Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik val ook niet op het BBW type, maar eerder op de een slanke dame en ik ben nog nooit teleurgesteld teruggekeerd van amai (lees als spelen met meerderen vrouwen op 1 avond). Dus neem de proef op de som zou ik zeggen.
 
Is er toevallig iemand die woensdagavond vanuit Nederland naar de bi/travestie party gaat en me zou kunnen ophalen (en nog belangrijker me na afloop weer zou kunnen afzetten) bij treinstation Rotterdam, Delft, Den Haag, Leiden, Amsterdam of Utrecht? Hoeft natuurlijk niet voor niets. Woon zelf in Rotterdam.
 
Is er toevallig iemand die woensdagavond vanuit Nederland naar de bi/travestie party gaat en me zou kunnen ophalen (en nog belangrijker me na afloop weer zou kunnen afzetten) bij treinstation Rotterdam, Delft, Den Haag, Leiden, Amsterdam of Utrecht? Hoeft natuurlijk niet voor niets. Woon zelf in Rotterdam.
Heb je een pm ik hou heel veel van travestie groetjes ik woon in Rotterdam zuid vlakbij Slinge
 
Na mijn super zondagmiddag vorige maand vandaag nog eens naar Amai geweest op zondagmiddag. Ik heb Yuma-uschi bezig gezien, en haar gelaten voor wat het is. Wel een knappe verschijning, maar niet mijn ding.

Deze middag was wat minder dag die van vorige maand. Minder dames (koppels). De aanwezige dames waren wat ouder en iets meer gezet en de knapste dames werden dan natuurlijk besprongen waardoor het een beetje dringen was bij hen.

Op zich wel een leuke middag gehad, maar ik heb er al beter gehad in deze club.
 
Ik krijg de indruk dat Club Amai meer en meer een bbw-club wordt. Jammer want zij kunnen mij niet bekoren. Alhoewel ik er (bijna) steeds tevreden buitenging is er de laatste tijd een tekort aan slanke dames. En als die er zijn zijn ze zeer druk omringd.
Waar is de tijd van de Circle O?
 
Ik lees op hun eigen forum op hun website echt wel ervaringen. Op zowat alle dagen die ze organiseren. Ik ga binnenkort eens naar de hete huisvrouwen middag. Dit is volgens mij de drukste en beste bezochte door stellen en dames.
 
Ik krijg de indruk dat Club Amai meer en meer een bbw-club wordt. Jammer want zij kunnen mij niet bekoren. Alhoewel ik er (bijna) steeds tevreden buitenging is er de laatste tijd een tekort aan slanke dames. En als die er zijn zijn ze zeer druk omringd.
Waar is de tijd van de Circle O?
Ik kan dit beamen. Bij Eroxx heb ik de laatste tijd meer slanke en jonge dames kunnen neuken dan in Amai. Neem daarbij dat het eten ook niet te vergelijken is met het uitgebreide warme buffet van Eroxx (ik eet toch graag lekker - wie niet?! - tussen het neuken door als ik er 4 uur of zo aanwezig ben) en ik word in zekere zin gestimuleerd om verder te rijden en naar Eroxx te gaan. Jammer want Amai was voor mij dé doeners-club, net als voor collega's die uit NL komen. Waar zijn die slanke meiden gebleven???
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is club Amai van vrouwelijk publiek heel goed. Hoe meer bbw, hoe liever. Ook al ligt de gemiddelde leeftijd iets hoger. Dat maakt het voor mij als jongere kerel nóg plezanter. Ook het eten vind ik er zeker niet slecht. Ok, de koude pasta en aardappelsalade is niet van hoogstaand niveau, maar daarnaast zijn er ook nog veelal andere zaken zoals lasagne of gefrituurde snacks, brood met beleg, groentjes, gekookte ei'tjes en altijd lekkere soep. Meer moet dat voor mij niet zijn hoor in een parenclub! Als jullie slanke vrouwen zoeken in club Amai raad ik jullie aan om vrij-en zaterdagen te gaan en eventueel de eerste, tweede en 4de woensdag van de maand en zondagen. Ik heb inmiddels op 2 maanden tijd al zo'n 6 keer de club bezocht en enkel één avond beviel mij iets minder (tijdens het weekend). Dus dan is het weekend (voor de niet bbw liefhebber) misschien wel meer jullie ding. Vooral van de oudere mensen ondervind ik veel gezelligheid tijdens een sigarettenpauze. Alsook het personeel steeds heel vriendelijk voor iedereen. De enige minpunten voor mij in de club? Soms toch wel iets te weinig aanbod van matrassen en enkel één wc voor de mannen en enkel één bbw avond voorzien per maand die overigens ook nog maar eens 4u lang duurt (minst tijd tov andere dagen). De prijzen; tja, die mogen voor de alleenstaande heren toch ook wel ietsje naar beneden. Voor mij is het best wel een eindje rijden ook (benzine). Maar anderzijds quasi nooit teleurgesteld naar huis gegaan (behalve één keer dan).
 
