Ladyehv
Vaste klant
- 115
- 16/03/25
- 144
Haha nee klopt die trok ik met sluit weer aan lolIk heb er vanaf uurtje of 7 tot sluit in gezeten...
maar niemand met kimono gezien in het water hahahahah
Maar ik zat er toen wel in.. waar zat jij ergens
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHaha nee klopt die trok ik met sluit weer aan lolIk heb er vanaf uurtje of 7 tot sluit in gezeten...
maar niemand met kimono gezien in het water hahahahah
Britney neukte er donderdag (doggy op het plateau en wippend onder water).... dus uit ervaring kan ik zeggen.... dat is nu ook weer geen 25meter bad he! Grappig dat je er samen in zat en dat na 4 berichten nog niet beseftHaha nee klopt die trok ik met sluit weer aan lol
Maar ik zat er toen wel in.. waar zat jij ergens
Ja ik lach nog steeds..Britney neukte er donderdag (doggy op het plateau en wippend onder water).... dus uit ervaring kan ik zeggen.... dat is nu ook weer geen 25meter bad he! Grappig dat je er samen in zat en dat na 4 berichten nog niet beseft![]()
Ja dit klopt idd daar zat ik ook bijVreemde is dat ik dus ook tussen 7 en 8 in bad zat
Iets eerder op de avond gebeft geweest in bad door meerdere mannen; dan samen met een vriend een vrouw uitgebreid gevingerd en met haar gebabbeld.
Ondertussen pijpte een jonge vrouw heeft vriend D. terwijl hij op tafel zat...
Uiteindelijk nog geneukt met iemand tot het licht aanging...
Ja.... ook herkenbaar...Vreemde is dat ik dus ook tussen 7 en 8 in bad zat
Iets eerder op de avond gebeft geweest in bad door meerdere mannen; dan samen met een vriend een vrouw uitgebreid gevingerd en met haar gebabbeld.
Ondertussen pijpte een jonge vrouw heeft vriend D. terwijl hij op tafel zat...
Uiteindelijk nog geneukt met iemand tot het licht aanging...
Was niet mijn bedoeling. Excuus. Wou vooral zeggen dat het geen subtropisch zwembad is, en dus wel grappig dat jullie naast elkaar zaten zonder het na zoveel berichten te wetenJa ik lach nog steeds..
Stuur maar even privé @Brabo77
Want ik weet na minder dan 4 berichten ondertussen wel dat DaBArt het alleen maar over Britney kan hebben hahaha