Algemeen Club Divine, Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag allen,
Wij hadden het plan om 22 dec n Divine te gaan. Uit voorzorg ( doen we dat altijd bij bezoek aan een club) zijn wij gaan testen.
Wij beide zijn getest en positief.
Dus vanwege veiligheidsredenen ( ook naar jullie toe) gaan wij niet meer voor dit jaar.
Ik meld dit ruim van tevoren. Het is ook kut voor ons maar veiligheid boven alles en naar anderen toe.
Ik denk wel dat jullie dat begrijpen.
 
Inmiddels zijn wij regelmatige bezoekers geworden van de club. Dit, vanwege het thema "naakt" op de 2de en 4 de donderdag.
Het is er inderdaad rustig.
Debbie krijgt wel de nodige aandacht en wordt elke keer weer 2@3 keer heel goed verwend. Tegen die achtergrond is het nog steeds aantrekkelijk voor ons, immers, het gaat primair om Debbie heerlijke momenten te laten beleven.
Haar fantasie is om een keer te pijpen bij de bar en tegelijk erna genomen te worden. Dat is evenwel nog niet gelukt.
Dat komt zeker wel.
De intentie is om op 23 juni weer te gaan. Agendatechnisch lukt het niet op 9 juni.
Hey, wil jouw vrouwtje haar fantasie wel eens laten uitkomen met dat pijpen aan de bar. Ben zelf een toffe man en heb zelf een piering beneden als je vrouw dat fijn zou vinden? mvg philippe.
 
wij komen al jaren in divine in brecht , vooral op donderdagen omdat we dan vrij zijn ! het klopt dat er soms minder volk is maar wij maken er bijna elke donderdag het beste van ! we vinden het dan ook raar dat er hier zoveel reacties zijn van weinig aktie , want we maken meerdere donderdagen mee dat er een tekort is aan single mannen tov koppels . dus als je als single hier komt en je pakt het een beetje goed aan heb je bijna altijd sex met dame of koppel . zo ervaren wij dit .
wij gaan steeds naar divine omdat we amai te druk vinden en sauna ibiza dicht is !
we merken aan de reacties hier dat er weinig aktie zou zijn maar willen dit wel even kaderen , wij zijn er regelmatig als koppel en merken dan dat single heren ons zelfs niet durven aanspreken op een afstand staan te trekken of stiekem gluren , ja op deze manier verlei je geen enkele vrouw ! dus spreek ze aan maak een babbeltje geef een complimentje en toon belangstelling dan zal je dikwijls leuke tijd hebben daar wedden?
 
wij komen al jaren in divine in brecht , vooral op donderdagen omdat we dan vrij zijn ! het klopt dat er soms minder volk is maar wij maken er bijna elke donderdag het beste van ! we vinden het dan ook raar dat er hier zoveel reacties zijn van weinig aktie , want we maken meerdere donderdagen mee dat er een tekort is aan single mannen tov koppels . dus als je als single hier komt en je pakt het een beetje goed aan heb je bijna altijd sex met dame of koppel . zo ervaren wij dit .
wij gaan steeds naar divine omdat we amai te druk vinden en sauna ibiza dicht is !
we merken aan de reacties hier dat er weinig aktie zou zijn maar willen dit wel even kaderen , wij zijn er regelmatig als koppel en merken dan dat single heren ons zelfs niet durven aanspreken op een afstand staan te trekken of stiekem gluren , ja op deze manier verlei je geen enkele vrouw ! dus spreek ze aan maak een babbeltje geef een complimentje en toon belangstelling dan zal je dikwijls leuke tijd hebben daar wedden?
benieuwd wie jullie zijn :)
 
Tsja …mijn indruk is dat de clubs teveel gericht zijn op het geld in vergelijking met de entourage.
Wij gaan n het thema naakt omdat het weer wat anders is dan het normale programma waar bijna heel de avond wordt gepraat.
Bij de andere club in Hoogstraten is het een en plat geneuk. Niks geen opbouw n d vrouw toe.
Uiteraard elke club zijn beleid. Maar de beleving v d bezoeker is wel de factor die een succes bepaalt… ach gewoon weer wachten op de 4 de donderdag en dan maar weer naar Divine…..
Het is zoals het is….
 
wij komen al jaren in divine in brecht , vooral op donderdagen omdat we dan vrij zijn ! het klopt dat er soms minder volk is maar wij maken er bijna elke donderdag het beste van ! we vinden het dan ook raar dat er hier zoveel reacties zijn van weinig aktie , want we maken meerdere donderdagen mee dat er een tekort is aan single mannen tov koppels . dus als je als single hier komt en je pakt het een beetje goed aan heb je bijna altijd sex met dame of koppel . zo ervaren wij dit .
wij gaan steeds naar divine omdat we amai te druk vinden en sauna ibiza dicht is !
we merken aan de reacties hier dat er weinig aktie zou zijn maar willen dit wel even kaderen , wij zijn er regelmatig als koppel en merken dan dat single heren ons zelfs niet durven aanspreken op een afstand staan te trekken of stiekem gluren , ja op deze manier verlei je geen enkele vrouw ! dus spreek ze aan maak een babbeltje geef een complimentje en toon belangstelling dan zal je dikwijls leuke tijd hebben daar wedden?
Hey,

Ik versta jouw volledig, maar ik heb hier een paar vragen over.
Ik vroeg me af als je dan "Tips" had om de single vrouwen/koppels aan te spreken?
- Ik kan me moeilijk voorstellen dat je ze midden actie kan storen?
Dan blijft me de optie open om ze te storen "Aan de bar" (AKA de niet speelkamers),
- hoe begin je een gesprek ermee? (gewoon op afstappen en beginnen spreken over de kalfjes?)
- Het lijkt me enorm raar dat je naar een random koppel gaat en zegt, Hij ik ben ...., wat brengt jullie vandaag naar de club? Hebben jullie zin in iemand meer?

Nu ik ben zelfs niet de meest sociale persoon op locaties dat ik niet al te veel kom, help een semi sociaal onbekwaam gast :)


Enige tips?
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Ik versta jouw volledig, maar ik heb hier een paar vragen over.
Ik vroeg me af als je dan "Tips" had om de single vrouwen/koppels aan te spreken?
- Ik kan me moeilijk voorstellen dat je ze midden actie kan storen?
Dan blijft me de optie open om ze te storen "Aan de bar" (AKA de niet speelkamers),
- hoe begin je een gesprek ermee? (gewoon op afstappen en beginnen spreken over de kalfjes?)
- Het lijkt me enorm raar dat je naar een random koppel gaat en zegt, Hij ik ben ...., wat brengt jullie vandaag naar de club? Hebben jullie zin in iemand meer?

Nu ik ben zelfs niet de meest sociale persoon op locaties dat ik niet al te veel kom, help een semi sociaal onbekwaam gast :)


Enige tips?
ja heb wel tips

1 :spreek de dame aan bv met complimentje ofzo start een gesprekje begin luchtig en kan evolueren naar wat doe je graag op sexueel gebied
2 : vraag eerst even of je haar mag aanraken voor je aanvalt
3: kom fris gewassen en geschoren (zonder bos schaamhaar ) naar club
4: neem nooit een dames haar hand vast en leg deze op je pik afknapper
5 ; wees vrouwvriendelijk op de matrasjes meeste vrouwen houden van zacht en worden graag gelikt
enz......

Het lijkt me enorm raar dat je naar een random koppel gaat en zegt, Hij ik ben ...., wat brengt jullie vandaag naar de club? Hebben jullie zin in iemand meer?
natuurlijk vinden we dit wel leuk en dan weet je direkt of er intresse is of niet maar beetje humor en luchtig om te openen is ideaal
 
Tsja …mijn indruk is dat de clubs teveel gericht zijn op het geld in vergelijking met de entourage.
Wij gaan n het thema naakt omdat het weer wat anders is dan het normale programma waar bijna heel de avond wordt gepraat.
Bij de andere club in Hoogstraten is het een en plat geneuk. Niks geen opbouw n d vrouw toe.
Uiteraard elke club zijn beleid. Maar de beleving v d bezoeker is wel de factor die een succes bepaalt… ach gewoon weer wachten op de 4 de donderdag en dan maar weer naar Divine…..
Het is zoals het is….
toch raar wij zijn er elke keer als het naakt is en kennen jullie precies niet
 
Dan hebben we elkaar vast en zeker gezien.
We zijn wel fan v d naakt dag maar het is niet zo dat wij er ook elke keer zijn.
We rijden een eind n brecht en met verkeer n h werk zijn wij in het gunstigste geval er pas rond 18:00.
Ja , als wij eerder vrij kunnen zijn op de betreffende donderdag dan zijn wij er zeker al om 15:00.
Onze ervaring is evenwel dat na 18:00 er geen tot zeer weinig( misschien 1) single man aanwezig is en ja het oog wil ook wat…
Dus als het ons lukt dan zijn wij er al 15:00 , maar indien niet dan gaan wij n de andere club in Hoogstraten…...het is dan niet ' naakt' maar zij heeft dan een bredere keuze…..
 
Terug
Bovenaan Onderaan