Algemeen Club bezoek verslagjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mentholbear

Stamgast
Forumpionier
259
05/07/21
493
1
ANACONDA

Op de 6e van de 12e hoopte ik een oude 'corona' vlam die ik in club Voldermort leerde kennen tijdens de Duitse lockdown in 2020. Menig tevreden kamertje had ik gemaakt met de Roemeense Bella. Bovendien stond Samya nog op de wish list van kameraad Klaus, voordat ie weer terug gaat naar het verre Noorden.

En zo de bijna 3 uur durende tocht ondernomen. Onderweg nabij de grens nog even een gratis corona testje gedaan via testenvoortoegang.org. Ik dacht dat de dame net als bij Magnum even lichtjes in mijn neus zou wrijven met een wattenstaafje. Maar nee hoor, ze moest eerst in m'n mond wezen. Daarna nog eens in m'n hersenen. Althans, zo voelde het. Geen wonder dat sommige mensen ervan terugdeinzen en dat kleine kinderen lopen te blerren. Dit doe je niet voor je lol. Maar dit moet maar voor de lol die erna volgt...

Uiteraard even een tussenstop in Duitsland om te tanken. Tot mijn verbazing was een Aral tankstation waar ik langs reed goedkoper dan een mij onbekende (kleine (onafhankelijke?) benzinepomp, welke dichter bij de club zat. En ik altijd maar denken dat Aral het duurst is van allemaal...
De Dagobeer in me kwaakte als een viswijf op de markt. Zou ik terug rijden? Neh, zou me wellicht evenveel aan benzine kosten. Bovendien mis ik dan 10 minuten schansen in de voederbakken van Samya.

Enfin, eenmaal aangekomen kon ik nu soepeltjes de negatieve test laten zien en mijn vaccinatie bewijsjes. Voor 50 euro kreeg ik een badjas mee. Ik vroeg nog aan de theke of Bella er was. Welke vroeg ze, want ze hebben er 2?!? Beetje verwarrend vind ik de dubbele namen in een club. Aan de andere kant ook weer raar om iemand die je kent als Bella ineens Carla ofzo moet gaan noemen, omdat er al iemand anders met die naam is.
Maakte niet uit, want helaas deelde ze mee dat de ene Bella er niet was en de andere met vakantie zou gaan. Domper, maar er zouden genoeg alternatieven zijn. Ik schat dat in de avond er rond de 30 dames waren en circa 25 man.

Eerst de innerlijke mens maar even aansterken. Vanwege corona kan je niet zelf in de bakken graaien, maar wordt er voor je opgeschept. Ontbijt bestond uit broodjes. De vriendelijke dame kon echter ook eitjes voor je maken. Dus voor omeletje gekozen met wat worstjes.
Daarna even een wellness rondje om even bij te komen. 1 van de douche ruimtes is omgebouwd tot een krappe massagekamer. En daar waar eerst de massagetafel stond is nu een lange douche ruimte voor 4 personen gemaakt. Met fijne kranen die je gewoon open kunt zetten en niet telkens op hoeft te drukken. Drukken doe ik wel op de pot...
Zowel de buiten sauna op de 1e verdieping en de stoom sauna in de kelder waren buiten gebruik. Enkel de sauna in de kelder deed het, maar die was dan wel weer goed heet. Prettig was ook dat door de dag heen het in de relax kamer met zachte bedjes lekker rustig was. Geen bas te horen van de DJ boven. Wel wat aan de frisse kant voor me, maar wel lekker om in te liggen afkoelen na een sauna rondje. Ook kun je nog steeds dat stukje naar buiten om lekker in de buitenlucht af te kunnen koelen. Jammer alleen dat er alleen 2 bar krukjes zitten. Meer bedoeld denk ik voor lui die een peukje willen roken gezien de asbak.

Enfin, na opgeladen te zijn na de lange rit met Klaus het jachtterrein betreden. Tijdens het ontbijt viel me een dame op die goed in haar vel zat die dag. Ze was leuk en in voor een grapje en praatje. Dus toen ik op de bank zat in de bar kwam ze bij me zitten. Raisa blijkt de dame te heten. Een maatje groter dan waar ik normaal voor ga, maar de klik was er en ze was zeker niet dik. Dus het ijzer maar smeden wanneer het heet is. En heet was ze. Geweldig van elkaar genoten voor 50p30.
Bij de receptie zag ik een bekend gezicht. Het was Bella! Maar ze stond op het punt om te vertrekken voor d'r kerst reces. Als een kleuter die niet wilt dat moedertje lief weg gaat, afscheid van haar genomen en fijne feestdagen gewenst.

Even bijkomen met een wellness rondje en de rest van de club maar es verkennen. Boven sauna bleek dus dicht. En de kino boven was niet wezenlijk veranderd. Nog steeds een bioscoop opstelling met rijen bankjes. Misschien dat die bankje vernieuwd waren, maar dat weet ik niet zeker. Verder was de club voor zo ver Dementholbeer zich kan herinneren niet veranderd.
De bar was nu lekker rustig, dus me daar genesteld om te zien wat er allemaal rond loopt. Een slanke brunette met een licht huidje en een mooie gevulde kont die me ook in de ochtend tijdens het ontbijt was opgevallen, lag op op 1 van de ronde bankjes. Toen ze in de ochtend het restaurant binnenkwam leek ze me wat kiltjes. Doch, Klaus wist haar naar ons toe doen komen en een leuk praatje ontstond.
De klik leek er te zijn en ook haar menu kaartje zag er appetijtelijk uit. Dus besloten om m'n joker kaart te trekken voor een extra kamertje met Sophia/Sofia.
Maar eenmaal op de kamer kreeg ik bijna een harstilstand: ze bleek namelijk een ANACONDA tussen d'r benen te hebben!?
Kolere zooi, ik schok me helemaal kapot man! Je hebt gozers die een ANACONDA tussen de benen hebben hangen, maar die van haar zat verstopt in d'r grotje. Ga je daar niets vermoedend op verkenning met je piemetlje voor een potje speleologie, wordt je me daar toch in een wurggreep gehouden!
Je kunt geen kant meer op, terugtrekken gaat niet. Je bent totaal aan d'r grollen overgeleverd.
Ze knelt zich om je pik, steeds een stukje strakker, waarna ze telkens weer een beetje ontspannend zodat je wiener beetje adem kan halen. Om vervolgens de druk weer op te voeren en z'n kop zo rood ziet als een kaboutermuts. Langzaam wurgt ze em, totdat ie uiteindelijk een witte waas ziet ;)
Persoonlijk miste ik iets op de kamer, maar deze specialiteit van d'r zorgde er toch voor dat het geweldig genieten van haar was voor 50p30.

Bont en blauwe piemeltje moest even bijkomen en me in de wellness verstopt voor die gevaarlijke ANACONDA.
Erna me toch maar weer es begeven in de bar. Ik zag nog een leuke donker blonde deerne rondlopen en even een praatje met haar gemaakt. Ze begon met upsellen, maar toen ik daar van af zag ging ze uiteindelijk toch overstag voor de normale prijs.
Technisch kan het 1 en ander nog verbeteren, maar doordat ze toch wel varierend bezig was werd het toch een heerlijk kamertje voor 50p30 met Lucy.

Na me opgefrist te hebben kameraad Klaus weer opgezocht. En terwijl we daar zo zaten, kwam de cloaked predator Sophia weer naast me zitten. Ik weet niet of ik op d'r vaste plek zat of dat we een leuke klik hadden, maar ze bleef maar bij me zitten voor geklets.
Ik vroeg terluiks of ik d'r niet in de weg zat voor andere mannen. Maar dat bleek niet zo te zijn.
Uiteindelijk zelf opgestaan, omdat ik naast de danspaal een zeer slanke blondine zag plaatsnemen waar ik wel interesse in had. Alexandra blijkt deze Moldavische te heten en ik besloot tegen m'n regels in nog maar es een kamer op te zoeken. Want what the heck, met Lucy had ik toch al de regels gebroken, dus gingen we vandaag maar los.
Heerlijk kamertje gehad met deze dame voor 50p30.

De innerlijke mens moest intussen aangesterkt worden en dat lukte prima met een stevige avondmaal. Ditmaals stonden er 2 heren in de keuken die het eten voor je uit de buffet bakken scheppen. Erna lekker uitbuiken in de bar. Sophia kwam er ook weer bij voor een gezellig praatje. Een ideetje ontstond er in m'n dirty mind. Zowel voor een toepasselijk presentje doordat ik d'r iets beter heb leren kennen door als dat geklets en ik iets bij me had wat misschien wel in de smaak zou vallen. En daarnaast was ik wel nieuwsgierig geworden wat die bankschroeven tussen d'r benen nog meer kunnen. En zo gingen voor een vervolg van Crouching Tiger Hidden ANACONDA...
Ik had lang geleden beloofd om geen details meer te schrijven, en ik probeer me daar zo goed mogelijk aan te houden. Dus laat ik het maar op houden dat we diverse standjes hebben gedaan, waarbij de wurgseks het beste ging in doggy...
Wederom geweldig genoten voor 50p30.
Extra leuke was dat ik op mijn beurt haar ditmaals kon verrassen. Niet met het regenwormpje tussen mijn benen, die no match was haar, maar met het presentje welke zeer goed in de smaak viel. Ik had het subtiel voor haar kunnen verhullen. Dus des te groter haar verbazing waar ik die vandaan had getoverd.
Geregeld krijg ik een beleefd bedankje, maar soms wordt een presentje echt gewaardeerd. Dit was van die 2e categorie en ze was er helemaal mee in d'r nopjes. Leuk om iemand zo blij te zien :)

Het was intussen al laat geworden. Nog even een wellness rondje om even uit te rusten voor de lange rit terug. In de rust kamer beneden hoorde ik nog hoe de DJ kerst liedjes begon te draaien. En dat op de verjaardag van Sint Nicolaas...
Bij vertrek vroeg de chef welgemeend of alles naar wens was geweest. Echt top hoe ie daarbij overkomt. Niet van dat halfslachtige/semi geïnteresseerde.
De theke haaste zich nog om me een chocolade Milka kerstman te overhandigen. Sympatiek gebaar van de club.
Al met al heb ik me prima vermaakt en hoop er gauw nog es terug te komen.

Op de snelweg terug leek het even alsof ik in de starship Enterprise zat. Het was pikkedonker en begon te sneeuwen. Al die vlokjes sneeuw leken als streepjes voorbij te trekken in Warp 9 ;)
 
SLECHTE START

Nee, dit is geen verlaat verslagje van een bezoek begin van de maand.
Ik was het jaar namelijk niet zo goed begonnen...
Zoals de afgelopen tijd gebruikelijk was, ging ik mij testen bij testenvoortoegang.org.
Een vroege afspraak gemaakt,om vroeg bij een club aan te kunnen komen, zodat ik zoveel mogelijk tijd zou hebben om me vol te proppen ;)
Na een half uurtje onderweg checken of e-mail met uitslag al binnen was en ja hoor. Uitslag was binnen. Vanuit m'n ooghoek zag ik echter tot mijn verbazing dat er een rood kleurtje bij zat. Inzoomen en verrek: positieve uitslag = negatieve nieuws. Ik was besmet met corona.
Bij een tankstation gestopt om een afspraak te maken bij een GGD locatie voor een PCR test. En jawel, nogmaals de bevestiging. Dat ik toch echt het haasje was. Dus weer terug naar de Mentholcave voor m'n eerste quarantaine ervaring. Ik was voorzien van een voorraad instant noodles waar ik altijd op teer. Smartphone erbij om wat zaken te regelen, en dat werd dan een weekje wanken... Balen dat ik geen nieuwjaarsduik in de Babylonische tuin kon doen.
Eenmaal opgesloten was ik wel benieuwd of ik naar adem zou gaan snakken, of andere klachten zou krijgen. Want op wat kriebel in de keel, wat ik geregeld heb, had ik niet door dat ik zieker was dan normaal.
Doch, na 2 dagen raakte ik dan toch voor een dag of 3 m'n reuk en smaak kwijt. En daarna kwam het alweer langzaam terug.
Na 7 dagen en 24 uur me weer laten testen middels antigeen, aangezien een PCR nog wel 8 weken lang red alert aan kan geven. Negatief uitslag binnen en mocht de kluizenaarsgrot weer verlaten.

Heb nog wel ongeveer een weekje extra gewacht om niemand aan te steken, voor ik weer iemand dichter dan -3 cm zou naderen ;)
Geluk bij een ongeluk, Middagbeer kon helaas geen gebruik meer maken van zijn vrijkaartje en van ome Willem mocht ik em overnemen.
En zo vertrok ik na een SLECHTE START van het jaar, uiteindelijk op de 18e van de 1e richting Keulen.

Eerst weer onderweg een gratis antigeen testje laten doen bij testenvoortoegang.org. Tja, deze Dagobeer gaat ze niet bij de drogist halen... Ditmaals kreeg ik onderweg wel groen licht om door te mogen gaan.
Effe goedkoop tanken en dan hop de parking op. De receptioniste scande voor het eerst mijn QR code. Alle voorgaande clubs keken alleen naar de details. Aangezien ik geboosterd was, keek ze niet eens meer naar m'n QR codes voor herstel en test. Het vrijkaartje werd ook probleemloos aangenomen, waarvoor dank aan club, forum en de ongelukkig beer (die zich later mag laten troosten in de olijke tuin op zoek naar Carina ;))

Ik even opfrissen en bijkomen van de lange rit. Inwendige mens ook even opgeladen in hun restaurant. De verloren corona kilo's in bed moesten weer snel aangevuld worden. Dat lukte zeer goed door de wat ouwere theke die een omeletje met champignons en spekjes voor me maakte. Dat was weer even smullen.

Ik spotte Sofia/Sophia die er loom in een hoekje bij zat. Er erbij naast voor een praatje. Ze was wat moe die dag en zou vroeg op de avond al feierabend maken. Niet zo gek ook, want het was een rustige maandag. Ik was de 2e mannelijke gast en de 1e was er alweer vandoor na een kamertje met Sofia. Ze had ook niet de moeite genomen om make up op te doen. En om eerlijk te zijn, ik vind haar naturelle look ook erg mooi. Alleen die lange nagels ben ik niet zo weg van.
Enfin, ik sprak dus maar af om ons samenzijn vroeg te houden. Grootmoe zei echter altijd dat je niet met een volle maag moet gaan sporten, en dus na een sauna rondje om even op te warmen, me teruggetrokken in de rustkamer in de kelder om te liggen uitbuiken middels een dutje.
Een uurtje later was ik zo fris als een hoentje en melde me weer bij Sofia. We gingen een warm kamertje uitzoeken, waarna de pret kon beginnen. Ze vroeg of ik toch van de ouderwetse service was. Ik was in de veronderstelling dat we dat de vorige keer ook hadden gedaan en bevestigde dat. In m'n achterhoofd dacht ik dat die service inclusief was...
Heerlijk van haar genoten met de bankschroeven in haar gleuf die ze goed wist aan te spannen. Helaas speelde haar vermoeidheid wel parten bij d'r uithoudingsvermogen, dus moest deze luie beer wat calorieën verbranden. Volgende keer ga ik wel proberen wat meer op dergelijke signalen te letten, maar ik keek gewoon zo erg uit om weer met d'r te kameren.

Na een uurtje dacht ik netjes 100 euro te overhandigen. Not! Blijkbaar was dat een extra bij haar. Dus schade werd 150p60.

Lekker wellness rondje gedaan en me vervolgens weer in de bar gesettled. De TV schermen stonden helaas uit. Vind het wel mooi om te kijken welke dames de club nog meer heeft. Jammer alleen dat het niet up to date is.
Dan maar naar de live dames te kijken.

Hoewel de dames niet dik waren, val ik meer op slank. En die waren deze dag helaas dun bezaaid. Doch, spotte er op een gegeven ogenblik toch weer 1. Rosa blijkt de Roemeense brunette te heten en 25 lentes jong. Daar had Mentholbear wel trek in...
Om niet als een ezel aan dezelfde steen te stoten, gevraagd of ouderwets service inclusief was en gelukkig bij haar wel. Muilen zou wel extra zijn, en dat dus overgeslagen.
Even snel opfrissen en hop naar een kamer. Heerlijk van elkaar genoten met 50p30.

Het warme eten was intussen geserveerd en daar gretig gebruik van gemaakt. Helaas was kip beetje droog en het vlees wat wild van smaak voor mij persoonlijk. De aardappeltjes en pasta waren wel ok.

Na een wellness rondje weer in de bar gaan zitten. Kameraad Klaus was ook weer van de partij en kon het goed bij de dames vinden. D'r waren die avond circa 12 dames en 20 heren. Beetje aan de rustige kant, zoals wel vaker op een maandag.
Raissa kwam vissen voor een kamertje, maar ik had een andere dame op het oog die ik nog niet kende, dus haar vriendelijk bedankt. Ze heeft wel een leuk karakter en d'r service is ouderwets compleet en goed. Dus een herhaling sluit ik zeker niet uit.
Het contact met de slanke dame liep niet heel soepeltjes. Dat had de sirenes kunnen laten afgaan, maar toch doorgezet. Hellen blijkt deze brunette te heten. Blijkbaar was ook deze dame in de luie modus. Ze wilde op de kamer eerst een massage. Hallo, ik heb toch geen groene lollies bij me (dat was toch Patjax?).
Dus maar begonnen met wat blazen, likken en neuken. Maar afmaken met pijpen zat er niet in. Er kon alleen nog doorgeneukt worden of aftrekken. Nou, ik was ook in een luie bui, dus voor het laatste gekozen.
Daarna was er nog wat tijd over, en die volgemaakt met een massage voor haar. Schade 50p30. Waarschijnlijk was ik teleurgesteld van dat pijpen dat ik de kamergang destijds in haar paspoortje waardeerde als matig. Maar achteraf bezien was het redelijk.

Na nog een hapje, waarbij bleek dat de inhoud van de voederbakken onveranderd was, en een wellness rondje was het tijd om huiswaarts te keren. Ook ditmaal was Bella er helaas niet. Hopelijk dat we een volgende keer elkaar wel treffen. Driemaal is immers scheepsrecht toch?
 
Samya is zoals de meesten onder jullie wel weten een avondclub, overdag is er niet veel te doen. Het voordeel hiervan is dat je de club en zeker de wellness voor jou alleen hebt. De sauna's en de douches zijn nog proper etc. Nuja sauna's, er was er maar eentje in bedrijf want die op de eerste etage was buiten dienst en het stoombad ook, al lang trouwens. De andere in de kelder was wel goed op temperatuur en er werd op eenvoudig verzoek ook aufguss aangereikt.

Van Covid is niet veel meer te merken : je moet wel je vaccinatiebewijs laten zien maar mondmaskers en scheidingswanden zijn (hopelijk) verleden tijd. Het eten wordt nog wel opgediend ipv self-service. Burger met frieten, zoals in de Mc Do maar dan toch een gradatie beter, echt.

Toch is er een vervelende uitloper van Covid : er zijn nauwelijks nog meisjes te vinden die willen zoenen in Samya. Ik was bang voor een kale kermis maar uiteindelijk was er dan toch eentje die dit wilde, zonder extra geld te vragen zowaar. Samira.

Ik had er eigenlijk niet veel van verwacht. Samya is bekend voor de matige service. Toch viel dit reuze mee : Samira gaf zich volledig en het werd een heel leuk halfuur met tongzoenen, pijpen en neuken. Toppie.

In de avonduren ging het geluidsniveau dat eerder aangenaam was fors de hoogte in, met 2 deejays, de ene koos voor R & B en de andere voor die Roemeens/Turkse brol. Ik ben van geen van beide fan en ik ben het dan maar afgebold, na nog 1 keer de uitstekende sauna in te duiken.
 
Samya is zoals de meesten onder jullie wel weten een avondclub, overdag is er niet veel te doen. Het voordeel hiervan is dat je de club en zeker de wellness voor jou alleen hebt. De sauna's en de douches zijn nog proper etc. Nuja sauna's, er was er maar eentje in bedrijf want die op de eerste etage was buiten dienst en het stoombad ook, al lang trouwens. De andere in de kelder was wel goed op temperatuur en er werd op eenvoudig verzoek ook aufguss aangereikt.

Van Covid is niet veel meer te merken : je moet wel je vaccinatiebewijs laten zien maar mondmaskers en scheidingswanden zijn (hopelijk) verleden tijd. Het eten wordt nog wel opgediend ipv self-service. Burger met frieten, zoals in de Mc Do maar dan toch een gradatie beter, echt.

Toch is er een vervelende uitloper van Covid : er zijn nauwelijks nog meisjes te vinden die willen zoenen in Samya. Ik was bang voor een kale kermis maar uiteindelijk was er dan toch eentje die dit wilde, zonder extra geld te vragen zowaar. Samira.

Ik had er eigenlijk niet veel van verwacht. Samya is bekend voor de matige service. Toch viel dit reuze mee : Samira gaf zich volledig en het werd een heel leuk halfuur met tongzoenen, pijpen en neuken. Toppie.

In de avonduren ging het geluidsniveau dat eerder aangenaam was fors de hoogte in, met 2 deejays, de ene koos voor R & B en de andere voor die Roemeens/Turkse brol. Ik ben van geen van beide fan en ik ben het dan maar afgebold, na nog 1 keer de uitstekende sauna in te duiken.
Hoe was de bezetting qua dames overdag?
 
PLOP

Op de 3e van de 5e getrokken naar Samya voor een dagje ontspanning.

De rit verliep voorspoedig en nabij de club naast een rotonde even getankt. Om rond openingstijd de parking op te draaien waar al 3 andere auto stonden.
De theke nam mijn vrijgeleide in ontvangst, waarvoor dank aan club, forum en jury.

Omgekleed en opgefrist me gauw richting de bar begeven voor een glaasje prik en door naar het ontbijtbuffet. Daar kon je zelf wat brood, beleg en rauwkost pakken. De aantrekkelijke theke maakte op verzoek ook wat roerbak of spiegelei voor je klaar. Helaas waren de eieren net op, dus moest even wachten.
Dat maakte ze een poosje later helemaal goed met lekker stukjes bacon en champignons erin.
Tijdens het eten vroeg een DVP of ze erbij mocht komen zitten. Ze stelde zich voor als Melissa en half Roemeens half Turks te zijn.

Na m'n brunch in de bar waar muziek op aangenaam niveau stond, even zitten uitbuiken en de line up es te bekijken. Er waren circa 10 dames aanwezig en 3 die ik wel zag zitten.
Melissa kwam echter weer bij me plaatsnemen om het praatje te vervolgen. Kwa figuur is ze niet echt mijn smaak, maar kwa karakter was ze wel vriendelijk. Dus besloten de dag met haar te beginnen.
Heerlijk van elkaar genoten voor 50p30. Jammer dat ze niet zo een milieuactiviste is. Maar dat zijn de meesten niet bij Samya. Wellicht dat er een milieutax kan zijn.

In de kelder lekker een sauna rondje gedaan om bij te komen. Fijn dat ze naast de glazen douches een deur naar buiten hebben. Het is maar een klein hoekje, meer bedoeld om te roken. Maar ik vind het fijn om in de buitenlucht rustig af te kunnen koelen.

Terug in de bar waren er niet veel dames bijgekomen. Ik ging even naar de receptioniste om te informeren naar m'n favorietjes Bella, Raissa en Sofia. Helaas waren ze alle 3 nog met Paas reces. Dat gaf kans om es nieuwe dames uit te proberen.

Eerder op de dag was ik bij de trappen een roodharige dame tegen gekomen die op geld van een klant te wachten.
Nu was ze vrij in de bar, dus besloten naast haar te zitten. Ramon blijkt deze jongedame zich te noemen. Naar eigen zeggen pas 2 weken nieuw in het vak. En dat kon best kloppen. Condoom zat er niet goed op en pijpen varieerde ze wel wat, maar daar in kan ze imho nog in groeien. Wat ze wel gelijk in de vingers had was het upsellen. Zelfs iets wat voor de meeste dames in Samya standaard is, zag zij als extra. Het werd een redelijk kamertje voor 50p30.

Erna maar eens een kijkje gaan nemen in hun mooie kino op 2 hoog. Als ik me niet vergis hebben ze net als in de bar hun wandversiering veranderd. Beneden nu wat mooie dames geprint en in de kino beetje een bioscoop sfeer. Goed gedaan. Kan met goed voorstellen dat er groepen mannen komen om voetbal te kijken. Verder is het voor vrouwlief ook een goeie alibi als ze verkleed en vol schmink met wat gasten naar een voetbal wedstrijd gaan kijken...
Een verdieping lager bevinden zich de kamers. Aangezien het zo mooi weer was even koekeloeren of hun buitensauna ook weer in gebruik was. En jawel, het glas voelde warm aan. Dus me daar maar eens even in verstopt. Al gauw begon het worstje te koken, wat een indicatie is dat het er warmer moet zijn dan 90 graden. En jawel, 95 maar liefst. Mij te veel van het goeie en na 1 rondje hield ik het voor gezien. Lekker in het zonnetje met een licht briesje liggen afkoelen op het enige ligbedje.
En dat vind ik persoonlijk wat jammer. De ligbanken naast de buiten douche zijn vervangen voor banken en tafels. Waarschijnlijk sluit dat beter aan bij het publiek wat de club bezoekt. Zonneaanbidders zijn toch meer de wat oudere Duitse en Nederlandse beren dan de Sudlanders en jongelui.

Enfin, eenmaal afgekoeld me weer richting restaurant begeven. Daar kom ik toch de conclusie zoals Stimpy al dacht, dat het middag buffet er niet meer is. Het is dus behelpen met wat uit de vitrine en wat er nog van het ontbijt ligt.

Ik ben me dan maar weer gaan richten op het andere lekkers in de club. Ik probeerde contact te maken met Alexandra, maar helaas kwam een bekende klant van haar binnen waar ze gelijk alle aandacht voor had. Ik droop maar af naar m'n hoekje.
Een luidruchtige troelala lag op de ronde ligbank nabij het restaurant wat te dollen en riep me naar zich toe. Of ze een massage kon krijgen. Nou, ik ben de beroerdste niet, en aangezien ik een leuke dame net de kamer op zag gaan, liet ik m'n handjes hun werk doen. Phoe, een mens krijgt het er warm van.
Na me opgefrist te hebben zag ik terug in de bar niet de dame waar ik m'n oogje op had en besloot strategisch op de hoge zitbank nabij de bar entree plaats te nemen. Dat was een goeie zet, want na een poosje zag ik haar binnen komen. Gelijk aangesproken en ze kwam langszij zitten voor een introductie. Lucy blijkt deze jonge dame te heten. Ze werkt er al een poosje en blijkbaar was ze 1 van de eerder keren er ook, want ze had eerder een presentje van mijn vriend Klaus gekregen.
Enfin, ze wou weer eerst een sigaretje roken met een vriendin van haar. Aangezien ik niet zo goed tegen de rook kan, besloot ik in de bar op haar te wachten. En bij terugkomst zochten we gauw een kamertje op.
Mijn hemel, hoe moet ik dit nou omschrijven zonder mijn belofte om geen kamer details meer te delen...
Laat ik beginnen dat de kamer beetje standaard begon, maar nadat ik d'r knoppen wist te vinden dat ze maar liefst 2 maal flink los kwam. Onwijs van elkaar genoten en de kamer duurde daardoor ook lang voor mijn doen. Ik ben meer van de halve uurtjes. Toen het ijs dus gebroken... wat zeg ik verbrijzeld was ontstond er een innige GFE. Het werd een uitmuntende kamer voor me die ik graag wou verlengen. Doch, ik had trek... what else veelvraat...
Ik vroeg of het okay was om wat te gaan eten en elkaar later weer te treffen. Dat vond ze prima. Dus schade voor 1e ronde was 100p60.

Ik dus eten en nog een wellness rondje waar tot mijn verbazing de stoomcabine in bedrijf was. Blijkbaar gaat die pas later op de avond aan. Daarna in de bar op haar wachten. De line up was daarna zeker verdubbeld. Het aantal mannen was echter ook gestegen naar 30 a 40 en misschien wel meer. Zag een andere nog slankere ginger girl rondlopen. Die gaat op de wishlist voor een volgende bezoek.
De herrie was intussen flink toegenomen met de komst van de DJ. Gelukkig kwam de verlossing snel met de terugkeer van Lucy. Ze wilde weer even een sigaretje roken met d'r vriendin. Ik in de bar op haar wachten en bij terugkomst samen met haar en d'r vriendin wat zitten dollen. Ik denk dat als je die 2 op de kamer en ze in de juiste mood zijn, dat het dan een behoorlijk dolle boel kan worden. Die 2 zaten in de bar behoorlijk met elkaar te klieren en elkaar te plagen. Het leken wel 2 kattige schoolmeisjes. Ik deed daar aan mee en kreeg haar vriendin flink de kast mee op, tot groot genoegen en luid gelach van Lucy. Voordat haar vriendin met zou 'killen' vroeg ik Lucy of we ons ergens veilig konden terugtrekken. Zij snapte de hint, en zorgde voor een tijdelijke onderduikadres op de 1e verdieping.
Er was zo een leuke klik met Lucy, dat ik besloot geheel tegen mijn gewoonte in, om haar op de kamer een massage aan te bieden. Daar had ze wel oren naar en haar even lekker helpen ontspannen. Erna volgde er weer een uitmuntende GFE met alles er op en er aan waarbij we intense van elkaar hebben genoten.
De 100p60 meer dan de moeite waard. Nu ik er zo over terugdenk zijn alle recente kamers die langer dan 30 minuten duren, de kamers die zijn verlengd en niet waar vooraf al een uur ofzo was afgesproken. De enige uitzondering is Kinga in SS en ik denk dat als ik Melodie (ex GT) nog es tref, dat zij ook een uitzondering zou kunnen zijn.
Nu ik toch met flashbacks bezig ben. Toen ik die nacht bezig was met haar damesrecensie, kwam dementholbear er achter dat we al eerder op de kamer waren geweest. En ik was de hele tijd in de veronderstelling dat we elkaar pas voor het eerst intiem ontmoeten....

Hoe dan ook, ik was blij dat ik die dag voor aankomst had getankt en niet zoals bij Acapulco Gold toen met stress zat om nog te kunnen tanken. Zodoende kon ik onbezorgd genieten van mijn tijd met mijn leenliefje Lucy. In een roze wolk verliet ik de club.

Want daarna zoals iemand ooit eens zo treffend zei: illusion PLOP!
 
Laatst bewerkt:
Gisteren ben ik nog eens in Samya geweest.

Samya is natuurlijk eerder een nightclub dan een 'echte' saunaclub. Overdag is er weinig te zien, en de wellness is beperkt qua omvang : 2 sauna's en 1 stoombad. Doch de sauna in de kelder is nog steeds 1 van de beste in clubland, tenminste mits de nodige opgiet. En opgiet krijg je van de Roemeense poetsheren, gewoon vragen.

Er werd gebarbequed en dat zorgde voor wat verwarrende taferelen : je moet je bord, bestek, groenten en sauzen binnen gaan vragen en dan buiten je vlees gaan halen; selfservice is nog steeds uit den boze. Positief is dan wel dat er geen plastic bestek gebruikt wordt. Goed voor het milieu.
gruebel.gif


Bon, we waren hier voor de seks. Er stond ineens voor mij een meisje dat erg op Valentina uit Babylon leek; ik dacht eerst dat ze het echt was. Maar ze stelde zich voor als Erica. Ze is uiteraard Roemeens maar ze spreekt uitstekend Duits, blijkbaar wegens een verleden buiten de P6.
Er werd stevig onderhandeld over prijzen en service, ook hier heeft de inflatie toegeslagen, maar we kwamen er uit : 100 voor 1 uur inclusief tongzoenen.
Naakt is het een heel mooi meisje, niet echt slank maar ook niet dik, met naturelle borstjes, een wat breder derrière en wat tattoo's op de achterkant.
Tongzoenen was beter dan verwacht, pijpen en neuken best ok. Al kussend klaargekomen in missio.
Herhalingsgevaar : groot wegens weinig ander keus in deze clu

Zoals gezegd : Samya is eerder een nightclub. Als de DJ van dienst zijn Turks/Roemeense platen bovenhaalt wordt er gedanst, ook op het platform dat nu ook weer toegankelijk was. Corona lijkt al lang vergeten... Ik ben geen fan van die muziek maar ambiance was er wél.

Dan was het tijd voor een 2e ronde. Inna, een oude bekende. Haar had ik al lang niet meer gezien. Ze heeft in de downtime een cosmetische ingreep laten uitvoeren, neen geen sili's maar wel het rechten van haar haakneus. Een succes, zeker wel.
Inna doet geen extra's, ook geen tongzoenen maar voor de rest is dit een hele leuke meid. 50 euro voor de basic service, maar die service is dan wel goed.

Een hele leuke avond in een heel leuke nightclub.
Nog dit : op de terugweg ben ik nog snel gaan tanken in Aken, 1,86 voor een liter diesel. Scheelt toch een slok op de borrel.
freu.gif
 
Afgelopen zaterdag een bezoekje aan SAMYA gewaagd...Het was mijn eerste keer en voorlopig ook de laatste keer.
Waarom? Nou eerst de positieve punten:
- Eten krijgt een 10. Lekkere kip van de grill, rijst, salade en fruit...De hele avond werd het vers aangeleverd. Drank aan de bar was ook ok.
-Welness: was ook goed. Goede douches en sauna. (let op: geen tuin, wel een kleine mogelijkheid om buiten te eten)
-20-30 tal meiden. Voor ieder wat wils. Slank tot stevig. Ik hou van slank en daarin was voldoende keuze.

Wat was er niet goed:
- De ontmoetingsplek is best klein voor de hoeveelheid dames en ijsberen. Het was afgelopen zaterdag erg warm en het was dan ook loeiheet binnen.
- Waar ik me echt aan stoorde, was de houding van de meiden. Ik hoef geen opdringere meiden, maar dit was het tegenovergestelde. Ze keken een beetje zuur voor zich uit (heb er op gelet en het gold echt voor iedereen) en er is weinig tot geen interactie met de klanten. Ik ben zelf naar twee mooie meiden gestapt en bij het vragen naar de service, bleek dat de prijzen enorm zijn gestegen. Zo is standaard 30 min 50 euro, maar als je wilt TZ of PZC, dan kan 20-50 euro extra neertellen. Bij een entree van 50 euro komt het totaal voor 1 beurt op 120-150 euro. Dit besef + mijn irritatie over de houding van de meiden hebben mij doen besluiten om zonder gemeenschap naar de voordeur te vertrekken.

Gelukkig heb ik wel lekker gegeten en gedronken. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
GEDITCHED

Na de week ervoor vlaai te zijn gaan halen, op de 28e van de 6e richting Keulen getrokken voor een date met een jonge dame.

Na nog wat inkopen en tanken iets na openingstijd aangekomen op een parking met zo een vijftal wagens.
De entree bedroeg 50 euro. Een happy hour hebben ze hier niet, maar wel een spaaractie. Bij de 5e bezoek is je entree gratis. Je moet een nickname aan de receptie doorgeven en die houden het voor je bij. Je credits zijn enkel binnen een kalenderjaar geldig, dus hou daar rekening mee.
De dames rekenen 50p30 en het merendeel is niet heel milieubewust. Sommige oudgedienden willen voor bekenden nog wel eens een hand over hun groene hartje strijken. Maar over het algemeen kwam ik meestal nogal wat upsellsters tegen. 1 fraaie slanke jongedame waarvan ik helaas de naam van ben vergeten wilde ook extra voor wat elders gewoon inbegrepen is. Maar omdat ze geen 69 wilde viel ze voor mij af.

Bij navraag bleek Raissa blijkt te zijn gestopt met het werk (geen idee of het tijdelijk of permanent is) en Sofi schijnt met de noorderzon te zijn vertrokken.
Jammer, had er fijne tijden mee gehad, maar had ook een date waar ik naar uit keek. En als het goed is zou Bella die ik van elders ken vandaag er ook zijn.

Dus lekker ontbijtje en van de zon genoten. Met het mooie weer had ik deze keer geen sauna genomen. Vooral zonder een verfrissende zwembad om even in af te koelen. Wel viel me op dat deze keer de Turkse/stoom sauna uit stond.

Het eten door de dag heen was prima. In de ochtend kun je ook vragen om een eitje voor je te laten maken. De dame begreep of niet wat een omelet is of had zich vergist, want ik kreeg spiegeleieren. Gelukkig is deze veelvraat niet zo moeilijk met eten, hoewel ik in de zomer normaal gesproken voorzichtig ben met rauwe eierdooiers.
Verder wordt alle voor je opgeschept, dus het plunderen van de voederbakken gaat niet zo makkelijk, maar de schnitzel met champignon saus wat in de avond op m'n bord kwam smaakte me goed.

Kwa dames waren er rond het middag uur er zo een vijftal en viertal heren. Maar Samya is meer een avond club en hoe later het werd, hoe drukker het werd. Ik denk uiteindelijk wel een 30 a 40 tal dames en bijna even zoveel heren.

Zelf spotte ik in de middag een bekend gezicht. Bij navraag bleek het inderdaad Ciara te zijn. Een hele rustige en zachtaardige dame tijdens de kamergang waar we geweldig van elkaar hebben genoten.
Later op de avond dan verwacht maakte ook Bella haar debuut. Ze stond achter de bar wat drinken te halen (gelukkig is sexy lingerie en niet als bardame ofzo), en ik ging bewust voor haar staan. Ze keek me op een gegeven ogenblik aan en een fractie van een seconde later zag ik de blik van herkenning in d'r ogen. Een handkusje ging nog, gezien de afstand. En even later kwam ze naar me op de bank voor een fatsoenlijke omhelzing en begroeting. Even bijgekletst en een intiemere hernieuwde kennismaking kon niet uitblijven. De vorige 3 keren gemist (1x nog net kunnen uitzwaaien), maar nu was er geen ontkomen meer aan. Had even een Yin Yang momentje, want zo teder als Ciara eerder op de dag was, zo ruw en rauw bleek Bella op het kamertje te zijn. Beide hebben wel wat en ook nu geweldig van elkaar genoten.

Na de avondmaal en nog wat wellness rondjes eindigde de avond helaas in mineur. Mijn date had me GEDITCHED. Ze kwam wel opdagen, maar ze leek alsmaar tijd te rekken en niet naar de kamer te willen. Ze kwam die dag laat aan. Toen ik haar vertelde dat ik niet lang zou blijven wou ze eerst nog eten, omdat ze de hele dag nog niet gegeten zou hebben. Kan ik begrijpen.
Daarna wou ze een sigaretje roken. Kan ik ook nog begrijpen om even uit te buiken.
Maar daarna verdween ze naar de dames lockers boven en kwam maar niet naar beneden. Heb d'r dan maar gezegd dat het helaas voor mij te laat werd ben wat teleurgesteld vertrokken.
De dag begon zo goed en ik keek er erg naar uit, maar eindigde in een domper...
 
Dank zij een vrijkaart van een ander forum gisteren in Samya geweest.

Eerste tegenvaller: Samya maakt heel voor reclame voor FKK club, maar dat is het niet.
Ik heb 2 dames met blote borsten gezien. De rest loopt er gewoon in lingerie rond terwijl Samya op mijn verlanglijstje stond omwille van het FKK gebeuren.

Ik was er rond 17h en heel veel dames aanwezig. Ik heb ze niet geteld, maar het zouden er wel een stuk of 50 kunnen zijn. Heel weinig mannen. Dus meer dan keus genoeg.
De dames komen zich niet opdringen of voorstellen (of toch minder dan bvb. In Sixsens.
De ene vind dat beter, de andere dan weer niet. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik heb toch liever dat ze zich komen voorstellen.
Met verschillende dames oogcontact proberen te maken. Als dat dan niet lukt met zo weinig heren in de club dan is al duidelijk dat ze geen zin hebben in mij en dan hoeft het voor mij al niet meer.
heel veel upselling. Mogen ze altijd proberen natuurlijk.
Ik ben er na mijn onderstaande ervaringen ook wel van overtuigd dat je voor 100 Euro een beter service krijgt dan voor 50 Euro, maar voor 100 Euro kan je er ook 2 x een half uur neuken met 2 verschillende dames.
Hierin moet iedereen zijn eigen keuze maken natuurlijk.

Ik heb met verschillende dames gesproken en allen 50p30. Voor PZC is de toeslag direct 50 Euro, maar daar krijg je dan ook een massage bij en bij sommige ook zoenen en likken.
Als ik sprak over mijn iets groter formaat haakten er wel wat dames af. Bespreek dit ook liever op voorhand i.p.v. in de kamer met een probleem te zitten.

Ik ben heel slecht in namen en weet er geen enkele meer.
Eerst met een zeer slanke 30 jarige dame die ook nog in sixsens gewerkt heeft op de kamer geweest. 50p30 afgesproken en ook op de kamer begint ze: ik ga pijpen zonder condoom. Ik zeg OK, maar 50 Euro. Ah neen, dan met condoom. Dus ook daar proberen ze nog wat meer te verkopen. Pijpen was OK als ik vroeg om haar te likken (lijkt mij ook voor haar leuk) kon dat enkel mits meerprijs (niet dan), daarna misio en zij on top, maar daar deed ze al wat lastiger over. Daarna vroeg ik doggy en toen was het: dan had je maar 100 Euro moeten betalen. Dus terug Misio en zo afgerond.

2de gang met 2 dames een trio. 1 dame uit moldavie met silicone borsten had mij aangesproken en na de pre sale: Zij doet alleen aan 100 Euro, maar had geen probleem met het formaat. Even later kwam er een 2de moldavische dame bij zitten Ook lekker en silicone borsten. En toen kwam het voorstel 100 voor beiden. Dat vond ik wel een goed voorstel, dus met beide dames naar de kamer. Ook hier weer na duidelijke afspraken toch weer proberen: voor 100/persoon doen we meer. Beiden hebben ze mij gepijpt, maar niet gelijktijdig en als de 2de begon te pijpen. Eerst nog eens met een doekje over het condoom voor er verder gepijpt werd. Ik begrijp het wel ergens, maar het haalt de geilheid er wel wat uit. Eerste de 2de dame in misio en ze had geen probleem met het formaat.
Daarna de eerste dame in misio en hij zat er nog niet half in en het ging al niet meer terwijl ze op voorhand aangaf, neen formaat is geen probleem. Dan maar terug naar de 2de. Zij kwam er op zitten, maar ook hier doggy was een nog go. Dan nog even in misio genomen, maar kwam niet direct klaar en tijd was bijna op. Ik vroeg dan om te spuiten op beide lichamen en ook dat was een no go. Me dan maar afgetrokken met het condoom nog aan terwijl de 2de zich aan het vingeren was en haar borsten aan het masseren. De eerste heeft eigenlijk niet veel meer gedaan dan mij af en toe aangeraakt. Als ik aan haar borsten kwam waren ze te gevoelig. Afgerekend, beiden 50 Euro gegeven en toen melde de eerste dat ik de 2de wat meer moest geven omdat dit meer gedaan had; Ik had nog 5 Euro in mijn zakje zitten en heb die dan maar gegeven, maar eigenlijk had ik anders moeten reageren. 100 euro voor 2 was de afspraak. Dat ze het geld dan maar onder hun 2 verdelen. En diegene die wat meer heeft gedaan mag van mij gerust wat meer krijgen, maar dan ten kosten van de andere.
Daarna doorgereden naar mijn hotel.

Herhalingsgevaar: nihil, maar kan ik schrappen van mijn bucketlist.
Alhoewel, als ik nog eens een kortingkaart of vrijkaart van een saunaclub kan scoren ga ik zeker nog wel eens op verkenning. Als ik volle pot inkom moet betalen ga ik niet of het moet Babylon zijn omwille van echte FKK en enkele donkere dames.

Ik ga liever naar parenclubs waar ik voor minder geld met heel wat meer vrouwen kan spelen, neuken, likken, gepijpt worden zonder condoom, geen probleem met doggy (hebben ze zelfs graag)?....
De vrouwen in een parenclub zijn wel wat ouder dan deze in een saunaclub (40-70 tegenover 20-35 in een saunaclub)

Het jammere in een saunaclub vind ik dat het altijd over geld gaat. Of het nu tussen de mannen onderling is of in contact met de dames. Dat is iets een onderwerp dat in parenclubs niet in aan bod komt.
 
Laatst bewerkt:
KERST

Als ik eerder van de sluiting van Happy had geweten was ik hier pas een week later naartoe gegaan. Maar ik heb in tegenstelling tot sommige ijsberen geen glazen bol, en was op de 20e van de 3e in Samya beland.

Bij de entree heb ik mijn vrijkaartje van een ander forum ingeruild voor een handdoek, waarvoor dank aan club en forum. Yep je leest het goed, alleen een handdoek, want hun badjassen hebben tegenwoordig geen zakken meer. Ik was hier op voorbereid en had mijn eigen badjas MET zakken mee. Grappig dat je die ook mag gebruiken, want daar kun je natuurlijk ook een mobieltje in verstoppen. Maar gelukkig dat het mocht, want ik heb er zoals gewoonlijk ook mijn brillenkoker, menthol snoepjes, flos, een geurtje en m'n e-reader in mee.

Me eenmaal opgefrist tegoed gedaan aan een lekker ontbijtje. De droom van het plunderen van voederbakken in Samya is definitief verleden tijd. Ze hebben hun restaurant verbouwd, waardoor het duidelijk is geworden dat er alleen nog eten voor je opgeschept wordt. Je kunt er namelijk alleen nog vanaf de keukenzijde bij.
Doch, ze maakten een lekker ommeletje voor me, en in de middag en avond viel er genoeg te variëren aan gerechten. Mentholbear is een zoetekauw en miste die dag wel de baklava. Eerst dacht ik dat ik het gemist had doordat ik voor een ander soort snoepje was gegaan. Maar nu las ik dat ook Stimpy die schaal heeft moeten missen. Note to self: volgende keer toch maar opletten of ze net als hun zusterclub het nu ergens achter in de keuken hebben verstopt.

Enfin, na het eten lekker in hun wellness kelder uitgebuikt in de rustkamer en wat sauna rondjes gedaan. Hun stoomcabine stond uit en hoewel op verzoek hij werd aangezet rook het er te muf voor me om er lang in te blijven. De sauna was wel lekker warm met 85 graden. Ook erg fijn was dat er een deur naar buiten is met 2 stoeltjes waar je even rustig op kunt afkoelen.
Het dakterras was koud en winderig. Ook stond hun buitensauna er te fungeren als opslaghok, dus maar gauw weer naar binnen.

KERST kwam dit jaar blijkbaar wat vroeger, want kameraad Klaus was ook aanwezig. Zo te zien had ie het afgelopen seizoen goed geboerd, want hij deelde 500 euro biljetten aan alle dames uit en had zelfs nog wat over. De dames waren er erg mee in hun nopjes, want meestal krijgen ze van ijsberen van die euro munten ;)
In de middag begonnen we met zo een 5 dames en 4tal heren. Bij vertrek rond 21 uur circa 20 dames en een boel meer heren. Iemand van de club was jarig en kreeg later op de avond een taart met z'n smoel erop. Feestelijk ging ie het podium op dansen met wat dames. Zag er gezellig uit.

Zelf zat ik 's middags rustig op m'n e-reader te lezen, onderwijl met een schuin oogje de passerende dames te keuren. Soms kwam er eentje vermanend vertellen dat een mobieltje verboden is, maar na het tonen dat het een e-reader bleek was alles koek en ei.
1 van de dames die bleef zitten voor een praatje was ene Bella. Niet de Bella die ik van elders ken, maar blijkbaar lopen er dus meerdere hier van rond. Het gesprekje liep goed en ik besloot het er op te wagen. Geen spijt van ons kamertje gehad, want we hadden geweldig van elkaar genoten. Dementholbear is helaas alle details van haar vergeten voor een paspoortje. Ik zou d'r waarschijnlijk niet eens herkennen wanneer ik d'r weer zou zien, wat ik erg jammer zou vinden. Want ik zou graag weer met haar op herhaling willen.

En toen werd het ineens donker. Grapte of het al feierabend was. Maar nee, het bleek dat de stroom was uitgevallen. Hysterie alom. De dames bleken wel allemaal hun mobieltje bij zich te hebben, want ineens overal flashlights. Blij dat ik in m'n badjas de mijne bij me had. Door alle verhalen over opgebroken kluisjes elders de afgelopen tijd ging ik maar even bij m'n locker zitten. Zodoende nog een arme ouwe beer in de kelder helpen bijschijnen terwijl ie zich probeerde om te kleden in het pikkedonker. Snap niet waarom ie zelf z'n mobieltje niet gebruikte. Misschien dat ie nog zo een ouwe Nokia ofzo heeft.
Enfin, de stroomuitval duurde met zo een uur wel erg lang, waardoor ik na een poosje toch maar even in de bar gaan zitten lezen op m'n e-reader, aangezien ie ingebouwde verlichting heeft. Komt daar een dolle mina me lopen opgeilen. Ik wist al dat ze Erika heet, want bij aankomst wilde miss curiosa zien wat ik in m'n tas had verstopt. Zodoende wist ze met haar grijpgrage klauwtjes als eerste een 'briefje van 500' en een fortune cookie weg te ritselen. Wat later in de bar nog even lol met d'r gehad, toen ik vroeg wat voor wens ze had. Ze dolde dat ze het koekje had opgegeten. Helemaal, er zit toch een papiertje in? Zou ze niet gemerkt hebben. Die pinokkio zat gewoon met me te dollen...
Maar nu zat ze me behoorlijk op te geilen. Ging op me zitten paardje in galop en probeerde me te verleiden om in het donker met haar te seksen. Nou, voor alles een eerst keer dacht ik. Het bloed was dusdanig naar beneden gedaald dat ik helemaal was vergeten te vragen naar haar diensten. Bad move!
Eenmaal op boven bleek namelijk mijn favoriete positie en bezigheid niet tot haar repertoire te horen. Het bleef voor mij daardoor op een redelijk kamertje.

Na een avondmaal en nog wat wellness rondjes besloot ik wat uit te rusten in hun rustkamer. Ook nu weer bleek dat in de middag een stuk beter te gaan dan in de avond, wanneer het volume van de muziek een stuk hoger ligt. Niet zo luid als ik wel eens eerder heb meegemaakt, maar voor mij toch wat teveel van het goeie. Ik besloot om nog een laatste drankje te doen en misschien nog een stukje baklava te scoren. Eenmaal in de bar werd ik echter benaderd door een slanke next door girl type. Resoluut kwam ze op me af om zich voor te stellen. Ze had goed door dat ze m'n type was. Er was een leuke klik en ik besloot de avond met dit snoepje af te sluiten. Op het kamertje heerlijk van elkaar genoten.

Daarna me opgefrist om na een mooie lange dag de reis terug aan te vangen.

Oh ja, sinds debacle in Aca G, kwa veiligheid hebben ze kluisjes in de bar. Ik zag niet zo gauw camera's er op gericht, maar vanuit de bar heb je er deels zicht op en er lopen behoorlijk wat mensen langs. Dus dat is daar al goed geregeld.
 
#VOEDERBAKHANGEN

Op de 3e van de 4e kreeg ik onverwachts een vrijkaartje van iemand die em helaas niet zelf kon verzilveren. En zo trok ik weer naar Sambal... Lekker bezig predictive toetsenbord, bedoelde natuurlijk Samya :)

Iets na het middaguur bij de parking aangekomen waar nog 3 andere auto's stonden, waarvan 1 van dames die net aankwamen. Blijkbaar parkeren zij ook op de parking voor de deur.
Een andere theke als vorige keer nam het vrijkaartje in ontvangst, waarvoor dank aan ijsbeer, forum en club. Badjas hoefde ik niet van ze, aangezien die zakloos zijn en ik m'n e-reader, brilkoker, e.a. bij me wil kunnen houden. Voordeel is wel dat m'n badjas beetje op die van Samya lijkt en het daardoor niet zo opvalt :)

Enfin, first things first: na een douche de inwendige mens maar eerst even aansterken. Dat ging weer prima met een op maat gemaakt omeletje. En standaard doen ze er gelijk wat salade erbij, dus braafjes m'n hele bordje maar opgegeten. Normaal raak ik het caviavoer niet aan. Maar nu was daar dat stemmetje van: "Netjes, alles op je bordje opeten. De kindertjes in Afrika hebben namelijk honger, dus dan mag jij niks verspillen..."

Daarna lekker wellness rondjes gedaan in de kelder. De sauna was lekker warm en de stoomcabine heb ik maar even laten luchten waardoor later ie minder muf rook. Rustkamer in de kamer ook gretig gebruik van gemaakt door deze lome beer.
Wat wel jammer was, dat het zonnetje scheen, maar het enige ligbankje kletsnat was en dat ze geen zitbankje op het plekje hebben staan waar de zon wel schijnt. Dus maar even een poosje tegen het vensterbank geleund om wat gratis vitamientjes D opgevangen. Je bent immers een Dagobeer of niet...

Kwa drukte viel het die dag redelijk mee. 4 dames toen ik arriveerde en 3 heren. En in de avond circa 30 dames en een man of 15 a 20. Met Ramadan is het beduidend rustiger. Grappig was wel om te zien dat er wat meer oude Duitsers in de club waren die het naar zin hadden nu het niet zo een disco gebeuren was.
Vernam dat favorietje Chiara weer terug was van reces en dat ze zich aan het klaarmaken was. Ik wilde op haar wachten en bleef met m'n e-reader in het restaurant voederbakhangen. Het wachten duurde en duurde maar..
Op een gegeven moment werd ik aangesproken door een drietal Chinezen. Eentje was weer uitgezonden voor z'n werk in Duitsland en had 2 vrienden van em uitgenodigd. Echter voor hen allen was het de 1e keer in een SC. Allemaal erg nieuw en spannend. Eentje kon ook het intiem samen zijn met een Westerse meid van z'n bucketlist afstrepen. Dus mooie ervaring voor die jongens.
Al die tijd geen Chiara te bekennen. Vrouwen ook, hebben een eeuwigheid nodig om zich klaar te maken ;)
Want het was pas tijdens het avondeten met die 3 Chinezen, dat
ze d'r snoetje liet zien. Gelijk afgesproken dat ze me na d'r sigaretje op zou zoeken. En wederom geweldig van elkaar genoten op een kamertje met deze lieve meid.

Na wat wellness rondjes maar es gekeken of ze bij Samya de Baklava hadden afgeschaft. Dat bleek gelukkig niet het geval te zijn, want ze hadden bij de saladebar een schaaltje waar de chef maar liefst 3 stuks voor me opschepte. Terwijl ik er van smulde, kwam daar een prachtige slanke verschijning binnen. Daar had ik ook wel trek in. Alleen nam ze behoorlijk de tijd voor haar avondmaal. Toen ik d'r eindelijk in de bar trof was het al behoorlijk laat en vroeg of we een kamertje konden doen. Maar wat ik lekker vond wou ze alleen voor 100p60 doen. Op zich best verleidelijk met haar looks. Maar het was me eigenlijk al laat, dus besloot er van af te zien. Ben helaas haar naam vergeten op te schrijven, maar hoop d'r nog es te treffen.

De 3 Chinezen bleken al te zijn vertrokken toen ik aan het kameren was. En zelf trok ik ook de duisternis in voor een lange rit terug naar Mentholland...
 
INVASION

Op de 15e van de 3e weer es naar Samya getrokken. Door een afspraak eerder op de dag pas in de middag aangekomen op een 1/3 gevulde parking.

De receptie ruilde m'n vrijkaartje, waarvoor dank aan forum en club, om voor een sleutel. Badjas had ik namelijk zelf mee, aangezien die van hen geen zakken hebben.
Na het opfrissen even een lekkere omeletje laten maken voor een late brunch. Met het mooie weer serveerden ze ook watermeloenen als verfrissende versnapering.
Na een saunarondje, bleek dat boven het ligbedje weer naast de deur staat. En bovendien was het matje in tegenstelling tot de vorige keer nu wel droog. Dus lekker een poosje liggen bakken in de zon.

Me bij de barmeid laten voorzien van een glaasje prik. Die blonde jongedame die ik er meestal overdag tegenkom kent me intussen een beetje en weet via d'r vriendinnen voor de bar zo nu een dan een presentje bij me los te peuteren. Dus ook nu weer zat ze te loeren. Maar ik liet zien dat kameraad SantaClaus niet mee is en er een presentje niet in zou zitten zonder een kamergang met ChinaClaus. Ze gaf me de ganse dag door zo een samengeknepen blik met 2 wijzende vingertjes van 'ik hou je in de gaten', oh wee als je cadeautjes aan iedereen gaat uitdelen behalve mij 😅

Voorzien van wat te drinken me teruggetrokken voor wat saunarondjes in de kelder. Hoewel die lekker op temperatuur was, leek me de gebruikte matten er niet geschikt voor. Volgens mij zijn het overloop matten, waar bij hoge temperaturen zoals in een sauna er giftige weekstoffen vrijkomen. Volgens mij hebben ze bij Mondial wel geschikte matten...
Tussendoor ook gebruik gemaakt van de rustruimte. Overdag lekker rustig, maar in de avond maakt de DJ te veel herrie dat je er daar niet even lekker meer kunt dutten. Wel jammer, omdat ik dat voor aanvang van de lange rit terug dat graag doe.

Het eten wordt sinds corona heropening alleen nog maar voor je opgeschept. Het smaakt er niet minder om. Wat ik wel jammer vind was dat alles onafgedekt was, waardoor de vliegende zwarte sojabonen vrij spel hadden...
En wat ik ook jammer vond was dat de watermeloen er niet als toevoeging waren, maar als vervanging van de baklava. Begrijpelijk dat het soms kiezen of delen is, maar had me er weer op verheugd.

Kwa dames was het in de middag deze dag een stuk rustiger vergeleken met eerdere bezoekjes met slechts 6 vrije dames en 5 heren. In de avond liep het aantal wel op naar de 30. Opvallend was dat er behoorlijk wat Aziaten tussen zaten. 6 overdag en in de avond leek het wel een Asian invasion met een groep van 8 die binnen kwam.
Een kleine slanke klapekster had door dat ze m'n type was. Ze kwam een praatje maken en beweerde Portugees te zijn. Helaas bleek al gauw dat het om een upsellster ging. Toen deze Dagobeer daar niet in mee ging en GOSC service wilde voor 50p30 ging ze in het Roemeens bij d'r vriendinnen klagen :)
Zelf had ik een afspraakje met Ciara en was daardoor ook minder geneigd om een extra kamer te maken.
Doch een jonge dame wist me toch op andere gedachten te brengen en rekende ook nog normale prijzen, hoewel het niet zo milieuvriendelijk was. Het kamertje ansich was verder goed en ze deed lekker geil mee. Geweldig van d'r genoten.
En ook m'n afspraakje met Ciara was weer ouderwets goed voor de gangbare prijs.

Had me weer prima vermaakt in deze club. Met het aankomende mooie weer zal ik wel vaker een club met een tuin opzoeken. Dat mis ik toch wel een beetje bij Samya.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan