Ik was er gisteren avond nog eens en ik vond het enorm saai. Voor de liefhebbers van gangbangs en orgies kan ik dit echt niet aanraden op een zaterdagavond. Het gekste dat ik gezien heb is een vrouw bezig met 3 mannen tegelijk, meestal na 10 minuten al gedaan, geen afwisseling, ... . Een keer is een dame op haar knieën gaan zitten maar meer dan 2 pikken zoog ze niet af. Ik denk dat een dame door een aantal mannen wel is ondergespoten geweest in de sm room, maar daar kwam ik pas binnen bij de laatste (of de laatste en de enige, maar ik vermoed de laatste en de derde ofzoiets, ben niet zeker of er wat sperma op haar borst inhing, slechte lichtinval om het te kunnen zien, kan ook speeksel zijn).
Voor de rest veel te veel 1 op 1, ik heb niemand benaderd zelf want geraakte van niks opgewonden. In de cinema is zelfs de hele avond niks van actie geweest (nuja goed, op wat triootjes na dan op het grote bed na dan, maar op de stoelen bv 5 mannen rond een dame: noppes)
Er waren ook veel bejaarden aanwezig. Een vrouw leek zelfs op mijn moeder zaliger (het zou haar zus kunnen zijn. Ze zouden samen op een klasfoto van de jaren 60 of 70 kunnen staan), dus dat ging het hem al zoinzo niet worden. Uiteraard ook wel veel vrouwen van rond de 30 a 40 jaar, zelfs een paar van in de 20. Maar een toch zeker 1 op de 5 vrouwen aanwezig was reeds gepensioneerd