschappelijk Werksters) zoals ik ze noem kon ik ook niks te kort als het financieel het toe laat. Tenminste niks te kort is overdreven want het liefst heb ik 2 of 3 keer per week sex maar dat is gewoon niet te betalen mits je een goed gevulde bankrekening hebt.

Wandel niet veel omdat ik vaak genoeg lees dat veel van de meiden/vrouwen je het liefst snel afwerkt en je dus eerder buiten staat dan waar je voor betaald hebt. En zo hebben sommige nog wel meer rare fratsen. Probeer wel de meest betrouwbare er uit te filteren door veel te lezen maar dan betaal je wel wat meer meestal.

Ik had ooit eens onderzoek gedaan naar een community woongroep idee. Elk eigen voordeur en huis, maar als gemeensschap help je elkaar en kan je samen dingen ondernemen.

Zoiets lijkt mij wel heel leuk eerlijk gezegd 🤗
Over een aantal jaar zou ik dat best willen.
Wonen op een woonboot of camping lijkt me ook wel wat 🙈
Aparte dingen trekken me🤭

Een woongroep zou ik het Spaans benauwd van krijgen eerlijk gezegd. Een woonboot trekt mij niet en een camping vind ik verschrikkelijk. Ik heb vroeger wel eens op een camping gestaan met een paar vrienden bij een sportmaatje en na het stappen en ben daar 's-nachts weggeslopen naar de doorgaande weg en bij de bushalte gaan slapen. Werden wij gewekt door de politie :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Kusje voor jullie lieverds. Ik heb migraine en trek me even 3 daagjes terug ❤️🤗

Bedankt voor de lieve dms met straaltjes licht en warmte
🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼

Sterkte en beterschap kanjer.
 
Laatst bewerkt:
Een woongroep zou ik het Spaans benauwd van krijgen eerlijk gezegd. Een woonboot trekt mij niet en een camping vind ik verschrikkelijk. Ik heb vroeger wel eens op een camping gestaan met een paar vrienden bij een sportmaatje en na het stappen en ben daar 's-nachts weggeslopen naar de doorgaande weg en bij de bushalte gaan slapen. Werden wij gewekt door de politie :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Als ik op een boot ben wil ik er altijd af, watertaxi dat gaat nog net. Van A naar B. Woongroep ook niet voor mij. Lonely by choice. Ben uitermate saai, hou van leegte, stilte, donkere nachten. Laatst in een land geweest waar vrijwel geen stroom is. Pikdonker in de avond en nacht, fascinerend mooi om te ervaren.
Camperen prima. Maar bij voorkeur wild, ergens in the middle of nowhere.
Wordt er alleen een beetje te oud voor, half gebroken na een nachtje op een matje op een rotsige ondergrond.
Wellicht toch Tiffany dan maar mee, om me te ondersteunen. Als ik het dan toch Spaans benauwd moet krijgen dan met haar. Grieks benauwd is niets voor mij, maar m'n Spaans is prima.
 
Ik snap wel wat je bedoelt man. Ben zelf nu 19 jaar vrijgezel en heb ook wel momenten dat ik denk. Shit was er maar een partner in huis.

Al hoewel ik graag alleen slaap. Ik slaap blijkbaar nogal onrustig en heb in het verleden nog wel eens een vriendin een blauw oog geslagen in mijn slaap. En ik word niet graag wakker gemaakt door een ander in combinatie met een mogelijk ochtend humeur. Tegen mij moet je de eerste 1,5 uur ook niet praten als ik net wakker ben.

Met dank aan de SMW'ers (Sexueel Maatschappelijk Werksters) zoals ik ze noem kon ik ook niks te kort als het financieel het toe laat. Tenminste niks te kort is overdreven want het liefst heb ik 2 of 3 keer per week sex maar dat is gewoon niet te betalen mits je een goed gevulde bankrekening hebt.

Wandel niet veel omdat ik vaak genoeg lees dat veel van de meiden/vrouwen je het liefst snel afwerkt en je dus eerder buiten staat dan waar je voor betaald hebt. En zo hebben sommige nog wel meer rare fratsen. Probeer wel de meest betrouwbare er uit te filteren door veel te lezen maar dan betaal je wel wat meer meestal.
soms heb je ook wel die dagen dat je het om gekeerde hebt. Dat je blij bent dat je geen relatie stress hebt. Bv wat heb je nu weer gekocht ofz. Je doet wat je wil. Ik mis dat wel iemand naast me waar mee dat je in slaap valt en smorgens terug op staat etc.


Met mijn 2 de tas koffie is mijn gemeur en the walking dead weg.

Dvp´s hebben mij veel gehopen op relatie vlak. Zoals je zegt vullen ze een grote leegte op. 2 dvps hebben mijn zelfvertouwen op gebouwed op 2 vlakken. ( in mij als persoon & tussen de lakens). Ik heb ook in gezien dat ik in verkeerde. Veel te veel tijd en moeite gestoken had.
 
Bekijk bijlage 182856
Cava, jacuzzi en een natuur zwembad. Life is good

Als je gestressed bent is het enige medicijn ontstressen ❤️

Met dank aan 1 van mijn lovers ❤️😊🥰
Poly life
IK ben blij dat het beter gaat met je 😁.
Bekijk bijlage 182870


NaH morgen geen werk dus geen excuus om voor middernacht thuis te komen , hopelijk staat deze er nog wanneer ik terug kom anders word het een lange nachtelijke wandeling:ROFLMAO:
Ik zal een kaarsje branden want ik vrees er voor. 😁
 
Bekijk bijlage 182856
Cava, jacuzzi en een natuur zwembad. Life is good

Als je gestressed bent is het enige medicijn ontstressen ❤️

Met dank aan 1 van mijn lovers ❤️😊🥰
Poly life

Mijn eerste reactie was ... Jouw tuinman moet bij mij ook langskomen :)
Ik heb enkel de lichtbakjes :cry:

Blij te horen dat het beter gaat. Even aan niets anders denken en gewoon stress loslaten en genieten.
 
heette vroeger gewoon een meertje, plas of sloot 😃

Dat is toch iets anders. Een natuur zwembad is wel een zwembad maar dan zonder de chloor en dergelijke. In een meertje zwem je tussen de kikkers en andere grote en kleine beestjes. Ik heb zelf al een zwemvijver overwogen voor mijn tuin maar ik heb een beetje schrik dat het uiteindelijk zal uitdraaien op een grote muggenkwekerij.
 
Dat is toch iets anders. Een natuur zwembad is wel een zwembad maar dan zonder de chloor en dergelijke. In een meertje zwem je tussen de kikkers en andere grote en kleine beestjes. Ik heb zelf al een zwemvijver overwogen voor mijn tuin maar ik heb een beetje schrik dat het uiteindelijk zal uitdraaien op een grote muggenkwekerij.
Ik had vroeger een vijver in mijn tuin. Die we zelf gestoken hadden. Intussen hebben we hem weg gedaan voor de veiligheid. We hebben wel wat minder muggen maar ook niet zo veel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan