Algemeen Club Divine, Brecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu vrijdag 8 december gaan wij voor het eerst eens kijken of het event van de Krashzone Parties iets voor ons is.

We hebben begrepen dat het in Club Divine in Brecht te doen is, dus we zullen iets zuidelijker moeten zijn dan waar we normaal te vinden zijn 😜.

We zijn eens benieuwd hoe het ons gaat bevallen. Normaal is Do altijd wel actief als de sfeer, hygiëne en respect goed zijn.
Grtz Ro&Do💋❤️
 
Ik heb ergens gelezen dat het pand te koop staat en de huur voor de club afloopt midden 2025. Dus Divine waarschijnlijk een afgelopen verhaal in de loop van 2025. Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand deze club gaat kopen en er in gaat investeren. Is er iemand die dit verhaal kan bevestigen of ontkennen. Voor mij blijft het een gerucht.
 
Ben hier ooit op zo'n gloryhole middag geweest. Was leuk, maar eenmalig. Club ligt in villawijk, verkoop zal denk ik meer opbrengen dan exploitatie....
 
Weinig volk, geen sfeer en de dames kon je niet goed zien uiteraard.... Die lagen met benen omhoog in de gloryhole. Mijn verslag van destijds staat denk ik nog wel hierboven.
 
Ik heb ergens gelezen dat het pand te koop staat en de huur voor de club afloopt midden 2025. Dus Divine waarschijnlijk een afgelopen verhaal in de loop van 2025. Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand deze club gaat kopen en er in gaat investeren. Is er iemand die dit verhaal kan bevestigen of ontkennen. Voor mij blijft het een gerucht.
vroeger was het best een ok club. Maar al jaren niets meer.
Toen de club nog de love noemde was het top.
Destijds heeft men daar ook een paar top gangbangs gegeven
 
Ik heb ergens gelezen dat het pand te koop staat en de huur voor de club afloopt midden 2025. Dus Divine waarschijnlijk een afgelopen verhaal in de loop van 2025. Ik kan mij niet voorstellen dat er iemand deze club gaat kopen en er in gaat investeren. Is er iemand die dit verhaal kan bevestigen of ontkennen. Voor mij blijft het een gerucht.
Op welke site heb je dit gelezen, want kan er niets van terugvinden...
 
Ik weet niet of het mag, maar dit vond ik zelf

Realo.be pierrelaan 33 35 Brecht
Grond te koop....

Het pand word dus als bouwgrond aangeboden (voor de prijs van een doorzonwoning in Utrecht....)
Het biedt voor een liefhebber zeker perspectief!
 
Ik deel jou mening. Ook voor corona nog onder de naam exotica was er nog wel eens iets te beleven. Dr laatste jaren is de club sterk in dalende lijn.
Een bezoekje aan Club Divine staat allang op het programma, maar het is er nog altijd niet van gekomen. Ook niet bij de vorige versies van de clubs daar, ik kom even niet op hun namen. Maar ik kwam wel eens meer in de Exotica, nog op het oude adres in de Molenbaan in Schoten. Het is wel al heel lang geleden, maar ik herinner me toch nog goed er meerdere aangename en geile avonden te hebben meegemaakt.
 
Ja, wij hebben daar de afgelopen jaren met wisselend succes best wel leuke avonturen gehad. Helaas zijn er gewoon een aantal zaken die niet meer zo werken als je het verwacht van een leuke club. Ten eerste vinden wij het vaak te koud binnen. Ten tweede het gedoe met pasjes en lidmaatschapskaarten. Ten 3e, het matige buffet en de prijzen voor (alcoholische) drankjes. Ten 4e neemt het aantal bezoekers verder af. Wel leuk met mooi weer in de zomer, lekker buiten chillen....en natuurlijk de naaktdagen op donderdag. Vriendelijk personeel, vooral die ene man die er altijd is. Johan?
Het is jammer dat het zo loopt. Wij wensen ze alle sterkte..
 
Dat het er vaak te koud binnen is meen ik me te herinneren van enkel dames die er vroeger regelmatig kwamen, nog bij een der vorige uithaters/naam.
Ik heb verder ook regelmatig andere eveneens minder positieve opmerkingen gehoord, maar weet niet meer wat allemaal. Te lang geleden. Maar desondanks zijn die dames toch lang blijven gaan.
 
Ik weet niet of het mag, maar dit vond ik zelf

Realo.be pierrelaan 33 35 Brecht
Grond te koop....

Het pand word dus als bouwgrond aangeboden (voor de prijs van een doorzonwoning in Utrecht....)
Het biedt voor een liefhebber zeker perspectief!
Ook op Immoweb als bouwgrond aangeboden met de vermelding dat het pand dat er op staat verhuurd word en nog verhuurd word tot 1/10/2025..
Perceel is 5000 m² met mogelijkheid tot verkavelen.
Dus waarschijnlijk iets voor projectontwikkelaars.
 
Terug
Bovenaan Onderaan