Algemeen Club 2BE, Buizingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou graag donderdag 21/09 de Nymphosluts bezoeken. Weet iemand of het bij de meeste dames toegelaten is (na het te vragen uiteraard) om over het gezicht klaar te komen? Of is dit eerder niet gewenst?
 
Ik zou graag donderdag 21/09 de Nymphosluts bezoeken. Weet iemand of het bij de meeste dames toegelaten is (na het te vragen uiteraard) om over het gezicht klaar te komen? Of is dit eerder niet gewenst?
Dat is verschillend, helemaal over mijn gezicht vind ik niet handig ivm make up enzo haha, deels erover geen probleem. Durf niet te zeggen of de andere dames er voor te porren zijn.
 
Hallo Allen,

Ik heb me juist ingeschreven in the "queens of gangbang" event in de 2BE club. Ik zie overal op de website referenties naar speel kaarten. Is er iets op het evenement te doen met kaarten of is het thema gewoon speel kaarten (Net zoals de dresscode)?
 
Hallo Allen,

Ik heb me juist ingeschreven in the "queens of gangbang" event in de 2BE club. Ik zie overal op de website referenties naar speel kaarten. Is er iets op het evenement te doen met kaarten of is het thema gewoon speel kaarten (Net zoals de dresscode)?

Er wordt niet geneukt, 't is manillen of hartenjagen tijdens de zondagse koffie en taart.
Gisteren na een tijd nog eens afgezakt tot in de 2be. 't Was tof om sommigen terug te zien, zoals Johnny en Lisa.

Twee zaken echter:

(1) Op Lisa na heb ik geen enkele meid zich zien douchen tijdens de party Misschien een of andere vorm van syndicaal protest, maar 't viel niet alleen mij op.

(2) De muziek staat veel te hard. Het lijkt meer een discotheek dan een seksclub. Ik ben misschien snel overprikkeld, maar ik kreeg er soms letterlijk een slappe van.

Dus volgende keer, als (1) en (2) niet beteren, demonteer ik de luidsprekers en zet ze onder de lege douches.
 
Laatst bewerkt:
Iemand gisteren geweest? Was een top editie.
Mijn piet doet er nog pijn van. Jeezes.
Er wordt niet geneukt, 't is manillen of hartenjagen tijdens de zondagse koffie en taart.
Gisteren na een tijd nog eens afgezakt tot in de 2be. 't Was tof om sommigen terug te zien, zoals Johnny en Lisa.

Twee zaken echter:

(1) Op Lisa na heb ik geen enkele meid zich zien douchen tijdens de party Misschien een of andere vorm van syndicaal protest, maar 't viel niet alleen mij op.

(2) De muziek staat veel te hard. Het lijkt meer een discotheek dan een seksclub. Ik ben misschien snel overprikkeld, maar ik kreeg er soms letterlijk een slappe van.

Dus volgende keer, als (1) en (2) niet beteren, demonteer ik de luidsprekers en zet ze onder de lege douches.
Toevallig hadden Lisa en ik het er ook over (1).
Punt 2 wij houden daar wel van en vinden dat het bijdraagt tot de sfeer. Het is ook altijd een feest van goede beats.
Ben al naar clubs geweest waar OMD Electricity het recentste nummer was. Als een cassette die nooit vervangen werd sinds 1982.
 
Laatst bewerkt:
Iemand gisteren geweest? Was een top editie.
Mijn piet doet er nog pijn van. Jeezes.

Toevallig hadden Lisa en ik het er ook over (1).
Punt 2 wij houden daar wel van en vinden dat het bijdraagt tot de sfeer. Het is ook altijd een feest van goede beats.
Ben al naar clubs geweest waar OMD Electricity het recentste nummer was. Als een cassette die nooit vervangen werd sinds 1982.
Ja, het was in feite jij die de vage indruk die ik had verwoordde mbt (1). Overigens heb ik ook minder mannen dan anders zich zien douchen. (Wie weet...venten volgen blote vrouwen overal, dus ook naar de douches. Als de vrouwen zich dan niet douchen, doen de venten het ook niet meer.)

Wat (2) betreft, ik heb al eens oordopjes geprobeerd, maar dat was dan vervreemdend op een andere manier. Ik heb niet altijd last van overprikkeling, maar 't is klote wanneer het wel het geval is.
 
Ja, het was in feite jij die de vage indruk die ik had verwoordde mbt (1). Overigens heb ik ook minder mannen dan anders zich zien douchen. (Wie weet...venten volgen blote vrouwen overal, dus ook naar de douches. Als de vrouwen zich dan niet douchen, doen de venten het ook niet meer.)