Laatst bewerkt:
Leuke geile en lekkere actieve zaterdag gehad.

Geile avonturen beleefd in de cinema, bij de chesterfield-stoel bij de kooi waar er een geile blowbang ontstond en ze staand genomen werd , in een hoekje bij de gyno-stoel waar ze ook staand ( luidkeels 🤪)genomen werd en lekker over haar kontje werd gespoten zodat het langs haar kutje en haar benen naar beneden liep.

Ook een lekker spel bij de bank bij de matrassen in de hoek bij de bar,waar ze nadat ze doggystyle genomen was heerlijk over haar borsten werd gespoten ( en de reactie van de man "sorry het is heel veel", klopte inderdaad hahaha).

Al met al zeer geil en de hele avond een kletsnat open kutje.

HotStel (exotisch getint on high heels)
 
Club amai is een toegankelijke club. En natuurlijk zijn er ook stellen met een maatje meer. Ik en mijn vrouw hebben altijd plezier. Zij heeft niet een maatje maar haar joekels wel weer volledig naturel.
Als wij gaan-en dat dien wij regelmatig- gaan wij op de donderdag nadat we eerst een bepaalde club in de omtrek van 20 km hebben bezocht. Wij gaan voor haar in het bijzonder. Haar geilplezier staat voorop bij mij.
Wij gaan op 8 december er weer naartoe; eerst de club in brecht bezoeken en aansluitend Amai.
Zij heeft er zin in.
Zij is alleen genieresserd in de sex met westerse mannen.
Voor gericht afspreken:
[email protected]
 
Als nieuweling op dit forum wil ik graag ook mijn ervaringen delen. Gisteren de club bezocht en positieve ervaring gehad. Best druk voor een donderdag had ik dit niet verwacht. Opvallend veel koppels maar ook mannen waren er veel. Het buffet is minder maar de actie en sex (waar ik voor kwam) maakte dit weer goed. Herhalingsgevaar heel groot!
 
Er zijn geen afsluitbare plaatsen. Normaal laten ze wel de dames en koppels ongeveer 15min voor openingstijd binnen zodat ze effe kunnen rustig iets drinken in het begin.
 
Het spiegelkamertje is daarvoor wel geschikt. Dat is nogal klein en meer dan drie personen passen daar echt niet in. Als je je een beetje strategisch opstelt, dan is het met z'n tweeën al gevuld en komt er niemand bij. Je zal waarschijnlijk wel wat kijkers hebben, maar dat is in een parenclub de norm.
 
Het spiegelkamertje is daarvoor wel geschikt. Dat is nogal klein en meer dan drie personen passen daar echt niet in. Als je je een beetje strategisch opstelt, dan is het met z'n tweeën al gevuld en komt er niemand bij. Je zal waarschijnlijk wel wat kijkers hebben, maar dat is in een parenclub de norm.
Klinkt goed.
Zo'n spiegelkamer hebben ze in GwR ook. Alleen die is best groot waardoor er ineens mensen naast je liggen en kamer volstaat ;)
 
En de bedoeling is volgende week de 22 ste eerst de club in brecht te doen(thema naakt) en daarna op de terugweg amai of als het een heerlijke geile dag is geweest v haar gewoon daar blijven tot sluitingstijd en dan n huis toe…. Naakt vindt zij vest opwindend vandaar eerst naar brecht (divine)
Hi Eric was jij niet de eigenaar van die club in Brecht ? Die leuke jongen achter de bar met je vriendin ? Zo ja wij hadden echt goed contact zelfs prve nummers hadden wij van elkaar mits jij die persoon bent 😊groetjes
 
Hoi, is er iemand die op de zaterdag naar Amai gaat vanuit Rotterdam en ook weer terug moet naar Rotterdam? Ik zou graag ergens in januari willen gaan.

Ben een slanke goed verzorgde jonge vrijgezelle vrouw die voor het eerst gaat. Wel een x in de fun4two geweest, maar net niet de match kunnen vinden die paste van beide kanten. Helaas. Ga deze x voor de vrijgezelle mannen 😊

Ben erg benieuwd en zou ook een keer naar Eroxx willen!

Stuur me maar een PM 🤗
 
Laatst bewerkt:
Na laatst op een donderdag de club bezocht te hebben ben ik nu op vrijdag geweest. Heel leuke en gezellige avond gehad. Ruim voldoende koppels aanwezig die er toch een geile toets aan gaven. Leuke contacten gelegd en dit vertaalde zich verder in de speelruimtes. Qua beleving zeker prijs kwaliteit. Ook mijn complimenten aan de blonde dame aan de paal, buiten sensueel dansen pijpte ze verder nog hemels ook ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan