Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen zorg gasten. In alle eerlijkheid, de laatste dagen me goed schijt gevoeld, dus ik weet niet of ik me helemaal ga kunnen geven donderdag. Eén iets is zeker, aan de line-up zal het alleszins niet liggen. Stuk voor stuk pareltjes.

Ik zie wel hoe het loopt...
We mogen toch ook es een keer zeveren he.
Een goede raad : bezoek niet elk feestje elke week maar laat er tijd tussen. De drive en opwinding gaat anders weg. Gangbangen wordt dan zo banaal als charcuterie halen op zondag ochtend.
Of op diezelfde ochtend aan geen boterkoeken meer geraken omdat die oudjes al om 7:30 jouw voorraad kwamen opkopen.
Frustratie!!
 
Het was gisteren echt een topfeestje, mega knappe dames voor elk wat wils jong, oud,blond, bruin,blank, donker . Denk dat iedereen het wel naar zijn zin had. Een voor een top dames en enkele leuke stellen. Conclusie mij gaan ze er zeker vaker zien.
Prachtige club ook eigenlijk.
 
Donderdag = GB-dag
Was iets na 12u30 de parking opgereden en zag veel auto's staan. Bij binnenkomst was het al goed druk en de actie was al begonnen.
Eerst de innerlijke mens versterken en eens rondkijken.
Kim en Nana op het bed aan de toog. Maya en Louise iets verder. In de nis lagen Lien en Carmen goed omringd.
Veel mannen en het viel me op dat er wel veel koppels waren.

Even later ging de bovenruimte ook gedeeltelijk open.
Was nog steeds overal druk dus actie zat er nog niet in.
Ondertussen was Amber er ook bijgekomen. Boven lag Lien in de sling ondertussen. Even later werd ze afgewisseld door Carmen.
Mijn geluk eens geprobeerd bij een koppel waarvan de man een souvenir voor later wou :sneaky:. Leuk koppel.

Was ondertussen al wat kalmer dus met de nodige wilskracht en goede positionering bij Lien geraakt.
Toppertje deze. Killerbody en kan tegen een stootje. :)
Ik moest vroeg door dus weet niet of er nog iets leuk gebeurd is tegen het eind van het feestje.

Ahja, nog even vermelden dat het lekker warm was. Enkele weken geleden was het net iets te koud maar daar was niets meer van te merken. (y)(y)(y)

Ook even vermelden dat de omkadering perfect is. Bedden worden regelmatig ontsmet. Handdoeken aangevuld.
En Vegas met haar grijptang mag er ook zijn ;)
 
Zit er aan te denken om morgen te gaan, maar als ik het topic doorspit zie ik dat de Braziliaanse dames voornamelijk pmc doen en nogal de neiging hebben om wispelturig te zijn…
Wat te doen, wat te doen? Is al een tijdje geleden dat ik nog een GB heb gedaan en ik heb er een enorme zin in 😅
 
Zit er aan te denken om morgen te gaan, maar als ik het topic doorspit zie ik dat de Braziliaanse dames voornamelijk pmc doen en nogal de neiging hebben om wispelturig te zijn…
Wat te doen, wat te doen? Is al een tijdje geleden dat ik nog een GB heb gedaan en ik heb er een enorme zin in 😅
En? Hebben de hormonen het gewonnen van de twijfel?

Anderen die geweest zijn?

Ik ga nog eens de 9de of de 16de maart.
 
Ola zie het ook verjaardagsfeestje van Lobke. Ik kom zeker langs. Weer tijdje geleden dat ik die Hollands sl…. nog eens zag :). Dacht dat ze gestopt was. Dus ik ben er bij. Maar zeker ook voor de Andere dames. Eigenlijk allemaal aan te raden. :)
 
Is het voor vrouwen alleen OK op donderdagmiddag? Of beter a's koppel gaan?
Ik zal wel meegaan met haar en haar beschermen en soigneren. 😀

Nee, effe serieus nu. Alleen kan zeker daar, maar toch beter als iemand oogje op en rond haar houdt. Een man vinden om mee te gaan lijkt me niet zo moeilijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan