Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Over teruglezen gesproken.... het zijn doorgaans dezelfde mannen die over 3u zagen terwijl ze er nooit waren.
Ik hecht meer belang aan wie er was, en dan lees je een geel ander verhaal. Uiteraard is er eens een koppel dat zichzelf knapper vond dan de aanwezigen, uiteraard is er eens een man die de rij te lang vond of geen partner vond. En aan de andere kant ook tevreden reacties.
Maar niet bezoekers die hier gewoon steeds elkaar versterken in "en daarom ga ik niet" verrekenen hier toch het beeld vind ik.
En ja wij zijn dit jaar acht keer geweest. We zagen gevarieerd volk (waarvan ook jonge koppels of mannen. En uiteraard legt Britney daar makkelijk contact mee), maar de opmerkingen zoals "hetzelfde oude dikke volk dus wat je ook aantreft in de sex cinema's en erotische sauna's van deze wereld" ervaarden wij daar niet op vrijdag of zaterdag. En ik vind ze ronduit belachelijk uit de mond van iemand die er nog niet kwam.

Dan kan je inderdaad beter naar ergens anders gaan.
Had het idee om hier ook een keer naar toe te gaan maar moet er wel 2 1/2 uur voor rijden daar ik uit het midden van Nederland kom.
Als je dit draadje zo eens doorleest lijkt Amai wel het paradijs te zijn maar, de werkelijkheid ligt dus zoals altijd weer anders. Precies hetzelfde oude dikke volk dus wat je ook aantreft in de sex
Kijk @Richard. Dit bedoel ik.
Jij laat lijken of iedereen 3 uur staat te wachten..
Terwijl je nog nooit in Amai geweest bent...

Beter eerst een keer langs komen. En kijken hoe het is. Dan kun je een eerlijk oordeel vellen..
teruglezen hierboven ..

Het was een goede avond gisteravond.

Er waren genoeg leuke respectvolle mannen om een hele avond bezig te zijn.

Natuurlijk wel nog tijd voor een praatje met Ian aan de toog en een snelle hap in het restaurantje met wat bekende mannen.

Amai is een van de weinige gelegenheden waar ik ook als vrouw alleen graag binnenstap.

X Bec

Er is gewoon een duidelijk concept 1 vrouw of koppel naar binnen betekent ook 2 single mannen... dat weet iedereen van te voren die in de rij gaat staan.. (als ze de website tenminste goed lezen)
Na ca. 70 bezoeken aan Amai heb ik er nooit langer dan 30min staan wachten. En dat was omdat ik toen 20 min voor opening al in de rij stond.. normaal is 15min..
Dus waar die 3 uur vandaan komt??? Laat staan dat dat standaard zou zijn... Komt die ervaring van Richard zelf..? Ben jij er ooit geweest??🤔
Ik ben geen lid en moest dus aanschuiven in de 'niet leden' gang ,voor alle duidelijkheid ,ik was daar om 8.00 u , da's nogal tijd 1 uur voor openingstijd en ik heb 2,15u moeten wachten om dan een antwoord te krijgen van de organisatie dat het nog een 1 u kon duren eer ik misschien binnen kon !!
Dit is geen fictie die ik vertel maar de klare waarheid .

Laatst bewerkt:
Ik ben nu 2 keer in amai geweest 2e keer lid geworden dat wel en ik kan me niet vinden in de comentaren hierboven ja ik was op tijd en zo'n 45 minuten van tevoren maar ik heb beide keren misschien 1,5 max 2 uur moeten wachten. En wat betreft uiterlijk van overige bezoekers heb ik geen probleem mee ik denk dat we allemaal wel onze mindere puntjes hebben ook ik heb die zeker maar daar hoef je toch verder niemand op af te branden. Kortom ik vermaak me er prima en dames die mijn smaak zijn dus mij hoor je niet klagen.

Het was een goede avond gisteravond.

Er waren genoeg leuke respectvolle mannen om een hele avond bezig te zijn.

Natuurlijk wel nog tijd voor een praatje met Ian aan de toog en een snelle hap in het restaurantje met wat bekende mannen.

Amai is een van de weinige gelegenheden waar ik ook als vrouw alleen graag binnenstap.

X Bec
Dat is zeker waar en ik ben zeker niet OUD of te DIK

Dat is zeker waar en ik ben zeker niet OUD of te DIK
Het was niet mijn bedoeling om iemand af te branden en ik heb ook geen probleem met iets vollere mensen . Daar gaat het hele verhaal niet om .
Probeer je es in het verhaal in te leven als single man en lees dan mijn recensie noges helemaal door ....dan zul je begrijpen wat ik bedoelde .
Ik ben dan nog geeneens echt single , maar door omstandigheden deze avond effe wel ;-)
Lang leve onze privé feestjes hier thuis , niks kan tippen aan het plezier dat wij dan maken .

Het was niet mijn bedoeling om iemand af te branden en ik heb ook geen probleem met iets vollere mensen . Daar gaat het hele verhaal niet om .
Probeer je es in het verhaal in te leven als single man en lees dan mijn recensie noges helemaal door ....dan zul je begrijpen wat ik bedoelde .
Ik ben dan nog geeneens echt single , maar door omstandigheden deze avond effe wel ;-)
Lang leve onze privé feestjes hier thuis , niks kan tippen aan het plezier dat wij dan maken .
Thuis feestjes zijn ook het leukste , vrienden en vriendinnen altijd een groot geil feest

Dan kan je inderdaad beter naar ergens anders gaan.
Had het idee om hier ook een keer naar toe te gaan maar moet er wel 2 1/2 uur voor rijden daar ik uit het midden van Nederland kom.
Als je dit draadje zo eens doorleest lijkt Amai wel het paradijs te zijn maar, de werkelijkheid ligt dus zoals altijd weer anders. Precies hetzelfde oude dikke volk dus wat je ook aantreft in de sex cinema's en erotische sauna's van deze wereld.
Nou, ik ga dus never en nooit 90 euro betalen om daar meer dan 3 uur in de rij te moeten staan om aan het einde van de avond heel misschien nog één of andere oma te mogen neuken.
Nee, dan rijd ik wat Belgie betreft toch liever een keer naar het SKW in Antwerpen. Volop mooie jonge dames die je voor slechts 5 tientjes bijna een half uur zonder gezeur door mag neuken. En dat is beter voor je zelfvertrouwen dan meer dan 3 uur gestresst in de rij te moeten staan voor zo'n club om daarna bijna 100 euro neer te moeten leggen in de hoop één of andere oude oma 5 minuutjes te mogen neuken. :cautious:

Volgens mij is het allebei waar - voor sommigen is Amai een paradijs; ik had ook echt een fantastische middag in Amai, van mijn recensie (#1.537 in dit draadje) is geen woord gelogen. Maar ik zag ook een man eenzaam in een propvol bubbelbad, bril op, in zichzelf gekeerd en niet in verbinding met de mensen om hem heen. Het ligt volgens mij ook wel deels aan jezelf of je je thuis voelt op dat moment, dat bepaalt toch ook of je lekker meedoet of vooral blijft toekijken. Als je je goed voelt, dan voelen de vrouwen om je heen jouw positiviteit ook, dat helpt enorm volgens mij.

Voor mij geldt: als ik goed in m'n vel zit dan is een bezoek zoals afgelopen week aan Amai, ook leuk. Als ik niet in de flow zit, dan heeft het voor mij geen zin om te proberen de frustratie van me af te neuken, dat lost dan niets op. De seks voelt dan leeg en soms faalt dan zelfs m'n erectie. Het heeft voor mij dus geen zin om als een haantje rond te rennen of zo - dan blijf ik thuis of ga ik lekker sporten. Maar goed, dit is hoe ik het beleef.

