Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBij de de Nymphosluts kan het bij alle NymphosZelf ben ik er nog maar 1x keer geweest .... Is toen prima bevallen maar het is simpelweg omdat het nogal een eind rijden vanuit Amsterdam. Ik heb toen geloof ik alleen bij Nana CIM/COF gezien, ik denk niet dat de andere meisjes dat doen (?). En DP ook niet denk ik ..... maar waarschijnlijk weten de vaste gasten dat beter.
O, dan was ik op een ander feestje ....Bij de de Nymphosluts kan het bij alle Nymphos![]()
bij de Nymphosluts kan veelO, dan was ik op een ander feestje ....
DoenKim doet het meeste of
CIM doen de meeste?![]()
Dankjewel ! Ik heb mij ingeschreven voor komende donderdag, dat is toch de Nymphosluts-editie ? Doen dan alle meisjes CIM / COF ?Bij de de Nymphosluts kan het bij alle Nymphos![]()
cim allemaal
Als het met condoom is en de poes is niet meer zo strak moet ik ook wel flink doorneuken vooraleer ik spuit.Vertel eens… zijn er ook gasten die -zoals ik- moeilijk (of helemaal niet) klaarkomen op een gb?
Echt? Op tijd terug trekken en een babbeltje slaan.Probleem is dat ik te snel klaarkom. Dus zal men zaad moeten sparen
Zonder condoom ga jij snel in je blote flikker op straat staan hoor.Als het met condoom is en de poes is niet meer zo strak moet ik ook wel flink doorneuken vooraleer ik spuit.
Als ik hem zonder condoom in een strakke kut steek dan moet ik eerder moeite doen om dat kutje niet meteen vol te knallen.
Waarom?Zonder condoom ga jij snel in je blote flikker op straat staan hoor.
Probeer het eens he.Waarom?
Daar bemoei ik me toch niet mee?Doe dat enkel bij leuke vrouwen die ik ken/duidelijk aangeven dat ze hun poes afgevuld willen of hun partner graag een zaadpoes neukt.
Daar hoef jij je toch niet mee te bemoeien?
Ja en, jij deelt jou probleem en vraagt of er nog mensen zijn die hier last van hebben?Daar bemoei ik me toch niet mee?
Dit is een topic over gb in 2be remember?
Bij de de Nymphosluts kan het bij alle NymphosZelf ben ik er nog maar 1x keer geweest .... Is toen prima bevallen maar het is simpelweg omdat het nogal een eind rijden vanuit Amsterdam. Ik heb toen geloof ik alleen bij Nana CIM/COF gezien, ik denk niet dat de andere meisjes dat doen (?). En DP ook niet denk ik ..... maar waarschijnlijk weten de vaste gasten dat beter.
Mag ik er van uitgaan Mister Boner (en je weet misschien niet dat ik de partner ben van Lisa) dat ik en zij het niet zouden appreciëren dat dit gebeurt? Dat is toch ons goed recht? En als het gebeurt dan zet ik jou inderdaad buiten in het beste geval. Wtf? Met alle respect en ik vergeef je dat je niet weet wie we zijn maar nzc zonder consent is nog steeds een misdrijf = verkrachting onder de Belgische wet. Ik wil dat even duidelijk maken omdat het blijkbaar in sommige gevallen niet duidelijk is. Weet je hoe het voelt om zo'n incidenten tegen te komen en weken ongerust te zijn?Ja en, jij deelt jou probleem en vraagt of er nog mensen zijn die hier last van hebben?
Wij, doen dit en volgt meteen agressieve taal...
Dus jij zet iedereen buiten op straat in zijn blootje, die je in to Be bare ziet neuken zonder te weten of dit al dan niet gewenst is?
Voila.Op een gb neuk je met condoom! Er zijn tal van andere plaatsen die bare aanbieden de soa krijg je gratis bij
Ja, ken Lisa denk ik niet.Mag ik er van uitgaan Mister Boner (en je weet misschien niet dat ik de partner ben van Lisa) dat ik en zij het niet zouden appreciëren dat dit gebeurd? Dat is toch ons goed recht? En als het gebeurt dan zet ik jou inderdaad buiten in het beste geval. Wtf? Met alle respect en ik vergeef je dat je niet weet wie we zijn maar nzc zonder consent is nog steeds een misdrijf = verkrachting onder de Belgische wet. Ik wil dat even duidelijk maken omdat het blijkbaar in sommige gevallen niet duidelijk is. Weet je hoe het voelt om zo'n incidenten tegen te komen en weken ongerust te zijn?
No offence maar ben ik agressief geweest dan verontschuldig ik mij daarvoor.
Doorgaans is een gb ook MET condoom tenzij anders aangekondigd.