Wat (2) betreft, ik heb al eens oordopjes geprobeerd, maar dat was dan vervreemdend op een andere manier. Ik heb niet altijd last van overprikkeling, maar 't is klote wanneer het wel het geval is.
Ja idd.
Klopt. Maar het is toch waar he? Ik ga na elke beurt douchen. Ik zie daar enkel mijn Lisa altijd.

Btw ik heb wel al opgemerkt dat je snel geprikkeld bent. Hahaha. 😉
 
Wordt er op de nymphosluts feestjes ook door sommige meisjes bare geneukt?
Zie dat er enkele op de affiche staan, die elders met veel plezier, je zaad in hun poesjes ontvangen.
Dan bedoel je waarschijnlijk Carmen Joy, die doet bare op de elle-naturelle feestjes, maar als ze dit ook doet tijdens dit concept weet ik niet. Misschien moet je het haar vragen en krijg je toestemming als je dat al zou willen. Van de andere dames (toch de meeste die ik ken die op deze affiche staan) heb ik het nog niet gezien.
 
Idd, ja zou het wel geil vinden om die haar poes vol te spuiten!
Hey gasten, als jullie dat willen, schrijf jullie dan in op het bare feestje die dezelfde organisatie elke maand laat doorgaan. Op een andere locatie dan 2be. Carmen heet dan Gaelle. Maar aub niet proberen in 2be en zeker niet bij Lisa. Ik zet jullie buiten. Daar mag je vergif op innemen. Je hebt er geen idee van hoe ongerust we zijn als er bijvoorbeeld weer eens een condoom breekt.
Ik oordeel of veroordeel niemand en ga er ook van uit dat jullie eerst toestemming vragen. Maar als het toch gebeurt is het een soort signaal voor anderen. Als het bij die mag, mag het bij de rest ook. En daar word ik mottig van. Jullie zouden niet de eersten zijn die ik buiten gooi. Btw zonder consent bare neuken is wettelijk gezien verkrachting. Dat heeft de laatste die het bij mijn Lisa probeerde intussen goed begrepen.
Kort verslagje van deze namiddag. Zeer kort. Ik was alleen. Zonder het Lisa konijn.
Het was fantastisch. Met dank ook aan Nana. Ze hielp me erbovenop een tijd geleden toen ik het mentaal wat moeilijk had. Nana is de vrouw van je dromen als je openminded bent.
En verder:
De gastheer/eigenaar is de tofste vent. Zijn vrouw is mjamie.
De ploeg van de organisatie van de dag; onberispelijk en 1000% actief.
Kanttekening, dank aan de 2 meiden die onverwacht binnen vielen en waar ik me bij uitzondering ook aan mocht vergrijpen. Tenminste aan 1 van hen.
Ik beleefde een zeer leuke namiddag. 2be or not 2be, there's no question about it. ❤️❤️❤️
 
Laatst bewerkt:
Hey gasten, als jullie dat willen, schrijf jullie dan in op het bare feestje die dezelfde organisatie elke maand laat doorgaan. Op een andere locatie dan 2be. Carmen heet dan Gaelle. Maar aub niet proberen in 2be en zeker niet bij Lisa. Ik zet jullie buiten. Daar mag je vergif op innemen. Je hebt er geen idee van hoe ongerust we zijn als er bijvoorbeeld weer eens een condoom breekt.
Ik oordeel of veroordeel niemand en ga er ook van uit dat jullie eerst toestemming vragen. Maar als het toch gebeurt is het een soort signaal voor anderen. Als het bij die mag, mag het bij de rest ook. En daar word ik mottig van. Jullie zouden niet de eersten zijn die ik buiten gooi. Btw zonder consent bare neuken is wettelijk gezien verkrachting. Dat heeft de laatste die het bij mijn Lisa probeerde intussen goed beg
Bedankt voor de duiding.
Deze vraag maakt precies wat los
 
Bedankt voor de duiding.
Deze vraag maakt precies wat los
Wel, ik kan dat volledig begrijpen dat het iets los maakt, wanneer je geen bare wil maar er toch mee te maken krijgt. Ik ben ooit tot ongevraagd en ongewild zonder condoom geneukt door een bronstige shemale (die wist wat ze deed). Ik kan je verzekeren dat je als ''ontvanger'' daarna een hele tijd van streek bent, tot je clean verklaard wordt basically.

Daarom: consent is het allerbelangrijkste.
 
Ik mis jullie verslagjes hier. Ik kan moeilijk nog onpartijdig iets schrijven omdat Lisa nu teamspeler is.
Vorige donderdag 23-11 was top. Heel goede sfeer, goeie verhouding, Julie, Nana, Nina, Lisa, een française en een braziliaanse.
Zoveel schoon gerief!
 
Terug
Bovenaan Onderaan