En over leeftijd en uiterlijk: mijn tantra-lerares zegt altijd dat als je écht in de flow zit, dit helemaal niet meer uitmaakt (volgens haar maakt het dan zelfs niet meer uit of de ander man of vrouw is). Je komt met elkaar in een andere dimensie, op een ander niveau van bewustzijn. Met haar lukt me dat goed, zij heeft me dat geleerd in urenlange sessies en ik leer nog steeds bij - maar ik dacht: geen kunst dat me dit lukt, zij is heel mooi en een stuk jonger dan ik. Maar in Amai heb ik dat nu ook ervaren - ik heb heerlijke seks gehad met vrouwen op basis van een vonk die oversprong zonder te oordelen of zij wel mooi genoeg was of jong genoeg. Er was absoluut verbinding op een heel ander niveau dan 'oordelen'. Het gaat om een soort oer-levensenergie die je kunt voelen bij de ander en bij jezelf, en dat versterkt elkaar. Je voelt haar door je lijf golven en andersom. Mij gaat het om die vrije en blije en energie en om de click (mits wel schoon en goed verzorgd natuurlijk), niet om leeftijd of uiterlijk. De vrouwen met wie ik seks had, waren in mijn ogen dus super aantrekkelijk, en dat vonden zij dan weer leuk en fijn en geil - het was een topmiddag!

En verder: als je de oerkracht ervaart van stoere vrije vrouwen die tientallen keren achter elkaar brullend klaarkomen, waarom zou je haar dan nog gaan lopen beoordelen op haar uiterlijk - als man kun je haar toch nooit evenaren, dus maar beter gewoon lekker genieten!

Klinkt zweverig, misschien verwoord ik het niet goed, maar zo heb ik het ervaren op die middag dat ik er was!

Laatst bewerkt:
En ik vind ze ronduit belachelijk uit de mond van iemand die er nog niet kwam.
In Amai was ik nog niet nee. Maar wel in veel andere swinger/parenclubs in Nederland. En overal waar ik was kwam je dezelfde types tegen, oud, dik, lelijk en vaak ook nog eens super jaloers. Want, o wee, je komt te dicht in de buurt van hun vrouwtje.....nou, dan breekt de hel los zeg. Tja, wat doe je dan in zo'n club vraag ik me af. Ga dan naar een klooster of zo.:ROFLMAO:
Wat ik ook vaak mee maakte was dat paartjes zich stelselmatig terug trokken in afgesloten neukhokken en, o wee, er is een vent die achter hen aanloopt....nou, ook dan brak de hel los. Maar ja, ze zullen het waarschijnlijk geil vinden om eerst te worden bekeken in die club om daarna in zo'n afsloten hok waar niemand ze kan zien of horen seks met elkaar te hebben. Ik zie de lol er niet van in en vond de sfeer in die clubs zelfs vaak super onopwindend. Sterker nog, als ik zie hoe sommigen zich daar gedragen en zich zitten aan te stellen krijg ik daar een flinke slappe van.
Zelf merk ik dat op een naaktstrandje of zelfs gewoon in het reguliere uitgaansleven mensen te vinden zijn die stukken vrijer zijn en waar veel meer mee te beleven valt dan die saaie, oude jaloerse types in zo'n swinger/parenclub. Het licht er ook allemaal veel te dik bovenop in zo'n club. Hangt altijd een raar gedwongen sfeertje. Iedereen komt er voor de seks maar velen krijgen daar weinig tot niets en lopen dan maar wat chagrijnig rondjes te lopen. Krijg ook de indruk dat veel van die paartjes angst hebben te worden herkend of zo. Ze zijn super schuchter en vaak erg moeilijk te benaderen.
Nee, ik heb het wel bekeken in dat soort overpriced gelegenheden. Want 90 euro of meer neerleggen om ergens binnen te geraken waar totaal niets te beleven valt is gewoon weg gegooid geld. Kan je veel leukere dingen van doen.
Voor een tientje meer heb je gewoon grandioos goede seks met twee super knappe jonge meiden in bijvoorbeeld Antwerpen of Duisburg. Als man krijg je daar in ieder geval meer zelfvertrouwen van dan 90 euro neer te tellen om in een club te geraken waar enkel wat oude bejaarden rond waggelen die je dan nog afwijzen ook als je mee wil doen.
Nee, mij zien ze er niet weer.

Volgens mij is het allebei waar - voor sommigen is Amai een paradijs; ik had ook echt een fantastische middag in Amai, van mijn recensie (#1.537 in dit draadje) is geen woord gelogen. Maar ik zag ook een man eenzaam in een propvol bubbelbad, bril op, in zichzelf gekeerd en niet in verbinding met de mensen om hem heen. Het ligt volgens mij ook wel deels aan jezelf of je je thuis voelt op dat moment, dat bepaalt toch ook of je lekker meedoet of vooral blijft toekijken. Als je je goed voelt, dan voelen de vrouwen om je heen jouw positiviteit ook, dat helpt enorm volgens mij.

Voor mij geldt: als ik goed in m'n vel zit dan is een bezoek zoals afgelopen week aan Amai, ook leuk. Als ik niet in de flow zit, dan heeft het voor mij geen zin om te proberen de frustratie van me af te neuken, dat lost dan niets op. De seks voelt dan leeg en soms faalt dan zelfs m'n erectie. Het heeft voor mij dus geen zin om als een haantje rond te rennen of zo - dan blijf ik thuis of ga ik lekker sporten. Maar goed, dit is hoe ik het beleef.

En over leeftijd en uiterlijk: mijn tantra-lerares zegt altijd dat als je écht in de flow zit, dit helemaal niet meer uitmaakt (volgens haar maakt het dan zelfs niet meer uit of de ander man of vrouw is). Je komt met elkaar in een andere dimensie, op een ander niveau van bewustzijn. Met haar lukt me dat goed, zij heeft me dat geleerd in urenlange sessies en ik leer nog steeds bij - maar ik dacht: geen kunst dat me dit lukt, zij is heel mooi en een stuk jonger dan ik. Maar in Amai heb ik dat nu ook ervaren - ik heb heerlijke seks gehad met vrouwen op basis van een vonk die oversprong zonder te oordelen of zij wel mooi genoeg was of jong genoeg. Er was absoluut verbinding op een heel ander niveau dan 'oordelen'. Het gaat om een soort oer-levensenergie die je kunt voelen bij de ander en bij jezelf, en dat versterkt elkaar. Je voelt haar door je lijf golven en andersom. Mij gaat het om die vrije en blije en energie en om de click (mits wel schoon en goed verzorgd natuurlijk), niet om leeftijd of uiterlijk. De vrouwen met wie ik seks had, waren in mijn ogen dus super aantrekkelijk, en dat vonden zij dan weer leuk en fijn en geil - het was een topmiddag!

En verder: als je de oerkracht ervaart van stoere vrije vrouwen die tientallen keren achter elkaar brullend klaarkomen, waarom zou je haar dan nog gaan lopen beoordelen op haar uiterlijk - als man kun je haar toch nooit evenaren, dus maar beter gewoon lekker genieten!

Klinkt zweverig, misschien verwoord ik het niet goed, maar zo heb ik het ervaren op die middag dat ik er was!
Wat mij betreft is er niks zweverigs aan en heb je het uitstekend verwoord. Chapeau!

In Amai was ik nog niet nee. Maar wel in veel andere swinger/parenclubs in Nederland.
Er is een reden waarom er bij Amai een rij staat, en niet bij die andere clubs.

Vorige week zaterdag naar een andere club geweest met single heren. Prima self-grill, goede dj, maar boven waren ik en een ander (Amai) koppel dat ook eenmalig op uitstap was de enigen die actief waren met single heren. In de auto gestapt, om half twaalf toegekomen bij Amai. De laatste twee niet-leden konden ook gelijk binnen... Me prima geamuseerd in een omgeving waar alle koppels en vrouwen gelijkgestemd zijn dankzij het actieve-koppels-only deurbeleid.

En tsja, als ik eenmaal in de flow ben, hoef ik niet enkel 25-jarige bodybuilders maar mag ook eens een zwaarlijvige zeventigjarige man me neuken. Zolang de tantra-energie maar stroomt.

Laatst bewerkt:
In Amai was ik nog niet nee.
Dat was je eerste zin
Nee, mij zien ze er niet weer.
Dat was je laatste zin.

Alles ertussen waren vooroordelen en veronderstellingen (wij waren er nooit op een avond met enkel jouw bejaarden) over een plek waar je nog nooit was...

Misschien moet je eens wat reviews gaan schrijven over plaatsen waar je wel was of ervaringen die je wel had?
Het is maar een tip...

Terug
Bovenaan Onderaan