Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
You will see me with Lisa and another girl 🤗
Beide dames mogen ontmoeten. Lisa voor de geile sex en 'another girl' voor de leuke en ook wel geile babbel.:)

Verder was het leuk om Julie nog eens te zien en er een leuke tijd mee te hebben.
Nana blijft ook een topper maar dus ook gegeerd en vaak druk bezig.
De andere dames sloeg ik over. De namiddag is maar kort he ;)

Er waren ook een drietal actieve koppels en zelf enkele single vrouwen.

Geslaagde namiddag (y)(y)(y)
 
Beide dames mogen ontmoeten. Lisa voor de geile sex en 'another girl' voor de leuke en ook wel geile babbel.:)

Verder was het leuk om Julie nog eens te zien en er een leuke tijd mee te hebben.
Nana blijft ook een topper maar dus ook gegeerd en vaak druk bezig.
De andere dames sloeg ik over. De namiddag is maar kort he ;)

Er waren ook een drietal actieve koppels en zelf enkele single vrouwen.

Geslaagde namiddag (y)(y)(y)
Nana zekerst. ✅
Lolita ook trouwens. ✅
Die grote blonde ✅vroeg me ook op de matras. Ik heb niet geaarzeld.
De "other girl" was haar eerste keer. En dat kan nogal intimiderend zijn. Hoewel ze spreekt al van een nieuwe datum om af te spreken. Wel een mooie grote meid!
En dan mijn lieve geile Lisa natuurlijk. Triple check ✅✅✅
 
Hallo, ben nieuw op dit forum. Zag dat er op 29 mei The Queens of Gang Bang is en ben nog nooit in 2be club geweest. Is het dan dat ze een soort spel gaan spelen, want las dat ze om 3 uur de speelkaarten gaan verdelen. Kan misschien iemand uitleggen wat dat inhoudt.

Mvg. Wokkie
 
Hallo, ben nieuw op dit forum. Zag dat er op 29 mei The Queens of Gang Bang is en ben nog nooit in 2be club geweest. Is het dan dat ze een soort spel gaan spelen, want las dat ze om 3 uur de speelkaarten gaan verdelen. Kan misschien iemand uitleggen wat dat inhoudt.

Mvg. Wokkie
Niemand die uitleg kan geven
 
Wat een heet een feest was dat vandaag. Hele knappe sletjes heel mooie club. Wat een geile sfeer was dit, bedankt aan het zalige fluo meisje die me gisteren deze tip heeft gegeven. Ze zag er vandaag nog beter uit dan gisteren maar neukte even goed 😊.Ook bedankt aan die andere Hollandse met haar krullen. Lekkker kontje. Kortom een topmiddag voor mij.
 
Ik was er ook vandaag en vond het een van de mindere dagen. Maar dan nog blijft 2be ok.

Geen klachten over de club, staff of de dames. Maar mannen, aub zeg. Uren lebberen onderaan een dame, uren pompen, pakken wat je kan, records willen breken. Pffff. NIETS van samenhorigheid. Hielp ook niet dat de vriendjes van de Hollandse dames ook precies nog veel 'stoom' kwijt moesten.

Wel prachtige dames en geweldige amateurtjes.

Misschien toch een minpuntje van de organisatie? Veel te weinig plaats. De witte zetels waren weg en ook in de alcove waren zitbanken weg. Dames konden nooit allen tegelijk aan het werk en diegenen die aan het werken waren zag je amper liggen of staan.

Niet mijn dagje. Volgende keer beter.
 
Ik was er ook vandaag en vond het een van de mindere dagen. Maar dan nog blijft 2be ok.

Geen klachten over de club, staff of de dames. Maar mannen, aub zeg. Uren lebberen onderaan een dame, uren pompen, pakken wat je kan, records willen breken. Pffff. NIETS van samenhorigheid. Hielp ook niet dat de vriendjes van de Hollandse dames ook precies nog veel 'stoom' kwijt moesten.

Wel prachtige dames en geweldige amateurtjes.

Misschien toch een minpuntje van de organisatie? Veel te weinig plaats. De witte zetels waren weg en ook in de alcove waren zitbanken weg. Dames konden nooit allen tegelijk aan het werk en diegenen die aan het werken waren zag je amper liggen of staan.

Niet mijn dagje. Volgende keer beter.
Wat jammer dat je het zo ervaren hebt. Mijn ervaring is ook totaal anders. Mijn partner is wel bij mij geweest, maar niet eens zo vaak. Maakt altijd ruimte voor andere mannen. Hij heeft verder alleen lol gehad met de dames van de stellen. Lilly was daar voor het eerst met partner. Dus voor hun nog helemaal nieuw. Ik heb niet de indruk gehad dat haar partner andere geen ruimte gaf of veel stoom af moest blazen. Maar ik zou zeggen loop de volgende keer naar iemand van de organisatie als je het zo ervaart zodat er gelijk actie ondernomen kan worden. 😊
 
Ik ken de part
Wat jammer dat je het zo ervaren hebt. Mijn ervaring is ook totaal anders. Mijn partner is wel bij mij geweest, maar niet eens zo vaak. Maakt altijd ruimte voor andere mannen. Hij heeft verder alleen lol gehad met de dames van de stellen. Lilly was daar voor het eerst met partner. Dus voor hun nog helemaal nieuw. Ik heb niet de indruk gehad dat haar partner andere geen ruimte gaf of veel stoom af moest blazen. Maar ik zou zeggen loop de volgende keer naar iemand van de organisatie als je het zo ervaart zodat er gelijk actie ondernomen kan worden. 😊
Ik ken de partners niet, maar er was vaak oogcontact en een zekere bezorgdheid tussen sommigen. Mooi en fijn om zien ook. Ik beweer dus niet dat ze hun eigen partners opeisten of afhielden. Maar het bleken wel actieve energieke deelnemers hoor. ;-)

Er was wel degelijk plaatsgebrek nee? Ik denk niet dat jullie veel bewegingsruimte hadden. Sommigen vinden dat net opwindend. Ik niet, maar dat is persoonlijk en daarvoor schakel ik de organisatie niet in hoor. Elk feestje is anders en soms valt dat mee, soms minder. Maar het blijft telkens een feest 😀
 
Ik ken de part

Ik ken de partners niet, maar er was vaak oogcontact en een zekere bezorgdheid tussen sommigen. Mooi en fijn om zien ook. Ik beweer dus niet dat ze hun eigen partners opeisten of afhielden. Maar het bleken wel actieve energieke deelnemers hoor. ;-)

Er was wel degelijk plaatsgebrek nee? Ik denk niet dat jullie veel bewegingsruimte hadden. Sommigen vinden dat net opwindend. Ik niet, maar dat is persoonlijk en daarvoor schakel ik de organisatie niet in hoor. Elk feestje is anders en soms valt dat mee, soms minder. Maar het blijft telkens een feest 😀
Nee over weinig ruimte snap ik je. Ik mistte ook de bankstellen haha. Gelukkig ging er boven wat open. Hoop dat je de volgende keer weer anders ervaart. 😊
 
Nee dan ben ik er niet bij. Ik zal er donderdag weer zijn. 😉
Hey ik vond het voor mij eerste keer zeer leuke ervaring en voor herhaling vatbaar.
Marie-louise bedankt voor de leuke opvang en je collega's ook echt waar babbel aan de toog en zo langzaam er mee in gegaan .
Als ik donderdag kom zal Marie Louise mijn eerste zijn geeft nog iets te goed 😁😁😁
 
Hey ik vond het voor mij eerste keer zeer leuke ervaring en voor herhaling vatbaar.
Marie-louise bedankt voor de leuke opvang en je collega's ook echt waar babbel aan de toog en zo langzaam er mee in gegaan .
Als ik donderdag kom zal Marie Louise mijn eerste zijn geeft nog iets te goed 😁😁😁
Oh leuk ! Dan zie ik je as donderdag 😚
 
Ik was er ook vandaag en vond het een van de mindere dagen. Maar dan nog blijft 2be ok.

Geen klachten over de club, staff of de dames. Maar mannen, aub zeg. Uren lebberen onderaan een dame, uren pompen, pakken wat je kan, records willen breken. Pffff. NIETS van samenhorigheid. Hielp ook niet dat de vriendjes van de Hollandse dames ook precies nog veel 'stoom' kwijt moesten.

Wel prachtige dames en geweldige amateurtjes.

Misschien toch een minpuntje van de organisatie? Veel te weinig plaats. De witte zetels waren weg en ook in de alcove waren zitbanken weg. Dames konden nooit allen tegelijk aan het werk en diegenen die aan het werken waren zag je amper liggen of staan.

Niet mijn dagje. Volgende keer beter
Oh leuk ! Dan zie ik je as donderdag 😚
Weet er iemand of kim er maandag of donderdag is dan kom ik zeker nog eens langs?
 

Als je enkel zulke onzinnige antwoorden kan geven, dan schrijf je beter niks me dunkt...

Nymphomania is de vervanging van de Nympho X Slavin party. Zelfde gegeven, maar zonder het slavin gedeelte. Dus de mannen van de koppels die op meer dominante manier beslissen wat er met hun vrouw gebeurt valt eigenlijk weg. In de praktijk zal dat dus neerkomen op een feestje waar vooral veel koppels op afkomen die er graag een paar mannen extra bijhebben. Redelijk druk, maar de extra vrouwen van de koppels zorgen uiteindelijk meestal wel voor een goed evenwicht...

En Davy, probeer ook wat minder posts te maken van slechts één zin lang, en al zeker meerdere posts van één zin na elkaar. 't Is geen chat waar je vlug op elkaar inspeelt, maar een forum. Probeer ook 't aantal vragen te beperken door ofwel eens zelf de voorgaande pagina's van een thread door te nemen of de zoekfunctie te gebruiken. In veel gevallen vind je dan zelf al het antwoord op je gestelde vraag. En dat zorgt er ook voor dat dezelfde vragen niet telkens terugkomen. Want daar wordt zoals je merkt niemand vrolijk van. Ook wat betreft de vraag of X of Y op het volgende feestje aanwezig gaat zijn krijg je mits wat geduld zelf een antwoord op door af en toe de gebruikelijke kanalen te checken waar de feestjes worden aangekondigd...
 
Hoi, wij waren er gisteren voor de eerste keer. We waren een beetje aan de late kant maar wat een lekkere geile middag is me dat geworden .
We gaan zeker nog een keertje terugkomen.
 
Donderdag ziet er ook weer een topfeestje uit met topdames. Ik begin weer te twijfelen waar ik naartoe ga. Het is al ondertussen weeral enkel weken geleden dat ik nog eens geweest ben. Twijfel twijfel maar heb zo zin om goed te neuken!!!
 
Amai wat een zalige middag, om 12:30 begon de gloryholl party direct drie lekkere dames aan werk. Julie lobke en zwart harige dame en denk Letterlijk 20 mannen. Om 13u had julie al lekker doggie geneukt en lobke haar mondje lekker gevuld.
Na eventjes een drankje te nuttigen aan de toog kwam daar nog eens Lisa bij wat een geile meid was dat.
Na eventjes kijken toch een poging gewaagd bij haar en wat neukt die die best lekker zeg. Alleen had iedereen zelfde idee en werd het een beetje druk.
Even wat rusten,kijken en terwijl een leuke babbele met lobke en andere meisje van een koppel dat jammer genoeg niks deed.
Dat snel nog eens naar lobke om me helemaal leeg te maken.
Jammer dat ik zo snel door moest want wou nog wel een rustig rondje met Lisa.
Bedankt aan Julie lobke en Lisa en de andere dames voor een lekkere middag. Duidelijk de juiste keuze gemaakt.
Tot snel de man met sterren boxer :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan