TheOneAndOnlyJ (puppy)
Wandelaar
- 34
- 07/09/24
- 83
Natuurlijk moet ik ziek zijn op een dag gelijk deze ;_;Eroxx
Donderdag 23 januari 2025
Nina's B-Day GangBang (11:30 uur - 18:00 uur)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNatuurlijk moet ik ziek zijn op een dag gelijk deze ;_;Eroxx
Donderdag 23 januari 2025
Nina's B-Day GangBang (11:30 uur - 18:00 uur)
Overdreven posts van Ivan Xl, met IA afbeeldingen die niks te maken hebben met realiteit ook aandacht trekken, idiote verwachtingen scheppen. Laat iedereen op zijn gemak ontdekken. ik vindt deze voorstellingen ver erover.
Ivan Xl mag een ruime fantasie hebben, ik juig het toe, maar de realiteit is anders.
waar staat dat 11 keer gratis mvgBen daar vaker geweest, na 10 x krijg je zelfs gratis inkom. Hetgeen beschreven wordt is verre van. Heb wel heel leuke en geile ervaringen op gedaan in deze club.
Dan zal ik mijn ervaringen wel gedroomd hebben, zeker? Die worden altijd stuk voor stuk PRACHTIG beschreven! En accuraat ook!Ben daar vaker geweest, na 10 x krijg je zelfs gratis inkom. Hetgeen beschreven wordt is verre van. Heb wel heel leuke en geile ervaringen op gedaan in deze club.

Kom er maar in , IvanXL!Wat kan men verwachten van een masquerade extreme? Er wordt door Eroxx voor maskers en capes gezorgd, maar hoe is de dresscode eronder?
Ik wil voor de eerste keer op 13 februari gaan. En nog nooit in de Eroxx geweest, vandaar dus
De laatste keer dat ik daar aan meedeed, zie mijn verslag, viel het een beetje tegen, lang niet iedereen deed mee en dat doet veel afbreuk aan het leuke thema. Wat je onder je cape aandoet mag je zelf weten. De meesten dragen een donkere boxer.Wat kan men verwachten van een masquerade extreme? Er wordt door Eroxx voor maskers en capes gezorgd, maar hoe is de dresscode eronder?
Ik wil voor de eerste keer op 13 februari gaan. En nog nooit in de Eroxx geweest, vandaar dus

Pik ondertussen al half hard, ik zeg, ik kom erbij in de kooi, ja, goed. Ik in de tralie kooi op mijn knieën, zij ook, begint ze mijn pik verder te pijpen, terwijl ze langs achter verder geneukt wordt. Na een tijdje wou ze geneukt worden, ze draait zich om, kontje naar me toe, tijd voor dat rubber ding, beetje glij, en terwijl zij de andere man pijpte schoof ik mijn pik in haar poesje. Geweldig. JA, dat had ze nodig. Na een tijdje op haar zij gaan liggen , een been over mijn schouder, zo haar kutje verder afgereden, geil standje trouwens. Natuurlijk een deel kijklustigen rond de tralies. Toen kwam ze bovenop mij zitten, met de rug naar de toeschouwers, dat hebben we maar even gedaan, ik vroeg : draai je je om, dat vinden de aanwezigen geil, dan kunnen ze alles zien, dus die draait zich om terwijl ze boven op mij zat zonder dat mijn pik uit haar poesje kwam. Gezicht naar de toeschouwers, pik diep in kutje, die ander man rechtstaande zijn pik in haar mond, deden we geil verder. Af en toe nam ze nog een pik die door de tralies stak erbij! En wie komt daar dan de ero-ruimte binnen geslenterd, ja, die geile kleine Franstalige met haar man, ze ziet mij, een geile blik in die ogen, ik deed teken, kom erbij, maar daar aarzelde ze toch even, even maar, ja daar kwamen ze erbij, die andere knappe blonde was ondertussen van mijn pik afgegaan, ik die rubber eraf, net op tijd want daar was het mondje van de Franstalige al, gulzig nam ze heb diep in haar keel, ondertussen pijpte dat andere meisje die andere man verder en zat ik met mijn duim in haar poesje en mijn overgebleven vingers op haar clit, met mijn andere hand had ik een tietje van die Franstalige vast. Plots kijkt ze naar mij en zegt ze : KAPOT, ik keek naar mijn pik, nee niks aan de hand, die was mega hard, KAPOT zei ze weer, en toen viel mijne frank, die bedoelde Capotes, een condoom, ja, ik en Frans dat gaat niet goed samen, dus rubber er rond en zij boven op me, ondertussen pijpte ze haar man, ondertussen zaten mijn vingers nog in die andere blonde die nog steeds die man die rechtstond aan het pijpen was. Af en toe speelden de meisjes ook met mekaar en toen ging die blonde naar de man van die Franstalige en werd de rechtstaande man verder gepijpt door de Franstalige die bovenop me zat, ondertussen wel omgedraaid, gezicht naar de omstaanders, mijn pik verder afrijdend. Als ik een beetje omhoog keek over haar schouder zag ik die pik in en uit haar mond gaan, plots kwam die man kreunend klaar en spoot zijn cum deels in haar mond, deels op haar schouder, vlak boven mijn neus, het scheelde niet veel of ik was ondergespoten geweest. Foei! Geil! Andere positie ! Zij op haar knieën, gezicht richting tralies, pik erin, haar man neukte ondertussen die blonde met speciaal kapsel, de man wiens cum was geschoten kon niet weg, moest blijven, maar vond het niet erg. Na een tijdje doggy geneukt te hebben was het tijd voor 'kontje'. Ik deed teken op die man, die zonder cum, van dat hij moest kijken, pik uit kutje en voorzichtig in kontje, ja, daar ging hij, dan heb ik haar aandacht, daar is het haar uiteindelijk om te doen, haar hoofd tegen de tralies, ik een tralie vast, ze kon niet weg. Weer dat kontje geruime tijd gedestroyed, dat is al 2x deze week.
Veel volk die het kwamen bekijken. Ha, en wie komt daar af , de DJ met een mevrouw. Ik tegen hun door de tralies, wil je komen kijken, kontje destroyen, ja, ze kwamen erbij, toen zaten we daar met 6 of was het nu 7 in de kooi, want er was nog iemand bijgekomen. Ja, dat vonden ze wel geil, zo in kontje. Uiteindelijk gestopt en rubber eraf, zij ging op haar rug liggen en wou me verder pijpen, ik kort tegen de tralies, daar werd mijn tepel vastgegrepen door een getinte man die stond toe te kijken, zijn andere hand zat aan mijn kontje op en neer te bewegen, zelfs een vinger ging naar binnen, terwijl mijn pik in de mond van die Franstalige zat en ik ondertussen ook een tepel van die man vasthad door de tralies. Vet geile taferelen! Even later was het tijd voor pauze. Iedereen stond in het zweet!
Waar kwamen die opeens vanaf?? Haar man moest al dadelijk een deel mannen weren die met hun pik in haar gezicht zaten te swaffelen. De 'Gips' was het eerste aan de beurt om haar te neuken, maar eerst werd er nog eens deftig gesquirt, poef, en een stuk grond goed nat en hop de pik van de 'Gips' erin en stevig neuken, ondertussen zat zijn getinte vriend op de knieën op de poef, de Nr. 10 had zijn pik vast. Ik naast de getinte ook op mijn knieën op de poef, mijn pik vond zijn weg naar haar mond, of was het haar mond die zijn weg naar mijn pik vond, het laatste volgens mij. Hevig kreunend, ondertussen af en toe wat squirtend, werd Nr. 10 stevig afgeneukt, nog steeds door de 'Gips', de kijklustigen werden in aantallen steeds groter, zeer al een 30 kijkers, voelers, rukkers. Haha, wie kwam daar af, die man met zijn knappe vrouw van vorig hoofdstukje, ze zag me, stralende oogjes, ik deed teken, kom erbij liggen, ja zonder aarzelen kwam ze aan mijn linkerkant erbij liggen, haar hoofd tegen dat van Nr. 10. Onmiddellijk vorderde ze mijn pik op, Nr. 10 moest los laten maar nam zonder aarzeling de pik van de getinte jongens in haar mond, want die mocht nog wel wat harder, want die moest seffens de neukende 'Gips' overnemen. Er werd duidelijk weer in team geneukt. Ondertussen groeide het aantal aanwezigen in de ruimte, zeker al meer dan 40 en dat voor een zondagnamiddag, nu je voelde wel dat dit ging uitgroeien tot iets mega, ondertussen al 2 meisjes op de poef omsingeld door talloze geile mannen. De man van de knappe vrouw nam haar poesje voor zijn rekening met zijn tong. Mijn pik werd geregeld gewisseld van meisje, ik zat daar perfect, in het midden van hun hoofden. 'Gips' was uitgeneukt, wisselen met getinte vriend, en verder met de orgie, de knappe vrouw zat ondertussen op haar knieën en werd geneukt door haar man, ondertussen mijn pik in haar mond, geregeld kwam ze met haar hoofd omhoog vlak tegen mijn hoofd, zodat ze van kortbij in mijn ogen kon kijken, geil!. Ik nam dan haar tietjes in mijn handen en mijn pik ging dan weer naar Nr 10, die heeft daar toch permanent in iemand zijn mond gezeten. Geil. Overal handjes die de meisjes aan het betasten waren, pikken die hard gemaakt werden, de massa volk bleef
aanwezig in de ruimte. Plots nog een derde meisje dat mee op de poef kwam liggen, een donderkleurige, nu zaten de 3 meisjes met hun hoofd naar mekaar, ja nu was de orgie compleet. How mensen, er werd geneukt, gelikt, gesquirt, gebeft, gestreeld, er werden condooms uitgedeeld, ik heb mijn ganse reserve uitgedeeld, gelukkig dat ik niet opgevorderd werd om een van de meisje te neuken want ik zat zonder. De vingers van de knappe vrouw zaten geregeld langs mijn kontje te strelen terwijl ik werd gepijpt door Nr. 10, ik had dan haar clitje in mijn vingers en meestal een tietje van Nr. 10 in de andere hand, aan het derde meisje kon ik niet aan, was te ver van mijn bereik, maar ik had toch handen te kort zoals altijd in een orgie. Als afsluitertje van de orgie heeft Nr. 10 nog eens serieus gesquirt en werd ze daarna goed geneukt door haar man, welke dan ook zijn cum op haar tietjes spoot. Altijd geil, cum spuiten, wordt te weinig gedaan tijdens zo een orgie, precies alsof dat dat niemand durft, allemaal braafjes in de rubber. Tijd voor een pauze voor de Nr. 10. Maar het donkerkleurig meisje deed nog lustig verder en de 'Gips' was nog behoorlijk geil dus stak hij zijn pik diep in haar opengesperd poesje, ondertussen pijpte en rukte zij andere geile jongens. Ik heb toen de ruimte verlaten aangezien ik op tijd naar huis moest. Deze beknopte samenvatting van de orgie heeft toch zeker een klein uurtje geduurd, dankzij alle geile aanwezigen. Dit was next level en relaxed, alé voor mij toch, aangezien ik 2 van de 3 meisjes kende, dat maakt het iets leuker.

Klopt, moeten ze die wel zelf meenemen de ruimte in.Er liggen toch condooms genoeg bij Eroxx, klaar voor het grijpen.

orgie. Zij zat boven op een man, die zat met zijn pik in de poes, haar man langs achter in haar kontje. Jawel een echte DP. Met een pik in haar mond zag ze mij en riep terwijl die pik diep in haar mond zat : iwannn. Ik van de poef daar naar toe, daar had ze mijn pik vast door de tralies, niet hard. Jammer, dat was een gemiste kans voor mij, want anders had ik die kunnen DP'en want ze heeft vrij lang bovenop die andere man gezeten, terwijl ze in het kontje geneukt werd door haar man. Dat krijg je dan als je je cum al aan iemand heb toevertrouwd ! 
Nee die verveelt zich niet vlug , altijd maar die EroxIvan XL krijgt er nog altijd niet genoeg van zie ik...![]()

Ik was er gisteren bijna geweest. Maar het voorspelde weer in combinatie met de onbetrouwbare NMBS weerhield mij in laatste instantie.Wij zijn afgelopen donderdagnamiddag en gisteren nog eens komen spelen. Ik heb mezelf weer lekker laten verwennen terwijl mijn man keek en genoot. Hele leuke en lekkere mannen leren kennen die ik hopelijk nog eens tegenkom! Een paar hier vh forum, maar ik ga geen namen noemen. Guys you were the best
. Mijn man wilde graag dat mannen op mijn borsten spoten, dus daar hebben we maar eens werk van gemaakt. Hij vond het zó lekker om te zien. Ik ook trouwens
. Gisteren lekker kei en keihard (hoe ik het graag/het liefste heb) genomen door een man die we vaker zien daar. Die heeft me lekker laten gillen! En met trillende beentjes naar huis. Nu een dag later overal pijn
. Da's een teken dat het goed geweest is
.
Donderdag lag de gemiddelde leeftijd vd mannen wel een stuk hoger had ik het idee. Maar gisteren was er een zeer mooi aanbod van jongere, mooie, erg lekkere en sympathieke mannen. Ik ging helemaal voldaan en sufgen#*kt naar huis
Ook even het vermelden waard, weer lekker gegeten. Eten is er altijd lekker trouwens. Helaas, zoals we altijd graag doen, afsluiten met een koffietje kan de laatste tijd niet meer?. Koffie stond al om 16.45u uit
. En trouwens laatst op een vrijdagnacht om 2u voor een lange rit naar huis nog wat cafeïne om wakker te blijven achter het stuur ook niet, ook uit. Potverdorie
. Laat aan staan dat apparaat!
Wij hopen snel weer terug te kunnen gaan. Klantenkaart is vol dus gratis spelen de volgende keer![]()
Ik ben ook 45,dus 50 reken ik nog bij jongIk was er gisteren bijna geweest. Maar het voorspelde weer in combinatie met de onbetrouwbare NMBS weerhield mij in laatste instantie.
Maar ik betwijfel of ik kans ging maken met dat overaanbod van lekkere jonge mannen...
Ik ben ook lekker maar wel al +50...
Het lijkt me dat de jongere mannen vooral de maandag aanwezig zijn. Klopt dat?
Ik zou ook wel eens mijn lading op je borsten spuiten!
Groetjes