Gisteren (zaterdag) nog eens naar deze geweldige speeltuin geweest. Bij het toekomen iets na 22u was het meteen duidelijk dat ik niet alleen was, de (al grote) parkeerplaats was volzet en de enkele plekjes naast de weg ook dus dan maar tegenover het straatje in en daar de grote parking op (ook deze stond al behoorlijk vol!
Aan de toegang een 10 tal mannen wachtende om binnen te mogen. Deze mocht ik mooi voorbij (als lid) en kon vlot binnen.
Eenmaal binnen zag ik veel koppels en mannen, achter was de actie al volop in gang. Ik merkte meteen dat ik op verschillende plaatsen kon aansluiten maar toch eventjes verder een ronde doen, kwestie van het kruid niet te snel kwijt te zijn en gezien het overaanbod aan koppels (ook mooie) toch een beetje selectief zijn. Voor mij een aantal bekende gezichten aanwezig, onderandere een knap koppel uit het Hasseltse, vrouwtje liep meestal via een ketting aan haar halsband vast aan haar partner, wat een heerlijk lekkere vrouw, ik was ook één van de gelukkigen die haar mocht neuken, eerst achter in de ruimte tegen de tralies op de ligstoel in schoenvorm en een 2de keer op de dansvloer tegen de danspaal waar ze door vriendelijke medewandelaars (links en rechts van haar) van de grond gehouden werd zodat haar vriend, ikzelf, en nog wandelaars haar zeer toegankelijk lekkere kutje afwisselend geneukt hebben. Mijn eerste lading heb ik lekker op haar kutje gespoten, haar iets grotere schaamlipjes hingen goed vol ;-).
Verder me nog lekker laten pijpen door de vrouwelijke helft van RoDo in het donkerdere steegje wat uitkomt op de ruimte bij de zitbanken, wat een zalige en mooie vrouw, als jullie het lezen nogmaals bedankt, het was geweldig om in je knappe gezichtje te mogen klaarkomen, het hing lekker onder het zaad!, fijn dat jullie er eens op (zaad)terdag waren
.
Ook liep er nog een iets oudere man met een Thaise schone, deze dame had ook een prachtig lijfje en viel duidelijk op bij de mannelijke bezoekers. Ze liet zich goed betasten door de omstaanders maar pijpte enkel met condoom wat voor mij een afknapper was maar alle respect ervoor, no problem...heb haar lekker in doggy geneukt...ze had ook een lekker strak kutje!
Dan nog in contact gekomen met een mooie jonge Nederlandse meid, lange blonde haren en een perfect kontje, en lap, ondertussen was lading 4 ook een feit.
Dan nog een snel hapje gedaan, eventjes aansterken en een paar drankjes gedronken, op naar de volgende ronde, een Antwerps koppel (geen onbekenden voor mij) , de dame ook blondine en hij een toffe gast die nooit voorbij het deurgat komt en vanaf daar echt een kick krijgt om zijn vrouwtje bezig te zien. Hij heeft lang kunnen genieten, na 4 keer klaargekomen te zijn kon ik met neuken heel lang volhouden haha ;-). Ze heeft me op het laatste nog lekker gepijpt waarbij het haar lukte om me nog een 5de keer te laten klaarkomen, deze keer mijn zwemmers (wat er nog van overschoot
) lekker in haar mondje mogen spuiten wat ze na een geile tongbeweging lekker doorslikte.
Dan ben ik maar stilletjes doorgegaan, ik was nu echt wel leeg, ik keerde alvast tevreden terug naar huis.
Tot een volgende keer maar weer.