Algemeen Club Amai, Meer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De ene avond vrij veel travestieten, de andere avond heel veel bi-mannen die het met elkaar doen (1 op 1 of in een triootje met een vrouw er bij). Of koppeltjes die bvb. samen mannen pijpen.

1-op-1 actie tussen vrouwen komt op de bi-avond in Amai weinig voor.
Ten eerste zijn er op de bi-avond in Amai veel minder vrouwen dan op andere avonden.
Ten tweede zijn er veel koppels die naar "een club" gaan om de biseksuele kant van de vrouw te ontdekken, maar koppels die dat als belangrijkste of enige reden hebben voor hun clubbezoek, kiezen eerder voor andere clubs door het concept van Amai. Dat wil niet zeggen dat er geen lesbische activiteit is in Amai 🤭, maar dan eerder als onderdeel van groepseks waarbij beide vrouwen ondertussen ieder met een man bezig zijn.
Vrouwen/koppels op zoek naar interactie met een extra vrouw, zonder interactie met extra heren, zou ik Amai afraden. Iedere avond en zeker de bi-avond.
Super bedankt voor je antwoord! De planning liet het niet toe er vanavond heen te gaan jammer genoeg, maar het klinkt als een goed event voor ons - hopelijk lukt een volgende editie wel
 
Ik ben zaterdag 9 juli eens de sexlucht gaan opsnuiven.
Zonder verwachtingen, zonder vriendin of vrienden. Parking 1 stond vol en dat was te verwachten want ik kwam pas om 22 u aan.
Een wachtrij stond er niet maar die had er eerder die avond wel gestaan.
De gemiddelde leeftijd is ongeveer 45 plus bij zowel de heren als de dames. De geilheidsfactor ligt dan weer nog hoger dan op gangbangs. En het vraagt zoals steeds op mixed avonden wat tactiek om bij koppels te raken.
Sowieso ga ik niet alleen om te vogelen maar ook om te drinken, iets eten, socializen -gegarandeerd dat ik in eender welke club wel een bekende tegenkom (ook op deze avond weer). Ik ben een vrij sociaal dier.
De indeling, voorzieningen en etcetera van de club zijn hier reeds uitvoering besproken.
Ik kwam ongeveer 4 keer aan mijn trekken.
3 keer bij koppels. Een felle Hollandse dame ( bleek later de avond ook talent te hebben om met opengesperde kut de danspaal te berijden ), een Belgisch koppel en daarna weer een Hollands koppel. Mevrouw was bezig met haar man in de sofa en ik zat er tegen. Rustig een wijntje te drinken en toen het spel tussen hun me wel heel opwindend leek plopte mijn piet piraat langs boven uit mijn boxer. Mijnheer en mevrouw vonden dat wel grappig en hij vroeg me om er een condoom om te doen.
Nummer vier is de dame van achter de toog.
Later op de avond, rond 2 uur was het wat rustiger. In had eerst de indruk dat ze wat afstandelijk was, maar bleef super beleefd mijn drankjes vragen. Dat werkte wel.
Ik had het voorrecht dat ze een (overigens onschuldig) gesprekje met me aanknoopte en ik had haar deze avond echt met niemand zien praten.
Ik vind haar supermooi en elegant. Ik was vereerd.
Ik dacht nog : beleefdheid en respect verlonen toch wel. En dat zouden de boerse bruine beren, in alle clubs aanwezig maar hier gelukkig slechts enkele, toch es moeten leren.
Geslaagde avond.
Ik ga terug.
Aangenaam verslag met wat onderkoelde humor. Dame nr4 : ik zou waarschijnlijk niet eens doorhebben dat ze geinteresseerd was. Zou zelfs wat ( onterechte ) schaamte voelen voor mijn eigen interesse in iemand die er werkt.
 
Aangenaam verslag met wat onderkoelde humor. Dame nr4 : ik zou waarschijnlijk niet eens doorhebben dat ze geinteresseerd was. Zou zelfs wat ( onterechte ) schaamte voelen voor mijn eigen interesse in iemand die er werkt.
Als de schaamte al onterecht zou zijn in jouw geval waarom vermeld je het dan? Ik voel geen schaamte. Er werken of op bezoek zijn, wat is het verschil? Lust is lust. En ik had gewoon even een klik met haar. Ik had daar ook niet op aangedrongen.
 
