Algemeen Club Divine, Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben zondag nog eens naar de upper floor party van Divine geweest. Gelukkig was mijn lidkaart nog geldig. 100 Euro afgerekend en een leuke tijd beleefd. Wel niet veel volk. Een 10 tal actieve koppels. Voor iedere smaak was er wel iets te vinden. 3 van de 5 aangekondigde dames aanwezig, maar dat hebben de aanwezige koppels dan weer goedgemaakt. Ook niet te veel allee gaande mannen (20-30) Dus nergens aandringen, ook geen haantjesgedrag. Was wel een leuke middag kan wel zijn dat ik hier nog terug ga voor dit feestje.
 
Ik ben zondag nog eens naar de upper floor party van Divine geweest. Gelukkig was mijn lidkaart nog geldig. 100 Euro afgerekend en een leuke tijd beleefd. Wel niet veel volk. Een 10 tal actieve koppels. Voor iedere smaak was er wel iets te vinden. 3 van de 5 aangekondigde dames aanwezig, maar dat hebben de aanwezige koppels dan weer goedgemaakt. Ook niet te veel allee gaande mannen (20-30) Dus nergens aandringen, ook geen haantjesgedrag. Was wel een leuke middag kan wel zijn dat ik hier nog terug ga voor dit feestje.
ah, tof, staat ook nog op onze to do list om eens naar de upper floor te gaan... fijn om te weten dat het niet te druk is
We gaan komende zaterdag voor 't eerst naar divine, voor de bi party. hopelijk ook wat bi mannen te vinden, en niet enkel bi(curious) vrouwen (wat meestal 't geval lijkt te zijn)
 
Alright, gisteren dus eerste keer club divine voor ons!

Algemene indruk heel goed - het is er zeer proper, vriendelijke uitbaters.
Bij aankomst lidkaart moeten kopen, en kleine uitleg gekregen waar alles is.

Buffet/restaurant is klein maar wel heel lekker. Er was paprikasoep, stokbrood, veel soorten beleg voor het brood, en 2 warme gerechten - een ovenschotel met krieltjes, brocolli en kip in roomsaus, en wortelstoemp met chipolata.

De club lijkt eerst heel klein vonden we - en toen bleek dat we t grootste stuk gewoon niet gezien hadden - mijn frank viel toen we geen sauna gezien hadden, die wel vermeld werd in de intro uitleg - dus terug efkes langs ingang om te vragen waar die is, en toen beseften we dus dat we de helft nog niet gezien hadden 😂

Het soort publiek : heel respectvol, toffe sfeer - zo te zien veel vaste klanten die elkaar kennen ook

Leeftijden zullen zowat van 20 tot 65 gegaan zijn schat ik... Voor elk wat wils dus

We hadden er een geile avond/nacht, gaan sowieso nog teruggaan
 
ah, klein puntje van kritiek voor ons:
dat systeem dat je de handdoeken aan de bar moet vragen is belachelijk.
wil je gaan neuken: door de hoop drinkende mensen wurmen om aan de bar te geraken om een handdoek te vragen....
na het neuken gaan douchen: alles weer aandoen, weer door de discotheek/drinkende mensen wurmen om handdoek te gaan vragen....

serieus.... leg een stapeltje propere handdoeken aan de douches, hoe moeilijk is dat nu
 
Divine 8 juni.
Vooropgesteld wel een leuke middag grhad. De vrouw werd goed verwend.
Dat terzijde.
Onaangenaam werden we verrast met de mededeling dat vanaf juni je afzonderlijk moet betalen v sterke drank ( wijn / bier etc). Dat was €1,- per drankje.
Gevraagd om de reden werd mij verteld dat zij het oneerlijk vinden tegenover de klanten die geen alcohol ( moi) gebruiken en toch de €60,- als stel moeten aftikken.
Wat een k-reden!
Ik vind dat niet kunnen.
We betaalden steevast €60,- als stel en waarom zou het mij boeien als single heren / stellen alcohol gebruiken of niet?
Dat gaat mij geen ene bal aan.
Als de reden juist is dan zouden wij geen €60,- moeten betalen omdat wij geide geen alcohol gebruiken.
Je kunt dat niet volhouden.
Is dit opnieuw een poging om de club " in leven" te houden?
Ik snap het niet.
Als zij de club in leven willen houden dan zouden zij zich niet moeten laten door de €€€!😂😂.
Maar goed, ik word niet door hun betaald om mee te denken dus laat ik het aan hun over….
Een ander stel heeft zich heel onplezierig uitgelaten toen zij " uitcheckten"😂😂😂
Bij Bornedries hadden we eerst de €60,- +strippenkaart. Dat werkte niet zo goed dus ging men over tot de all in prijs €75,- als je nou wel of geen alcohol gebruikt. Makkelijk en transparant.
En geen gedoe met een lidkaart ( is dat v deze tijd) zoals bij Divine
Als je n d AH gaat, ga je om te kopen en niet om lid te zijn v d A H.
Bijkomstigheid als je een bonuskaart hebt 😂😂😂dan krijg je korting op bepaalde producten , dus- hoe klein dan ook - het geeft wel iets terug..😂😂😂
Bij Divine krijg je niets terug, er wordt alleen € uit de zak geklopt😂😂😂
En ja dit is snoeiharde kritiek, maar alleen zo kun je de kwaliteit verbeteren….
 
ik denk dat ze drankmisbruik willen beperken. Niet alleen kost alcoholische drank vrij veel geld, maar erger is dat sommige mensen heel vreemd gaan doen als ze bezopen zijn.
Dus zo raar is t niet.
Maar is t heel saai in zo n tent dan ga je maar drinken .
En op de middag valt dat nog sneller verkeerd.
 
ik denk dat ze drankmisbruik willen beperken. Niet alleen kost alcoholische drank vrij veel geld, maar erger is dat sommige mensen heel vreemd gaan doen als ze bezopen zijn.
Dus zo raar is t niet.
Maar is t heel saai in zo n tent dan ga je maar drinken .
En op de middag valt dat nog sneller verkeerd.
Hoe kan het nu in zo'n tent saai zijn? Te weinig vrouwen en te veel mannen?
 
Hoe het kan?
Geen ambiance om te beginnen….
Nu komen wij al een jaar n d club dus we weten het.
Lidmaatschapkaart tonen
Handdoeken bij de bar vragen…
Bij vertrek bonnetje afrekenen voor geconsumeerde alcoholische dranken…
Geen dan wel zeer weinig volk…
Nu bezoeken wij de club wel en zullen dat wellicht blijven doen maar wel spaarzaam.
Mijn vr vindt de club te rustig maar het voelt v haar wel ok.
Bornedries heeft op de donderdag ook het thema naakt en elke donderdag. Daar is er altijd meer volk, geen handdoeken vij de bar vragen, geen lidmaatschap kaart, all in prijs en jacuzzie ….
Daarom doen wij die club ook aan.
Als ik eigenaar zou zijn dan wist ik wel raad…..maar ach dat ben ik niet..!
 
Terug
Bovenaan Onderaan