Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja precies, heel vermoeiend al die gesprekken met mensen die je niet kent, voor mij althans. Best leuk om wat te babbelen, maar niet de hele avond. Ik wil lekker in m'n lijf, uit m'n hoofd!

En ik loop daar niet rond met het idee dat ik moet 'hopen om een kans te maken', dat zou voor mij ook niet werken 😱👎. Ik loop vrij en blij rond met het idee dat ik in een paradijsje ben beland en geniet van de overvloed die er al is, als groot cadeau waar ik niets voor hoef te doen behalve in dankbaarheid uitpakken en ontvangen. Natuurlijk loop ik dan ook wel eens een blauwtje, maar niet vaak omdat ik zelf ook wel voel of de dame interesse heeft. En de dames zijn nooit gemeen, ze zeggen dan gewoon dat ze even toe zijn aan een pauze of zo. In Amai heerst een fijne sfeer, respectvol (ook vrouwen richting de mannen, wederzijds). En iedereen komt voor hetzelfde 😊☀️☔️!

Laatst bewerkt:
Leuk om alle verschillende ervaringen terug te lezen. Wordt gewaardeerd!

Al met al maak ik er uit op dat er niet één manier is en dat ik gewoon mee moet gaan met de flow. En misschien heb ik me inderdaad laten overrompelen door alle nieuwe indrukken de vorige keer. Maar ook met weinig tot geen actie toen, was het een ervaring waar ik regelmatig met veel plezier aan terug denk.

Ik heb er nog meer zin in nu en ga zien wat het brengt. Als de rij niet eindeloos is morgen, lezen jullie het, zoals verzocht, hier terug :)

Tja, dan moet je gewoon doorlopen.
Dames hebben het daar nu eenmaal voor het uitkiezen.
Ik heb er al dames gezien die volkomen onbenaderbaar zijn en puur 1 op 1 willen met de jongste en aantrekkelijkste mannen en daarna direct stoppen en de overige mannen afwimpelen.
Maar dat zie je als man, dus die dames moet je links laten liggen.

Het gros van de dames vind ik heel respectvol en fatsoenlijk. En ja, dan kan je een keer net hun type niet zijn.
Dat heb ik andersom ook.

Kan natuurlijk ook aan jou liggen 😉
Dat betwijfel ik sterk , ik ga heel weinig alleen naar een club en als ik al es alleen ga is dat puur om de sfeer op te snuiven en eventueel seks te hebben .

Ik benader dan ook nooit rechtstreeks vrouwen/koppels maar laat ze dat zelf aangeven of ik gewenst ben of niet bij hun spel .
Als ik dan sommige vrouwen bezig zie of hoor tegen andere singles , het is er soms meer dan over als je begrijpt wat ik bedoel .

Laatst bewerkt:
Wat heeft een man die wel of niet genoeg seks heeft te maken met of er vrouwen wel of niet uit de hoogte doen?

Ik persoonlijk vind het gewoon vreselijk irritant dat je in een draadje van een club waar je nooit binnen bent geweest verongelijkte reacties blijft geven.

@admin wat is hier beleid op?
Heb men tekst aangepast zodat je beter begrijpt wat ik wou zeggen , ik ben niet altijd even duidelijk met mijn uitleg ,sorry .

Amai is zeker geen uitzondering ,ook al wil je dat punt steeds maken .
Denk je nu echt dat ik dit allemaal verzin ?
Ik ken genoeg volk die er al wel geweest zijn en van alles mee gemaakt hebben ,net zoals dat in andere clubs ook gebeurd .
Ik vind het vreselijk irritant als sommige verhalen steeds verdraaid worden ;)

Laatst bewerkt:
Heb men tekst aangepast zodat je beter begrijpt wat ik wou zeggen , ik ben niet altijd even duidelijk met mijn uitleg ,sorry .

Denk je nu echt dat ik dit allemaal verzin ?
Ik ken genoeg volk die er al wel geweest zijn en van alles mee gemaakt hebben ,net zoals dat in andere clubs ook gebeurd .
Ik vind het vreselijk irritant als sommige verhalen steeds verdraaid worden ;)
De enige die hier steeds een punt lijkt te willen maken, ben je zelf, Charlie…

Beetje vermoeiend, zeker omdat je steeds wanneer je aangeeft dat het wel genoeg geweest is, zelf opnieuw in de (verdedigende) pen kruipt. Merci, niet nodig, we begrijpen al wat je bedoelt. 🤐

Wat heeft een man die wel of niet genoeg seks heeft te maken met of er vrouwen wel of niet uit de hoogte doen?

Ik persoonlijk vind het gewoon vreselijk irritant dat je in een draadje van een club waar je nooit binnen bent geweest verongelijkte reacties blijft geven.

@admin wat is hier beleid op?

@Bec,
In verband met het beleid van @admin kan ik het volgende melden: Ik heb charlieFX vandaag gerapporteerd exact omwille van het feit dat hij maar blijft dooremmeren over clubs die hij niet betreden heeft en dat charlieFX zichzelf maar blijft bejubelen dat hij zoveel kennis heeft dat we zijn opmerkingen ernstig moeten nemen.
Het antwoord van de moderator:
"Helaas is je recente melding afgewezen: Bericht in onderwerp 'Algemeen - Club Amai, Meer' - Het is een algemeen topic, zolang de berichten niet de regels overtreden zien wij geen noodzaak om in te grijpen. Negeer hem of niet, hem een topic ban geven is niet aan de orde."

Misschien moeten mensen die willen dat @charlieFX een topicban krijgt, dat even hier melden.
En waarschijnlijk zal ik nu een ban krijgen, omdat ik dat hier durf te melden. :sneaky:

Ach…gewoon laten "lullen" en hem geen aandacht meer geven. Verder scrollen en negeren. Iemand die nog nooit binnen is geweest zal hier eens gaan vertellen hoe het er in de amai aan toegaat "van horen zeggen"!

Amai is bij mijn weten de enige club waar koppels die uitermate grof zijn in hun afwijzing van single heren, de deur worden gewezen. Zelfs als het om koppels gaat die wel zeer actief zijn, maar sommige heren weigeren.

En my 2 cents, maar ik vind het persoonlijk uitermate jammer dat in het topic van de club met advertorials veel te strikt wordt gemodereerd, en in het amaitopic wordt toegestaan dat niet-bezoekers mogen dooremmeren.

Terug
Bovenaan Onderaan