Algemeen Club Divine, Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er wel eens geweest op steamy monday en niet echt steamy. Lage opkomst. Dat is al wel een tijdje geleden, maar mijn ervaring is dat het er niet op vooruit is gegaan wat de opkomst betreft.
 
Hoe zijn de steamy mondays bij Divine?
Wie weet?
De steamy mondays, zijn matig bezocht. Het is best een mooie club, maar om een of andere reden komt het niet altijd lekker op gang. Het wisselt nogal. Veel heeft te maken met het volk dat er op dat moment binnenkomt. Ik heb wel af en toe goeie gangmakers gezien en dan is het leuk. Gelukkig is er vaak ook een huisdame die het gros van de losse mannen pleziert. Dat voorkomt een beetje dat er hele groepen starende mannen achter koppels aan wandelen. De sauna staat die dagen centraal, en het ondergaan van een opgietsessie maakt de sfeer daarna wat losser. Toch prefereer ik de naaktdag op donderdagen...
 
De steamy mondays, zijn matig bezocht. Het is best een mooie club, maar om een of andere reden komt het niet altijd lekker op gang. Het wisselt nogal. Veel heeft te maken met het volk dat er op dat moment binnenkomt. Ik heb wel af en toe goeie gangmakers gezien en dan is het leuk. Gelukkig is er vaak ook een huisdame die het gros van de losse mannen pleziert. Dat voorkomt een beetje dat er hele groepen starende mannen achter koppels aan wandelen. De sauna staat die dagen centraal, en het ondergaan van een opgietsessie maakt de sfeer daarna wat losser. Toch prefereer ik de naaktdag op donderdagen...
Kun je de huisdame die er op maandag is even beschrijven?
 
Huisdame er is er vaak maar 1, varieert. Meestal zijn ze van een jaar of 30 a 40. Soms een Braziliaanse, of Marrokaans geen idee. Stellen meestal niet veel voor. Ze werken systematisch achter elkaar mannen af en er is weinig erotisch aan te beleven. Maar dat is mijn idee, he.
Eentje ga ik wel voor, dat is een slanke frans en engels sprekende uit Slowakije. Ik dacht Jolanda (?). Ze heeft donker krullenhaar. Daar kan je wel lekker mee sexen, komt ook wel een beetje voor haar eigen plezier en ze kan veel hebben. Maar die heb ik al een tijdje niet gezien...

Naaktdagen zijn ook weer wisselend. Bij deze club moet je wel echt leuk contact maken met koppels, anders zit er gewoon niets voor je in.
En dat betekent ook dat je wel eens een uur je best doet, maar er dan toch niets gebeurt.
Je moet dus ook nog een beetje geluk hebben.
Meestal heb ik wel plezier daar. Als het meezit heb je wel een leuk middagje.
 
Huisdame er is er vaak maar 1, varieert. Meestal zijn ze van een jaar of 30 a 40. Soms een Braziliaanse, of Marrokaans geen idee. Stellen meestal niet veel voor. Ze werken systematisch achter elkaar mannen af en er is weinig erotisch aan te beleven. Maar dat is mijn idee, he.
Eentje ga ik wel voor, dat is een slanke frans en engels sprekende uit Slowakije. Ik dacht Jolanda (?). Ze heeft donker krullenhaar. Daar kan je wel lekker mee sexen, komt ook wel een beetje voor haar eigen plezier en ze kan veel hebben. Maar die heb ik al een tijdje niet gezien...

Naaktdagen zijn ook weer wisselend. Bij deze club moet je wel echt leuk contact maken met koppels, anders zit er gewoon niets voor je in.
En dat betekent ook dat je wel eens een uur je best doet, maar er dan toch niets gebeurt.
Je moet dus ook nog een beetje geluk hebben.
Meestal heb ik wel plezier daar. Als het meezit heb je wel een leuk middagje.
Als senior zoek ik vooral een nog slanke frisse en leuk gilfje(s). Maar die zal ik bij Divine waarschijnlijk niet aantreffen, of toch?
 
Ik ben van plan om samen met een vriendinnetje deze club a.s. donderdagmiddag te bezoeken voor een eerste keer. Zijn de Naughty Couples events goed bezocht door singles en koppeltjes?
Heel lang geleden dat ik er geweest ben maar ik zou nog wel eens als single man willen langskomen. Zeker als er een beetje actie is.
 
Party gestern
Es war eine fantastische Party mega geil mit mega schönen und geilen Damen. Ich hatte ein wundervolles Erlebnis, es war fantastisch, Bianca, Alisha, Cataleya und all die anderen Frauen, einfach mega. 🥳🤩, es war ein toller Abend . Die beste Party meines Lebens🤗
LG. Idefix






Feedback gegeben


Nutzer suchen auch
 
Laatst bewerkt:
De steamy mondays, zijn matig bezocht. Het is best een mooie club, maar om een of andere reden komt het niet altijd lekker op gang. Het wisselt nogal. Veel heeft te maken met het volk dat er op dat moment binnenkomt. Ik heb wel af en toe goeie gangmakers gezien en dan is het leuk. Gelukkig is er vaak ook een huisdame die het gros van de losse mannen pleziert. Dat voorkomt een beetje dat er hele groepen starende mannen achter koppels aan wandelen. De sauna staat die dagen centraal, en het ondergaan van een opgietsessie maakt de sfeer daarna wat losser. Toch prefereer ik de naaktdag op donderdagen...
En hoe zien die vaste huisdames eruit: leeftijd, et cetera… ?
 
1 huisdame doorgaans, en altijd redelijk jong (<40). De kwaliteit varieert van gfe tm teleurstellend......
Overigens is de club van binnen netjes en proper. Personeel is vriendelijk. Sauna is goed. Publiek varieert. Soms leuk, soms niet. Ze hebben beter tijden gekend
 
Terug
Bovenaan Onderaan