Algemeen Club Divine, Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie nu dat de tent pas om 2 uur opengaat en dan zal er nog niet veel volk zijn. Ik gooi mijn planning om, wordt nu waarschijnlijk Eroxx nu. Kijk er wel naar uit om eens helemaal naakt naar Divine te komen.
 
Vanmiddag de stoute schoenen aagetrokken en Divine voor het eerst gezocht. Thema was Czech Glory Hole, van die filmpjes zeg maar. Leuk, maar toch ook wat bizar. Omkleden was niet nodig en iedereen liep in z'n gewone kloffie. 4 a 5 dames aangekondigd en er waren 4 'holes', waar wel af en toe gewisseld werd. Je kon dus geen bovenkant, maar de dames die ik tussen het wisselen zag, zagen er leuk uit!
Een 'pijpgat' en 3 'neukgaten', toen ik er was 2 zc en 1 mc. Ik ben vrij lang en de gaten waren wat laag, die mogen dus best wat hoger Club Divine! Bizar om je pik door een gat te steken om dan twee lippen om je eikel te voelen. Zo lekker dat ik me moest inhouden, want in haar mond klaarkomen was niet de bedoeling. Ondanks dat mijn rug in een onnatuurlijke houding stond dus toch een fijne ervaring. Daarna rubbertje erom voor een heerlijke neukbeurt met een klein poppetje met mini-tietjes. Daarna met een drankje op adem gekomen en de boel eens aangekeken. Na een uurtje voor gezien gehouden. Geen tweede ronde gedaan om twee voor muj belangrijke redenen: er zaten diverse heren op hun mobiele telefoon en dat geeft bij mij een unheimisch gevoel. Lijkt me not done, maar werd niet ingegrepen. Ten tweede, er werd niet gedouchd omdat iedereen in kleren rondliep. Er waren diverse bareliefhebbers die zich lieten afzuigen om vervolgens te gaan neuken, om daarna weer opnieuw te beginnen. Leek mij niet hygenisch en ik heb het dus na een beurt voor gezien gehouden. Kan ook weer van mijn sex bucket list.
Rest van de club was trouwens gesloten en ik kom vast nog wel eens om de rest te zien.
 
Donderdag 10 november 2022
Wij gaan donderdag 10 nov n Divine. Thema "naakt".
Wij waren op 13 okt in Divine.
Tot onze verbazing was de upperfloor open en hebben we die v h eerst bezocht. Er was wel meer volk( mannen) v haar. Zij heeft genoten.
Daarna is de planning om aansluitend Amai binnen te stappen.
De fantasie van D is om bij de bar in Divine een lekkere schone pik te pijpen en te neuken.
Wie treffen we aan?
Voor gericht contact:
[email protected]
 
Reeds 2x in divine geweest. Vrouwtje paar keer geneukt door enkele singles. Om wat meer volk te trekken zouden ze beter de actieve koppels aanspreken en hen een Golden member card geven met steeds vrije toegang. Zo proberen een vast cliënteel op te bouwen waardoor steeds meer singles de weg zullen vinden en deze club groot kunnen maken. Want ze verdienen dit wel. Heel mooie club! Op gebied van Catering een kleine extra inspanning kan ook wonderen doen. Aan de toog een nootje of een hapje voor de gezelligheid....
Kan echt zoveel meer worden mits kleine inspanningen
 
Goedenavond, iemand gisteren nog naar de 2e editie van de Czech glory hole geweest (nu in de avonduren)? Ik wil wel eens een keer kennismaken met dit concept, maar was gisteren helaas verhinderd. De recensies n.a.v. de 1e editie waren niet direct bijzonder positief. Daarom dan ook benieuwd hoe het nu was en of er t.o.v. de eerste keer nog aanpassingen waren (voor zij die beide edities hebben bezocht). Bedankt en groeten, Harmson a.k.a. Leon
 
We hebben zeker geluisterd :) douches en lockers voorzien en gsm gebruik inderdaad verboden.
Er waren gedurende de avond een 20tal heren die onze dames zijn komen neuken.
Gezellige boel.
6/12 van 11-14u weer een editie
Groetjes

Sarah
Organisator
 
Afgelopen week donderdag geweest n Divine.
Was een beetje drukker. Wat opvalt is dat de singlemannen alleen maar "rondlopen" en staan te rukken. Dat kan.
Maar jammer v d vrouwen. Debbie zat lekker geil te wachten maar effe over haar kont strelen. Wij zouden om half 8 vetrekken n e dichtbij gelegen club v nog meer sexplezier. Omstreeks half 7 durfde een kerel haar te benaderen. En ja hoor op de bank streelde hij en likte aan haar joekels en zij had echt zin om gepaald te worden dus gingen ze richting een kamer waar zij hem lekker pijpte en hij gaar daarna naaide. Wel kort want hij kwam al gauw klaar. Zij niet. Dus nam ik haar en klaarde het karweitje.
Hierna n d andere club geweest waar zij lekker een paar keer werd gevuld met warme worst😂.
Misschien dat wij weer op 8 december n Divine gaan….en hopelijk zijn de mannen dan wel van plan om haar te benaderen naast haar te zitten te strelen en likken aan haar joekels……we zien het wel
 
Hallo allemaal, mijn bijna eerste post en direct heb ik al een vraag. Ik volg deze topic al een tijdje en lees hier ook al intressante zaken. Maar:

Ik ben een 32 jarige jonge man, komende uit een 6 jarige relatie waar we geregeld geswingend hebben. Nooit heb ik met mijn ex-vriendin een club bezocht, wij deden enkel aan prive-swingen.

Nu, mijn vraag was: wat zijn de gemiddelde leeftijd daar? Zowel van de vrouw als de man? Welke dag kom je best als single man? Is het echt de moeite om toch eens te doen? Koppels met wie we swingde zeiden dit soms, maar toch nooit gedurft. Nu ik single ben, ga ik dit toch eens proberen. Maar dus, had enkele vraagjes. :)
 
Gemiddelde leeftijd?
Ik denk dat de vraagstelling niet geheel past. Uiteraard kun je die vraag stellen. Maar ik denk dat je het beste er zelf naar toe kan om te beoordelen.
Wij gaan altijd op de 2de of 4de donderdag want dan is het thema naakt.
Maar goed het is aan jou….
 
zo! Wij gaan op december opnieuw n Divine.
Wij komen wel pas rond 18:00 aan vanwege werk.
Zij heeft er heel veel zin. Wie jimen wij tegen, vooral single westerse mannen v haar.
Zij is verlegen, maar niet minder geil en de naaktdagen vindt zij geil, dus daarom n Divine v h thema " nude"
Voor gericht afspreken:
ericstekker&yahoo.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan