Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Donderdag 29 juni geweest..prachtige vrouwen en bij de meeste langs geweest en mij laten pijpen..
sletjes van de organisatie zijn stuk voor stuk de moeite waard, de andere trouwens ook..
Maar het mag gezegd zijn.. 3 ietwat molliger vrouwen…wat konden die stuk voor stuk zalig pijpen.. één van hen dan ook mijn portie zaad geschonken wat ze gulzig binnenwerkte.. was zalig..
 
Donderdag 29 juni geweest..prachtige vrouwen en bij de meeste langs geweest en mij laten pijpen..
sletjes van de organisatie zijn stuk voor stuk de moeite waard, de andere trouwens ook..
Maar het mag gezegd zijn.. 3 ietwat molliger vrouwen…wat konden die stuk voor stuk zalig pijpen.. één van hen dan ook mijn portie zaad geschonken wat ze gulzig binnenwerkte.. was zalig..
Al.die vrouwtjes slikken daar?
Ben nog in twijfel om me last minute in te schrijven voor morgen of naar eroxx te rijden...
 
Ik was er ook, vorige week donderdag, en mijn eerste shot werd ook gretig opgeslurpt door een nederlandse "Demon" met halflang donker haar. Lekker zeg!
Het was een geweldig geslaagde party. Of om het met een quote van een medebanger te zeggen "precies Disneyland"!
 
Donderdag 13/7 de lange reis uit het noorden gemaakt om instabiel angels te bezoeken. Heenreis was goed terugreis een ramp…… qua file. Het gaf me in elk geval de mogelijkheid om nog na te genieten van de middag.
erg veel plezier Gehad met de dames. Weet niet precies welke naam bij welke dame hoort maar heb een to middag gehad.
lisa was geweldig, haar partner nog even gesproken, respect en hoop- jullie weer eens te zien
van de verdere aangekondigde dames alleen yu en nana herkend. Amber, en MelInca helaas niet kunnen plaatsen. Er waren nog een aantal erg leuke andere dames. Waaronder een geweldige een Jonge Franse dame voor haar eerste Gb (naam mij onbekend iemand meer info ?).

het is voor mij een reis van 600 km maar ik kom wat mij betreft snel weer.
 
Donderdag 13/7 de lange reis uit het noorden gemaakt om instabiel angels te bezoeken. Heenreis was goed terugreis een ramp…… qua file. Het gaf me in elk geval de mogelijkheid om nog na te genieten van de middag.
erg veel plezier Gehad met de dames. Weet niet precies welke naam bij welke dame hoort maar heb een to middag gehad.
lisa was geweldig, haar partner nog even gesproken, respect en hoop- jullie weer eens te zien
van de verdere aangekondigde dames alleen yu en nana herkend. Amber, en MelInca helaas niet kunnen plaatsen. Er waren nog een aantal erg leuke andere dames. Waaronder een geweldige een Jonge Franse dame voor haar eerste Gb (naam mij onbekend iemand meer info ?).

het is voor mij een reis van 600 km maar ik kom wat mij betreft snel weer.
Instabiel zijn de Angels allerminst 😂
Amber is degene met zwart haar, Melinda de Braziliaanse met het mooie gezicht en altijd aan het dansen (in between natuurlijk)

Ik denk dat ik je even sprak aan de bar maar werd snel afgeleid door iets anders ik weet niet meer wat. Ik wou nog verder praten maar je was er niet meer.

Wow wat een afstand. Is er dan niks deftigs meer in Nederland?
 
Kort verslagje van donderdag laatstleden.
Toen we aankwamen nog voor 12 u stond de parking al redelijk gevuld.
Bij binnenkomst bleek dit niet voor de Club te zijn.
Het was eerder kalm en langzaam druppelden de mannen binnen.
Rond 12:40 kon Lisa niet meer wachten en verzocht aan de dames om er aan te beginnen.
De sfeer zat goed. Af en toe wat gedrum (niks ernstigs of echt storend) maar dat is meestal zo, als het startschot gegeven wordt willen de meeste mannen direct anticiperen. Niet deze jongen. Ik wacht af tot de dames wat ingereden zijn. Met 10 rond een dame staan wat heb je er aan?
Wat me verraste... Yu had een vriendinnetje mee. Geen Franse zoals hierboven weergegeven maar een Franstalige Brusselse. Een first-time groentje. Hoewel er aanvankelijk niks mee aan te vangen was volgens de mannen was mijn groepje weddenschappen aan het afsluiten hoe lang ze het ging volhouden voor haar slipje uitging.
Ik had 20 minuten ingezet en verloor. Nog tijdens het praten over haar kwamen zij en Yu de ruimte weer binnen en "het vriendinnetje" had alle niemendalletjes uitgetrokken.
Wat me bezorgd maakt... hoe wil je dat een meid een goede ervaring heeft en nog eens terugkomt als je je als man zo opdringt aan dit jonge ding. En dit een hele namiddag lang? Ik begrijp dat niet. En telkens is het weer zo als er een mooi nieuw fris groentje binnen komt. Ik maakte het zelf ook al mee als ik nieuwe meisjes een eerste keer meeneem. Verschil is dan wel dat ik me meester hou over hun situatie. Yu was daar niet toe in staat.
Ik hoop dat we haar nog eens terugzien. Soms schaam ik me dat ik een vent ben in hun plaats.
Okidoki... de rest. Ik maakte kennis met enkele mannen die super sympathiek zijn. Joe_bxl onder andere. Joe says hi to Joe. Lisa trouwens ook. Je bent een favorietje samen met nog enkele anderen.
Nana was er ook. Haar eigen wulpse zelve.
Raar, ik vind Amber een leuke vrouw maar om een of andere reden ben ik nog nooit bij haar geraakt. Onbewust. In feite besef ik telkens aan het einde dat ik nog nooit met haar ben geweest. Hoewel ik ze graag heb met haar superzachte benen die ik wel al mocht strelen als ze naast mij komt zitten in het rokerskot.
We gaan er eens werk van maken.
Zoals eerder al gezegd heeft Melinda een knap snoetje en een geweldige latino-bumper voor de liefhebbers. Af en toe kan ik dat wel eens hebben om lekker op loos te gaan. Afgelopen donderdag zelfs 2 keer. Lisa stond te supporteren 😂😂
5 meiden waren er aangekondigd maar er kwamen ook een aantal koppels binnen. Ik telde 13 ! vrouwen. Toch anders dan gb's waar er 8 aangekondigd worden en er 4 komen opdagen.
Ik heb me bijzonder goed geamuseerd, ik hoorde van mijn clique juist hetzelfde.
Ik vergreep me 3 keer aan de schattige Yu (lading 1), 2 keer aan mijn eigen madam, 2 keer aan Melinda. Bij Melinda verloor ik lading 2.
Damn. Daarna nog wat flikflooien bij de andere vrouwen en af en toe nog eens geneukt maar klaarkomen zat er niet meer in.
Hopelijk volgende keer - een even goede sfeer.
 
Laatst bewerkt:
Kort verslagje van donderdag laatstleden.
Toen we aankwamen nog voor 12 u stond de parking al redelijk gevuld.
Bij binnenkomst bleek dit niet voor de Club te zijn.
Het was eerder kalm en langzaam druppelden de mannen binnen.
Rond 12:40 kon Lisa niet meer wachten en verzocht aan de dames om er aan te beginnen.
De sfeer zat goed. Af en toe wat gedrum (niks ernstigs of echt storend) maar dat is meestal zo, als het startschot gegeven wordt willen de meeste mannen direct anticiperen. Niet deze jongen. Ik wacht af tot de dames wat ingereden zijn. Met 10 rond een dame staan wat heb je er aan?
Wat me verraste... Yu had een vriendinnetje mee. Geen Franse zoals hierboven weergegeven maar een Franstalige Brusselse. Een first-time groentje. Hoewel er aanvankelijk niks mee aan te vangen was volgens de mannen was mijn groepje weddenschappen aan het afsluiten hoe lang ze het ging volhouden voor haar slipje uitging.
Ik had 20 minuten ingezet en verloor. Nog tijdens het praten over haar kwamen zij en Yu de ruimte weer binnen en "het vriendinnetje" had alle niemendalletjes uitgetrokken.
Wat me bezorgd maakt... hoe wil je dat een meid een goede ervaring heeft en nog eens terugkomt als je je als man zo opdringt aan dit jonge ding. En dit een hele namiddag lang? Ik begrijp dat niet. En telkens is het weer zo als er een mooi nieuw fris groentje binnen komt. Ik maakte het zelf ook al mee als ik nieuwe meisjes een eerste keer meeneem. Verschil is dan wel dat ik me meester hou over hun situatie. Yu was daar niet toe in staat.
Ik hoop dat we haar nog eens terugzien. Soms schaam ik me dat ik een vent ben in hun plaats.
Okidoki... de rest. Ik maakte kennis met enkele mannen die super sympathiek zijn. Joe_bxl onder andere. Joe says hi to Joe. Lisa trouwens ook. Je bent een favorietje samen met nog enkele anderen.
Nana was er ook. Haar eigen wulpse zelve.
Raar, ik vind Amber een leuke vrouw maar om een of andere reden ben ik nog nooit bij haar geraakt. Onbewust. In feite besef ik telkens aan het einde dat ik nog nooit met haar ben geweest. Hoewel ik ze graag heb met haar superzachte benen die ik wel al mocht strelen als ze naast mij komt zitten in het rokerskot.
We gaan er eens werk van maken.
Zoals eerder al gezegd heeft Melinda een knap snoetje en een geweldige latino-bumper voor de liefhebbers. Af en toe kan ik dat wel eens hebben om lekker op loos te gaan. Afgelopen donderdag zelfs 2 keer. Lisa stond te supporteren 😂😂
5 meiden waren er aangekondigd maar er kwamen ook een aantal koppels binnen. Ik telde 13 ! vrouwen. Toch anders dan gb's waar er 8 aangekondigd worden en er 4 komen opdagen.
Ik heb me bijzonder goed geamuseerd, ik hoorde van mijn clique juist hetzelfde.
Ik vergreep me 3 keer aan de schattige Yu (lading 1), 2 keer aan mijn eigen madam, 2 keer aan Melinda. Bij Melinda verloor ik lading 2.
Damn. Daarna nog wat flikflooien bij de andere vrouwen en af en toe nog eens geneukt maar klaarkomen zat er niet meer in.
Hopelijk volgende keer - een even goede sfeer.
Kan alleen maar beamen wat johnny hier zegt.
De nieuwe dame was zo omvangen (ik denk bijna 20man??!) dat het eigenlijk niet echt normaal was.
Geef haar ten minste toch iet wat ruimte, want worden die nieuwe dames die komen alleen maar afgeschrikt. Ik stond op een afstandje te kijken en na 10/15 min hield ze het voor bekeken. Wat meer dan normaal was, echt adem halen kon ze ook niet met zo een bende rond. Bon dat terzijde en hoop dat ze nog eens terugkomt.
Voor de rest een zalige namiddag, met een franstalige dame die aan double deed, wat heerlijk was dat zeg. Lisa was weer uitermate top en ook steeds met haar cutie smile.

En ook iets iet wat vreemd? Gezien of misschien was het een fetish idk.
Het koppel met de man met lange baard, nam alle condooms die gebruikt waren bij zijn vrouw af en stopte deze in hun tasje. Eerste maal dat ik gezien heb 🙈

Bij deze top middag en hop naar de volgende!
 
Instabiel zijn de Angels allerminst 😂
Amber is degene met zwart haar, Melinda de Braziliaanse met het mooie gezicht en altijd aan het dansen (in between natuurlijk)

Ik denk dat ik je even sprak aan de bar maar werd snel afgeleid door iets anders ik weet niet meer wat. Ik wou nog verder praten maar je was er niet meer.

Wow wat een afstand. Is er dan niks deftigs meer in Nederland?
Sorry, autocorrectie is soms niet erg handig.. :)

ik hoop/denk dat de nieuwe dame wellicht terugkomt- als onderdeel van het team gezien de onderonsjes met het management, Yu en de dame.
 
Ik was trouwens de eerste die van haar mocht genieten, ze lachte bij de eerste penetratie en ging daarna vol overtuiging verder met de mannen om haar heen.
was idd wel druk viel bijna van het bed af door de drukte en genoot van een ietwat beschadigd scheenbeen en ego….
 
Ik was trouwens de eerste die van haar mocht genieten, ze lachte bij de eerste penetratie en ging daarna vol overtuiging verder met de mannen om haar heen.
was idd wel druk viel bijna van het bed af door de drukte en genoot van een ietwat beschadigd scheenbeen en ego….
Ik was getuige van die eerste "penetratie". Of ik zal het anders uitdrukken. Ik zag een kudde mannen waartussen zich naar alle waarschijnlijkheid een vrouw bevond. Dat je van het bed viel en je scheenbeen bezeerde zegt toch genoeg?
Ik zag ook dat ze het na enkele minuten al opgaf. Ik zag ook dat Yu zich echt zorgen maakte over wat daar aan de hand was.
Ik veroordeel niemand, ik constateerde en trok mijn conclusie.
 
Zoals Johnny zegt: je zag inderdaad enkel nog een plukje blonde krullen tussen een horde bronstige venten. Zelfs toen ze zich aankleedde om naar huis te gaan, stonden ze nog haar borsten te kneden en af te likken. 😄😏🙄

Respect voor die meid daarom dat ze haar goede humeur en moed uiteindelijk toch tot het einde bewaarde. (Weliswaar dankzij redelijk wat vodka.) Benieuwd of we haar ooit terugzien.

Maar 't was idd een goede editie! Johnny leren kennen en uitgebreid en lekker gewipt met zo goed als alle (mooie) meiden en vooral dan ons hartediefje Lisa 😁😎
 
Voor de rest een zalige namiddag, met een franstalige dame die aan double deed, wat heerlijk was dat zeg.

Bij deze top middag en hop naar de volgende!
Ik heb die echt genadeloos loeihard in haar kont genomen en ze had er alleen maar deugd van en wilde meteen een volgende pik erin. Getver, sterke meid!!! 😄👏👏
 
Hey Johnny, Helemaal mijn akkoord voor wat je zegt over donderdag.
Mag ik er nog iets aan toevoegen?
Wulpse Nana was er inderdaad ook maar je kan ze de laatste tijd toch niet meer indelen als lid van de Insatiable Angels? Ik heb een heel andere Nana gekend. Super actief en de top van het team. Alleen moet ik nu vaststellen dat bij haar raken niet zo simpel meer is. Ik zie ze de laatste tijd steeds met die vriend van haar bezig. Die is continu bij haar, met haar, in haar, rond haar, achter haar, op haar, boven en onder haar. Om maar te zeggen dat ik het lichtjes beu ben. Het stoort mij echt want wij betalen allen veel geld voor het event en in feite is ze er maar je kan er niet bij. Ik hoorde van andere mannen net hetzelfde. Wat me dan nog meer stoort is dat hij (in tegenstelling tot hoe jij je gedraagt) ook nog eens bij alle andere meiden zijn ding wil doen. Geen idee wat die man inneemt. Ik heb getwijfeld om het aan te kaarten bij het buitengaan. Uiteindelijk deed ik dat niet want de eigenaar was deze keer niet aanwezig. Misschien dat ze toch meelezen hier en er iets aan doen want het werkt op iedereen zijn zenuwen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan