Algemeen Club Divine, Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tsja, dat is vervelend. Wij zijn daarom tot nu alleen op de donderdag geweest bij het thema naakt. En ja het is zo dat elke keer weer steeds minder mensen er waren. De laatste keer bijna niemand .
Jammer v zo een thema …..
Zeer jammer voor zo een thema inderdaad. En zeker als je daar dan staat op hete kolen en zin hebt om iemand zijn vrouwtje te verwennen
 
Net terug van Divine.

Het thema was "Zuiderse dames" en er waren 3 Braziliaanse dames ingehuurd. Eén donkerharige en twee blondines.

Door een file op de autosnelweg was ik wat later dan voorzien en toen ik aankwam was er al flink wat aktie.

Naast de drie Braziliaansen waren een vijftal koppels, wat single dames en een twintigtal single mannen. Een aantal koppels zijn buiten bij het zwembad gebleven of liepen enkel wat rond te kijken en waren niet aktief.

Een dame van een koppel liet andere mannen toe. Terwijl één man haar vingerde, kon ik met haar borsten spelen en haar tepels likken. Ondertusssen trok ze haar vriend en die andere man af. In de loop van de namiddag is ze nog verschillende keren aktief geweest: met haar vriend en één andere man die ze telkens uitkoos.

De Braziliaansen bleven goed bezig: telkens sesssies van ongeveer een half uur (waarin ze elk twee à drie mannen bedienden: aftrekken, PMC, NMC) en dan een korte pauze van hooguit 10 minuten. Het was inderdaad erg warm, dus die pauzes waren echt nodig.

Een eerste keer met een blonde Braziliaanse kunnen spelen. Het was even rustig, de meeste mannen waren aan het recupereren, dus er was geen haast en ik heb ze lang kunnen beffen waarbij ze erg nat werd en (waarschijnlijk) klaar is gekomen. Haar daarna in missio geneukt.

Dan een half uurtje gaan uitrusten en de volgende sessie aan mij voorbij laten gaan.

Rond een uur of zes begon een nieuwe sessie en heb ik nog eens met dezelfde blonde Braziliaanse gespeeld. Ditmaal in 69 en cowgirl.

Blijkbaar hadden de huisdames instructie gekregen om aan single mannen voorrang te geven.: telkens werd gevraagd of je alleen was, dan wel met een dame. In dat laatste geval werd je overgeslagen. De huisdames waren ook nogal kieskeurig. Er liep daar een Noord-afrikaans uitziende jonge man rond met een gek wit hoedje op. Voor de huisdames leek hij wel onzichtbaar. Hij was nochtans niet opdringerig, zag er netjes uit, en kwam toch niet aan de beurt.

De Braziliaansen spraken enkel Portugees en Frans, wat voor sommige mannen een probleem was. De paar Portugese woorden die ik ken zijn me goed van pas gekomen. ;)
 
Vandaag had ik graag deze voor mij nog onbekende club Divini bezocht, voor STEAMY MONDAY, op 29 augustus '22.
Helaas door een teveel aan verkeer te laat aangekomen (rond 20.30u) en het feestje sluit af om 22u. Daarom toch maar niet binnen gegaan. Parking was goed gevuld, dus neem ik aan dat het er toch best heftig aan toe kan gaan. Graag verneem ik de opgedane ervaringen op dit event met name 'STEAMY MONDAY'.
Alvast bedankt!
 
Komende zondag Brazilian Angels. Zijn de parties in Divine doorgaans bare of nmc ?
Meeste party's in Belgische clubs zijn nmc, tenzij anders vermeld op de affiche.
Wil je bare? Kijk dan even op het gastenboek van Club Amai. De club is niet veel verder dan Club Divine (afhankelijk van waar je komt natuurlijk).
 
Meeste party's in Belgische clubs zijn nmc, tenzij anders vermeld op de affiche.
Wil je bare? Kijk dan even op het gastenboek van Club Amai. De club is niet veel verder dan Club Divine (afhankelijk van waar je komt natuurlijk).
Waarom willen jullie toch allemaal het risico lopen om iets op te lopen en tegelijk ook anderen mogelijks besmetten met een of andere vieze ziekte.
Ik begrijp wel dat nzc altijd geiler is dan met maar als je een beetje verstand hebt dan doe je het toch met in dit wereldje.
 
Waarom willen jullie toch allemaal het risico lopen om iets op te lopen en tegelijk ook anderen mogelijks besmetten met een of andere vieze ziekte.
Ik begrijp wel dat nzc altijd geiler is dan met maar als je een beetje verstand hebt dan doe je het toch met in dit wereldje.
Ff verduidelijken: ik ben helemaal geen voorstander van bare seks in clubs of op feestjes. Integendeel.
Ik geef hier gewoon info. 😳
 
Ik ben er zondag nog eens geweest.
3 latino's en een 8 tal koppels.
Verder nog een 10 tal single mannen.
De latino's dezen wat ze moesten doen, maar ook tijdens de daad waren ze met elkaar aan het praten in het portugees. Dus net zo opwindend.
Ik ben hier binnengevallen omdat er op een zondag niet veel anders te doen is, maar ik had die 100 Euro + 15 lidgeld (kaart was verlopen) beter in mijn zak gehouden.
Wel gespeeld met de enige brasiliaanse die ik aantrekkelijk vond.
Een andere brasiliaans heeft mij nog afgetrokken en later in de darkroom getuige geweest (voor zover dat dat kan in een dark room) van en orgie met 3 koppels en op het einde nog leuk gespeeld met 1 van de 3 koppels.

Dus wel wat actie gehad, maar de sfeer in die club is niet wat ik zoek.
Maar dat is dan ook weer voor iedereen verschillend.
 
Het waren gelukkig latina's :eek:
Dark room is boven. Boven was ook open. de 2 achterste kamers naar de douches waren deze keer gesloten.
En in de douches is blijkbaar een probleem. er lagen zandzakken aan de douche en voor de doucheruimte.

En het licht uitdoen daar was nog een idee geweest. Vrees dat ze op lange termijn definitief daar het licht kunnen uitdoen.
 
Ha! Het is wel jammer! Je betaalt voor toegang tot de club maar dan blijkt alleen de begane grond " open" is. We gingen ook op een vrijdagavond en ook toen alleen begane grond. Maar je betaalt wel het volle pond…..
En wat het licht betreft…. Kwestie van tijd totdat het echt uitgaat denk ik wat wel jammer is….maar ach blijkt dat Bornedries nu ook het thema naakt heeft en wel elke donderdag…..en de toeloop is daar groter als wij op de berichten afgaan…..wellicht dat wij ernaar toe gaan…..
 
Zo speciaal is die bovenverdieping nu niet hoor, lijkt wel een zolder die ingericht is als woonkamer maar dan iets donkerder zeg maar. Allee zo herinner ik het mij toch, lang geleden dat ik daar was (Sexslavinnen dus zoinzo voor maart 2020).
Het chille is vooral dat ze daar een buitenzwembad hebben, maar zelfs op een zonnige zondagnamiddag werd het zwembad enkel door mezelf gebruikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan