Marie-Louise
Wandelaar
- 93
- 07/11/22
- 289
Wat jammer dat je het zo ervaren hebt. Mijn ervaring is ook totaal anders. Mijn partner is wel bij mij geweest, maar niet eens zo vaak. Maakt altijd ruimte voor andere mannen. Hij heeft verder alleen lol gehad met de dames van de stellen. Lilly was daar voor het eerst met partner. Dus voor hun nog helemaal nieuw. Ik heb niet de indruk gehad dat haar partner andere geen ruimte gaf of veel stoom af moest blazen. Maar ik zou zeggen loop de volgende keer naar iemand van de organisatie als je het zo ervaart zodat er gelijk actie ondernomen kan worden.Ik was er ook vandaag en vond het een van de mindere dagen. Maar dan nog blijft 2be ok.
Geen klachten over de club, staff of de dames. Maar mannen, aub zeg. Uren lebberen onderaan een dame, uren pompen, pakken wat je kan, records willen breken. Pffff. NIETS van samenhorigheid. Hielp ook niet dat de vriendjes van de Hollandse dames ook precies nog veel 'stoom' kwijt moesten.
Wel prachtige dames en geweldige amateurtjes.
Misschien toch een minpuntje van de organisatie? Veel te weinig plaats. De witte zetels waren weg en ook in de alcove waren zitbanken weg. Dames konden nooit allen tegelijk aan het werk en diegenen die aan het werken waren zag je amper liggen of staan.
Niet mijn dagje. Volgende keer beter.