Als de schaamte al onterecht zou zijn in jouw geval waarom vermeld je het dan? Ik voel geen schaamte. Er werken of op bezoek zijn, wat is het verschil? Lust is lust. En ik had gewoon even een klik met haar. Ik had daar ook niet op aangedrongen.
Kalm aan. Als je mijn positief ingestelde reactie interpreteert als kritiek ligt het probleem duidelijk niet bij mij. Sayonara.
 
Zeg jij mij dan eens hoe je dit anders moet interpreteren?
En ik ben kalm hoor.
Omdat ik daarmee bedoel dat ik me soms minder zou moeten aantrekken wat de vrouw tegenover mij in zo'n gevallen denkt van mij als ik haar zou proberen te verleiden : de commentaar is dus meer een compliment , maar blijkbaar interpreteer jij dat anders.
 
Omdat ik daarmee bedoel dat ik me soms minder zou moeten aantrekken wat de vrouw tegenover mij in zo'n gevallen denkt van mij als ik haar zou proberen te verleiden : de commentaar is dus meer een compliment , maar blijkbaar interpreteer jij dat anders.
Bedankt voor de verduidelijking en excuus voor mijn lange tenen. Komt door de kritiek die ik soms onterecht krijg. Shake hands?
 
Maandag nog eens een bezoek gebracht aan amai.
En amai, wat heb ik mij goed kunnen bezig houden.
Helemaal in de stijl van Amai.
Druk, veel koppels van alle maten, gewichten en leeftijden. Ja ook redelijk jonge koppels die dan uiteraard selectief zijn. Hoe zou je zelf zijn.
Toch weer een topmiddag zoals de meeste maandagen in amai zijn.
 
Aangenaam verslag met wat onderkoelde humor. Dame nr4 : ik zou waarschijnlijk niet eens doorhebben dat ze geinteresseerd was. Zou zelfs wat ( onterechte ) schaamte voelen voor mijn eigen interesse in iemand die er werkt.
Ik snap het nog niet, heb je met de barvrouw gedaan? Er was eentje bij amai die super mooi is, als je die weet te pakken wow wow
 
Gisteren (zaterdag) nog eens naar deze geweldige speeltuin geweest. Bij het toekomen iets na 22u was het meteen duidelijk dat ik niet alleen was, de (al grote) parkeerplaats was volzet en de enkele plekjes naast de weg ook dus dan maar tegenover het straatje in en daar de grote parking op (ook deze stond al behoorlijk vol!
Aan de toegang een 10 tal mannen wachtende om binnen te mogen. Deze mocht ik mooi voorbij (als lid) en kon vlot binnen.
Eenmaal binnen zag ik veel koppels en mannen, achter was de actie al volop in gang. Ik merkte meteen dat ik op verschillende plaatsen kon aansluiten maar toch eventjes verder een ronde doen, kwestie van het kruid niet te snel kwijt te zijn en gezien het overaanbod aan koppels (ook mooie) toch een beetje selectief zijn. Voor mij een aantal bekende gezichten aanwezig, onderandere een knap koppel uit het Hasseltse, vrouwtje liep meestal via een ketting aan haar halsband vast aan haar partner, wat een heerlijk lekkere vrouw, ik was ook één van de gelukkigen die haar mocht neuken, eerst achter in de ruimte tegen de tralies op de ligstoel in schoenvorm en een 2de keer op de dansvloer tegen de danspaal waar ze door vriendelijke medewandelaars (links en rechts van haar) van de grond gehouden werd zodat haar vriend, ikzelf, en nog wandelaars haar zeer toegankelijk lekkere kutje afwisselend geneukt hebben. Mijn eerste lading heb ik lekker op haar kutje gespoten, haar iets grotere schaamlipjes hingen goed vol ;-).
Verder me nog lekker laten pijpen door de vrouwelijke helft van RoDo in het donkerdere steegje wat uitkomt op de ruimte bij de zitbanken, wat een zalige en mooie vrouw, als jullie het lezen nogmaals bedankt, het was geweldig om in je knappe gezichtje te mogen klaarkomen, het hing lekker onder het zaad!, fijn dat jullie er eens op (zaad)terdag waren :).
Ook liep er nog een iets oudere man met een Thaise schone, deze dame had ook een prachtig lijfje en viel duidelijk op bij de mannelijke bezoekers. Ze liet zich goed betasten door de omstaanders maar pijpte enkel met condoom wat voor mij een afknapper was maar alle respect ervoor, no problem...heb haar lekker in doggy geneukt...ze had ook een lekker strak kutje!
Dan nog in contact gekomen met een mooie jonge Nederlandse meid, lange blonde haren en een perfect kontje, en lap, ondertussen was lading 4 ook een feit.
Dan nog een snel hapje gedaan, eventjes aansterken en een paar drankjes gedronken, op naar de volgende ronde, een Antwerps koppel (geen onbekenden voor mij) , de dame ook blondine en hij een toffe gast die nooit voorbij het deurgat komt en vanaf daar echt een kick krijgt om zijn vrouwtje bezig te zien. Hij heeft lang kunnen genieten, na 4 keer klaargekomen te zijn kon ik met neuken heel lang volhouden haha ;-). Ze heeft me op het laatste nog lekker gepijpt waarbij het haar lukte om me nog een 5de keer te laten klaarkomen, deze keer mijn zwemmers (wat er nog van overschoot :)) lekker in haar mondje mogen spuiten wat ze na een geile tongbeweging lekker doorslikte.
Dan ben ik maar stilletjes doorgegaan, ik was nu echt wel leeg, ik keerde alvast tevreden terug naar huis.
Tot een volgende keer maar weer. 😅👌👊
 
Zaterdag nog eens langs geweest, maar het was toch niet mijn soort feest. Uitbaters zijn zeer vriendelijk, en er was heel veel volk. Maar de soort actie is voor mij te veel gericht op een op een neuken en te weinig op orgie. Elke man die er komt voor een op een komt aan z'n trekken. En ook soms de ene na de andere spuiten over een volslanke blonde vrouw in de cinema, geen probleem, maar wat met tussenstukken van 5 minuten. Ik kom eigenlijk meer voor een echte bukakke en dat ben ik niet echt tegen gekomen, dus ben vertrokken zonder klaar te komen. Ondertussen zit ik nog steeds met een lading van intussen anderhalve week. Een vrouw (een zekere Laura van hina en Laura) zei nog tegen mij om er gerust bij te komen, maar Hina werd gebeft en zij was een man met haar kont naar mij aan het pijpen. Niet echt een tafereel dat me niet op kon winden, (met twee andere mannen is wat weinig voor een echte orgie) dus maar vriendelijk bedankt.


Volgende keer ga ik toch eens gaan met een mindset op een op een (al kan ik dan beter voor een echte dvp gaan vind ik, maar het is dat Club Amai goedkoper is dan de gemiddelde 100 of 150 euro voor een DVP). Misschien dat ik dan meer aan m'n trekken kom. Aan de ontvangst, het eten, de faciliteiten of whatever lag het echt wel niet. De douches zijn trouwens vernieuwd, veel beter nu, vooral de ondergrond is nu antislip (neemt volgens mij water op) dus ideaal.
 
Natuurlijk en dat siert je.

Maar het is eigenlijk eenvoudig:
  • NEEN = NEEN.
  • Hou het veilig: gebruik steeds een (vers) condoom, tenzij je partner uitdrukkelijk anders aangeeft.
  • Voor en na de sex een douche.
  • Meng je niet ongevraagd of onuitgenodigd in een groepje: maak op z'n minst even oogcontact met de dame (of andere deelnemers) om te zien of het OK is deel te nemen.
  • Maak het voor iedereen leuk en kleed je sexy.
 
Natuurlijk en dat siert je.

Maar het is eigenlijk eenvoudig:
  • NEEN = NEEN.
  • Hou het veilig: gebruik steeds een (vers) condoom, tenzij je partner uitdrukkelijk anders aangeeft.
  • Voor en na de sex een douche.
  • Meng je niet ongevraagd of onuitgenodigd in een groepje: maak op z'n minst even oogcontact met de dame (of andere deelnemers) om te zien of het OK is deel te nemen.
  • Maak het voor iedereen leuk en kleed je sexy.
Dank, zag dat kledingeis voor man redelijk basic is, naakt of boxer toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan