Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa ik was er gisteren vrijdag erbij. Vooral oude volle dames. De meeste koppels/ dames zijn heel de avond aan het bar. Er waren koppels die enkel met hun partner seks hadden en als je mee wilt doen zeggen ze neen. Echt teleurgesteldOp vrijdagen zijn er soms ook relatief weinig single mannen binnen dus dat is ook een avond waarop je als niet-lid kans maakt.
Als dat zo is laat het dan Ian weten want die is er heel actief op.Ja ik was er gisteren vrijdag erbij. Vooral oude volle dames. De meeste koppels/ dames zijn heel de avond aan het bar. Er waren koppels die enkel met hun partner seks hadden en als je mee wilt doen zeggen ze neen. Echt teleurgesteld
ik als goed uitziende man( black) , is het vaak makkelijk om mee te doen. Bij club amai was het echt anders. Grotendeels van de koppels zijn voortdurend aan de bar of aan de zetels. Aantal koppels sexen enkel met hun partner. Ik had met een jonge kerel gesproken daar, hij had een baardje. Volgens mij een Marokkaan. Hij vond het ook niet meer leuk. Mocht bij niemand mee doen, enkel een keer bij de grote kamer was er een dame die iedereen mocht neuken , de eerst volgende met een stijve mochts langs komen en toen was hij de volgende en na 2 min seksen. Was het genoeg voor haar en riep ze de volgendeAls dat zo is laat het dan Ian weten want die is er heel actief op.
Neen dat is niet wat ik bedoel. Het club is niet gemaakt om voortdurend aan de bar te zitten en enkel neuken met hun partner of eenmalig met iemand anders en dan hele dag te zitten babbelen. Er staat duidelijk op het site actieve koppels geen luie koppelsAls je komt voor alleen maar dames die de ene na de andere toelaten dan kan het wel eens tegen vallen.
Sommige willen ook een beetje het spel erbij spelen en niet zo maar iedereen erbij.
Ja had ik gemerkt dat er pas de laatste uur wat te rapen valtKom al jaren bij amai, in het begin zitten de stellen idd vaak aan bar of lounge. Maar op een gegeven moment is er overal wel actie, de ene keer sluit je makkelijker aan dan de andere keer. In het begin merk je dat de mannen echt aan het jagen zijn om te scoren. Maar als je als man wat meer afwacht aan het eind van de avond is er vaak een tekort aan mannnen omdat de vrouwen nog een pik zoeken, maar helaas zijn ze dan zal hun kruid al verschoten.
Ja had ik gemerkt dat er pas de laatste uur wat te rapen valtje zegt het zelf enkel de laatste uur
Jij gelooft ook in de paashaasNou heb zelf ook al meestal eerder al actie, maak eens een praatje met een vrouw/stel aan de bar/loungehoek en je heb al veel eerder resultaat voor actie
Mooi gesproken Laura. Precies hoe wij het voelen.Klopt. En dan vergeet je nog de single vrouwen die het online-daten beu zijn en op zoek zijn naar een (seks)vriendje om later thuis mee af te spreken. En de koppels waarvan de man ook bi is.
Punt is gewoon dat het een club is waar niemand betaald seks heeft en je maar moet kijken met wie je matcht. Let wel, in geen enkele andere club heb je zo'n grote kans op spontane actie, maar dat wil niet zeggen dat er geen ondergrens is.
Dat geldt evenzeer voor gangbangkoppels. Als je als man een micropenis hebt, een slechte conditie en erectieproblemen, dan zal een gangbangkoppel voorrang geven aan de andere mannen die wel een stijve pik hebben. En dan zijn er geen huisdames als backup om de mannen te plezieren...
Keerzijde van de medaille: ben je een man met een beetje charme en basis communicatieskills; dan ben je de hele avond bezig met triootjes en 1-op-1'tjes..
Net zoals een koppel ook een pauze mag nemen. Niets mis met een koppel dat een half uur in de bar zit om zich daarna een uur met enkele mannen naar het donkere spiegelkamertje te begeven, daarna een bord lasagne eet om daarna terug een uur te seksen in een donker hoekje van de paardenstal.
Kortom, wil je een no-nonsense seksgarantie, dan ga je naar betaalde dames op de Wallen of naar zaken zoals de Krashzoneparty. Broek af en neuken, ook al is je pik maar 2 centimeter.
Denk je dat je de juiste skills hebt; ligt je fantasie meer bij MILFs dan bij tienermeisjes en wil je gevarieerdere, spontanere avonden waarbij je op het ene moment gangbangt en het andere moment met een vrouw speelt in de jacuzzi en nog een uurtje later een triootje met een koppel, dan is Amai jouw club.
Met je kop denken ipv met je lul wil ook nog wel eens helpen, maar van sommigen (b)lijkt het beetje verstand dat ze al hebben, in hun piemeltje te zitten...Als je consequent mikt op vrouwen die rondlopen (of een praatje doet in bar of bad), liggen de kansen voor het oprapen als je een beetje sociale vaardigheden hebt en weet waar die douche en muntsnoepjes liggen. Bij mannen zijn charisma, communicatie en libido m.i. daarbij belangrijker dan leeftijd of een mooie kop hebben. Heb je die vlotte babbel niet, dan is een clubbezoek wellicht minder je ding.