Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Haha nee klopt die trok ik met sluit weer aan lol
Maar ik zat er toen wel in.. waar zat jij ergens
Britney neukte er donderdag (doggy op het plateau en wippend onder water).... dus uit ervaring kan ik zeggen.... dat is nu ook weer geen 25meter bad he! Grappig dat je er samen in zat en dat na 4 berichten nog niet beseft 😆

Britney neukte er donderdag (doggy op het plateau en wippend onder water).... dus uit ervaring kan ik zeggen.... dat is nu ook weer geen 25meter bad he! Grappig dat je er samen in zat en dat na 4 berichten nog niet beseft 😆
Ja ik lach nog steeds..
Stuur maar even privé @Brabo77
Want ik weet na minder dan 4 berichten ondertussen wel dat DaBArt het alleen maar over Britney kan hebben hahaha

Vreemde is dat ik dus ook tussen 7 en 8 in bad zat 🙂
Iets eerder op de avond gebeft geweest in bad door meerdere mannen; dan samen met een vriend een vrouw uitgebreid gevingerd en met haar gebabbeld.
Ondertussen pijpte een jonge vrouw heeft vriend D. terwijl hij op tafel zat...
Uiteindelijk nog geneukt met iemand tot het licht aanging...

Iets eerder op de avond gebeft geweest in bad door meerdere mannen; dan samen met een vriend een vrouw uitgebreid gevingerd en met haar gebabbeld.
Ja dit klopt idd daar zat ik ook bij 😉
Ik was druk met een donkere man en ook zijn vrouw.
Was een gezellig laatste uurtje zeg maar hihi

Ja.... ook herkenbaar...😇

Ja ik lach nog steeds..
Stuur maar even privé @Brabo77
Want ik weet na minder dan 4 berichten ondertussen wel dat DaBArt het alleen maar over Britney kan hebben hahaha
Was niet mijn bedoeling. Excuus. Wou vooral zeggen dat het geen subtropisch zwembad is, en dus wel grappig dat jullie naast elkaar zaten zonder het na zoveel berichten te weten 🙂

Aan de ervaringsdeskundigen hier :cool::

Deze "wereld" is helemaal nieuw voor me. Ik kom uit een relatie van 23 jaar (scheiding work in progress) die grotendeels sexloos was vanwege trauma bij mijn vrouw (van voor mij tijd). Het was mijn eerste ervaring en tot voor kort was ik extreem groen daardoor.

Afgelopen zomer heb ik mij eindelijk (relatie voorbij) wat plezier gegund en die avonturen smaakten naar meer. Zo heb ik dit forum ontdekt en ontdek ik nu dat er zoiets als Club Amai bestaat. Als ik het goed begrijp kun je ook als single man naar Club Amai en er een leuke avond hebben, eventueel inclusief avonturen met de daar aanwezige vrouwen mits je daarbij in de smaak valt?

Nu vraag ik me af of het een goed idee is om daar alleen naartoe te gaan. Ik ben midden 40, gelukkig topfit, maar ook wat verlegen en ik drink niet. Maar als ik los kom dan kom ik ook goed los (een op een) al vraag ik me af hoe dat in zo'n club setting is. Het voelt als 'n Eyes wide shut ervaring :).

Mocht er iemand hier iets nuttigs over kunnen zeggen, graag. In het ergste geval zit ik een avond aan de bar. Het is me waarschijnlijk het uur rijden wel waard om een nieuw avontuur te beleven.

In het ergste geval zit je inderdaad een avondje gezellig aan de bar en kijk je je ogen uit.

Wissel je dat af met de sauna. Het bubbelbad en de lounge, dan zie je net wat anders…

In amai zijn geen afgesloten kamers. Dus kijkend (willen meedoend) publiek is waarschijnlijk wel aanwezig.

Speltip 12. Praat met mensen. Niet alleen die ene vrouw waar je je pijlen op gericht hebt.

Succes.!!

In het ergste geval zit je inderdaad een avondje gezellig aan de bar en kijk je je ogen uit.

Wissel je dat af met de sauna. Het bubbelbad en de lounge, dan zie je net wat anders…

In amai zijn geen afgesloten kamers. Dus kijkend (willen meedoend) publiek is waarschijnlijk wel aanwezig.

Speltip 12. Praat met mensen. Niet alleen die ene vrouw waar je je pijlen op gericht hebt.

Succes.!!
Waren tog wel afgesloten stukken dat ik herriner in Amai niet ver van de cinema toendertijds, waar de meeste koppels lagen ..

Gewoon proberen, zou ik zeggen.
Tegenwoordig zit Amai op maandag in de vroege voormiddag en op zaterdag tegen maximumcapaciteit, de kans dat je dan niet binnenraakt is groot. Idem voor single mannen op de naakt.
2e, 3e, 4e woensdag, donderdag, vrijdag en de maandelijkse zondagsopening (laatste zondag van de maand) is de kans wel groot om binnen te raken als niet-lid

Tegenwoordig zit Amai op maandag in de vroege voormiddag en op zaterdag tegen maximumcapaciteit, de kans dat je dan niet binnenraakt is groot. Idem voor single mannen op de naakt.
2e, 3e, 4e woensdag, donderdag, vrijdag en de maandelijkse zondagsopening (laatste zondag van de maand) is de kans wel groot om binnen te raken als niet-lid
als ze telkens die singlee heren rijen binnelaten geloof ik best dat het rap vol zit...
Keer meestal terug dan naar huis ,als ik al die mannen zie aanschuiven...

Het succes van Club Amai is zichtbaar in die lange rij van single mannen. Er zijn natuurlijk nog andere clubs die single mannen toelaten en waar je niet (lang) moet aanschuiven. Ik denk dan aan Eroxx, The Climax, Club Mystique of tal van events bij Buddha Club. Over al deze clubs vind je uitgebreide commentaren hier op onze website.
Nu vraag ik me af of het een goed idee is om daar alleen naartoe te gaan.
Eigenlijk is dat de enige manier om als single naar een club te gaan. Tenzij je echt met een heel vertrouwde vriend gaat, is het "awkward" om daar met iemand anders heen te gaan.

Stel je even voor: je vriend heeft een leuke dame opgepikt en gaat ermee aan de gang. Blijf je dan schuw alleen in je hoekje zitten, ga je kijken hoe hij het ervan af brengt terwijl jij aan je pik staat te trekken of ga je zelf "op jacht"? In het eerste geval heb je niks aan je vriend, in het tweede geval is hij misschien met die situatie niet echt opgezet en in het derde geval had je evengoed alleen kunnen gaan. Enkel wanneer jullie uit zijn op een MMV trio is een vriend meenemen misschien nuttig.

Laatst bewerkt:
Het succes van Club Amai is zichtbaar in die lange rij van single mannen. Er zijn natuurlijk nog andere clubs die single mannen toelaten en waar je niet (lang) moet aanschuiven. Ik denk dan aan Eroxx, The Climax, Club Mystique of tal van events bij Buddha Club. Over al deze clubs vind je uitgebreide commentaren hier op onze website.

Eigenlijk is dat de enige manier om als single naar een club te gaan. Tenzij je echt met een heel vertrouwde vriend gaat, is het "awkward" om daar met iemand anders heen te gaan.

Stel je even voor: je vriend heeft een leuke dame opgepikt en gaat ermee aan de gang. Blijf je dan schuw alleen in je hoekje zitten, ga je kijken hoe hij het ervan af brengt terwijl jij aan je pik staat te trekken of ga je zelf "op jacht"? In het eerste geval heb je niks aan je vriend, in het tweede geval is hij misschien met die situatie niet echt opgezet en in het derde geval had je evengoed alleen kunnen gaan. Enkel wanneer jullie uit zijn op een MMV trio is een vriend meenemen misschien nuttig.
Wat is dan de gemiddelde leeftijd mss op een maandag ?

als ze telkens die singlee heren rijen binnelaten geloof ik best dat het rap vol zit...
Keer meestal terug dan naar huis ,als ik al die mannen zie aanschuiven...

Maar wat is dan de verwachting??

Dat die mannen niet binnen mogen. Maar jij wel?

Het concept is duidelijk. De ratio wordt gewaarborgd. 1:2 1:3

Afgesloten ruimtes. Nee. Wel verschil tussen de wat meer open en wat meer privé. Maar afgesloten ruimtes zijn er niet.

Maar wat is dan de verwachting??

Dat die mannen niet binnen mogen. Maar jij wel?

Het concept is duidelijk. De ratio wordt gewaarborgd. 1:2 1:3

Afgesloten ruimtes. Nee. Wel verschil tussen de wat meer open en wat meer privé. Maar afgesloten ruimtes zijn er niet.
Neen gewoon de verdeelheid, is correct , het is gewoon jammer dat ik hier afgelopen keren terug keer na huis ben gegaan ,wat ik toen zag binnen wippen aan linkse kant was niet direct mijn smaak

Ok, duidelijk. Ik wilde maandag Amai eens bezoeken. Ik ben wel geregistreerd maar nog geen lid. En om er nu ruim een uur van te voren al te gaan staan, lijkt me ook wat overdreven. Dan maar kijken voor een avond doordeweeks

Wat is dan de gemiddelde leeftijd mss op een maandag ?
Alles door elkaar. Jong én oud.

Vragen naar een gemiddelde is zinloos: als er iemand van 25 is en iemand van 75 dan is de gemiddelde leeftijd 50, maar iemand van 50 ga je dan niet vinden.

Op een maandag zijn de meeste dames wel iets ouder, zeg 50+. Maar er kan best ook wel iemand van onder de dertig rondlopen.
En om er nu ruim een uur van te voren al te gaan staan, lijkt me ook wat overdreven.
Op maandag is het vooral druk bij het begin. Tegen een uur of 5 in de namiddag verdwijnen de meeste mannen naar huis en haard en de vrouw en de kinders. Dan wordt het een stuk minder druk.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan