Clients to remember...🔥

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met de koningsdag heb ik van diverse kennisen die regelmatig WhatsAppgekkigheid doorsturen een foto gehad. Waar de 3 prinsessen naakt op gefotoshopt stonden. Daar had ik nou bij van dat is toch triest voor die meiden dat dit rond gaat. Hebben jullie die ook voorbij zien komen en wat vinden jullie daar dan van?
 
Met de koningsdag heb ik van diverse kennisen die regelmatig WhatsAppgekkigheid doorsturen een foto gehad. Waar de 3 prinsessen naakt op gefotoshopt stonden. Daar had ik nou bij van dat is toch triest voor die meiden dat dit rond gaat. Hebben jullie die ook voorbij zien komen en wat vinden jullie daar dan van?
Heb het niet gezien of voorbij zien komen, alhoewel ik het 3 prachtige dochters vind (zijn ze 18+ inmiddels).
Heel lang geleden zag ik erotische foto's van prinses Diana. Destijds was ik of was er niet veel bekend 9ver fotoshop en zo. Dacht Echt dat ze echt waren, later bleek dat ook hier een body double voir gebruikt hadden, terwijl de foto's echt goed geshopt waren.

Indien het gaat om broddelwerk, beetje huis en tuin plak en knipwerk, dan zie ik de grap er wel van in. Echter gaat het om een goed gefotoshopte foto, dan heb ik best wel,problemen mee. Net zoals de deep fake van veel bekende Nederlanders.
 
Indien het gaat om broddelwerk, beetje huis en tuin plak en knipwerk, dan zie ik de grap er wel van in. Echter gaat het om een goed gefotoshopte foto, dan heb ik best wel,problemen mee. Net zoals de deep fake van veel bekende Nederlanders.
Het wordt steeds moeilijker om nog broddelwerk te leveren, want de apps en hun gebruiksvriendelijk nemen langzamerhand al het werk uit handen. Ik zit graag een beetje grafisch te pielen op mijn PC en het is ondertussen doodeng hoe makkelijk je een overtuigende fake kunt maken.
 
Met de koningsdag heb ik van diverse kennisen die regelmatig WhatsAppgekkigheid doorsturen een foto gehad. Waar de 3 prinsessen naakt op gefotoshopt stonden. Daar had ik nou bij van dat is toch triest voor die meiden dat dit rond gaat. Hebben jullie die ook voorbij zien komen en wat vinden jullie daar dan van?

Ik zie daar eerlijk gezegd de grap niet van in. Wie wil zich daar nu mee bezig houden om dat te maken en waarom ? Mensen hebben geen fatsoen meer. Het is niet omdat het prinsessen zijn, het maakt niet uit over wie het gaat. Gelukkig heb ik niemand in mijn vriendenkring die mij die dingen doorstuurt. We zijn toch geen 5 jaar meer.
 
Indien het gaat om broddelwerk, beetje huis en tuin plak en knipwerk, dan zie ik de grap er wel van in. Echter gaat het om een goed gefotoshopte foto, dan heb ik best wel,problemen mee. Net zoals de deep fake van veel bekende NeNederlanders.
Was echt professioneel gedaan.

Maar ehhh het komt geloof ik niet meer goed met mij in dit topic. Eerst ben ik hier een van de weinige die gewoon eerlijk toegeeft dat ik wel eens een screenshot maak. Al die heilige Maria's hier doen dat natuurlijk niet. En nu ben ik weer de enigste die deze app gestuurd krijgt.

Ehhhh. Zie nu dat ik ook nog eens in het verkeerde topic aan het posten ben.🙈
Echt te veel gewerkt de laatste dagen!

Sorry Tiff, zijn we nog vriendjes?
 
Was echt professioneel gedaan.

Maar ehhh het komt geloof ik niet meer goed met mij in dit topic. Eerst ben ik hier een van de weinige die gewoon eerlijk toegeeft dat ik wel eens een screenshot maak. Al die heilige Maria's hier doen dat natuurlijk niet. En nu ben ik weer de enigste die deze app gestuurd krijgt.

Ehhhh. Zie nu dat ik ook nog eens in het verkeerde topic aan het posten ben.🙈
Echt te veel gewerkt de laatste dagen!

Sorry Tiff, zijn we nog vriendjes?
Moest zeker in het topic van Noor zijn zeker,...

Vond het ook al wel raar
 
Maar ehhh het komt geloof ik niet meer goed met mij in dit topic. Eerst ben ik hier een van de weinige die gewoon eerlijk toegeeft dat ik wel eens een screenshot maak. Al die heilige Maria's hier doen dat natuurlijk niet. En nu ben ik weer de enigste die deze app gestuurd krijgt.

Te laat, je zit op ... 😜


Nee, serieus. Je bent toch niet verantwoordelijk voor wat iemand je stuurt ? Zolang je het zelf maar niet verder stuurt.
 
Te laat, je zit op ... 😜


Nee, serieus. Je bent toch niet verantwoordelijk voor wat iemand je stuurt ? Zolang je het zelf maar niet verder stuurt.
Precies dit en @The guy ik had het ook niet door.
Probeer zelf een beetje te distantiëren van de topics van Noortje (zie voor waarom mijn eerdere reactie hier in dit topic)

Overigens lijkt je me eerder een persoon die zit op

Ipv

 
Das toch die meid cie gaat stoppen toch,.. moeilijk doen over foto's, op de 1 onherkenbaar willen zijn en met de ander vol met je bakkes op het net

We kunnen die discussie misschien maar beter niet in dit draadje trekken.

Overigens lijkt je me eerder een persoon die zit op

Op rozen zitten is ook niet zonder gevaar 🌹
 
Bij Miss Tiffany is het altijd een paar graden warmer ;)
Zoals iedereen hier weet maak ik gebruik van een rolstoel.
Deze quote brengt me naar een boek wat ik gekregen heb van mijn moeder, en dat is het boek Joe speedboot van Tommy Wieringa. Dat boek is geschreven vanuit het standpunt van een (zwaar) gehandicapten persoon.
Een aspect wat aan bod komt is wanneer hij voor de eerste keer seks heeft:
Hierbinnen was het zoveel warmer dan de aanbevolen x(weet even exacte getal niet) graden Celsius.


Ik kan echt iedereen aanraden dat boek te lezen.
 
Zoals iedereen hier weet maak ik gebruik van een rolstoel.
Deze quote brengt me naar een boek wat ik gekregen heb van mijn moeder, en dat is het boek Joe speedboot van Tommy Wieringa. Dat boek is geschreven vanuit het standpunt van een (zwaar) gehandicapten persoon.
Een aspect wat aan bod komt is wanneer hij voor de eerste keer seks heeft:
Hierbinnen was het zoveel warmer dan de aanbevolen x(weet even exacte getal niet) graden Celsius.


Ik kan echt iedereen aanraden dat boek te lezen.
Ik heb het gelezen, weet en snap wat je bedoelt maar het was niet mijn boek,
 
Zoals iedereen hier weet maak ik gebruik van een rolstoel.
Deze quote brengt me naar een boek wat ik gekregen heb van mijn moeder, en dat is het boek Joe speedboot van Tommy Wieringa. Dat boek is geschreven vanuit het standpunt van een (zwaar) gehandicapten persoon.
Een aspect wat aan bod komt is wanneer hij voor de eerste keer seks heeft:
Hierbinnen was het zoveel warmer dan de aanbevolen x(weet even exacte getal niet) graden Celsius.


Ik kan echt iedereen aanraden dat boek te lezen.

Ik zal eens kijken of ze het in onze plaatselijke kabouterbibliotheek hebben.

Wanneer het over rolstoelen en handicaps gaat moet ik altijd aan Stephen Hawking denken. Wat die vent allemaal niet heeft verwezenlijkt in een rolstoel en met ALS.
 
Terug
Bovenaan Onderaan