Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolledig akkoord. Het zijn zulke individuen die het verknallen voor de singles die wel de regels respecteren...Ik denk niet dat het gaat helpen van gewoon eens te komen kijken.
Wat alleen helpt is gewoon degene die de regels niet volgen buiten zetten en nooit meer binnen laten.
EENS!!!Volledig akkoord. Het zijn zulke individuen die het verknallen voor de singles die wel de regels respecteren...
Dan gaan ze wel een flink deel omzet mislopen.Ik denk niet dat het gaat helpen van gewoon eens te komen kijken.
Wat alleen helpt is gewoon degene die de regels niet volgen buiten zetten en nooit meer binnen laten.
Sommige mannen beschouwen de aanwezige vrouwen zelfs als sexslavinnen, geen enkel respect naar die vrouwen toe en ze doen wat ze willen.Maar nu loopt alles zo maar binnen en veel mannen daarvan zien de aanwezige vrouwen als een jachttrofee. Dus misschien deze regel maar weer invoeren?
Ik sluit me hier graag bij aanSommige mannen beschouwen de aanwezige vrouwen zelfs als sexslavinnen, geen enkel respect naar die vrouwen toe en ze doen wat ze willen.
Helaas daardoor soms ook een mindere sfeer met name in idd het doolhof/sexgedeelte.
Helaas zie je dit ook terug in de hele samenleving, een mindere moraal (maar meer asociaal) zeker door bepaalde types mannen die denken dat alles is toegestaan en dat alles kan.
Voor altijd buitendonderen en je krijgt zeker een betere sfeer in de club.Financieel zal de club er ook wel bij varen want het betere volk zal dan ook weer vaker acte de présence geven.
Het bannen van die minderheid aan mannen (en koppels!) die niet okee zijn, dat is en blijft de verantwoordelijkheid van de uitbaters. Dat is bv. ook de reden waarom ik niet meer in Azzurra kom.Maar het is misschien ook onze verantwoordelijkheid om deze enkelingen erop te wijzen dat het zo niet kan en deze dan inderdaad te bannen.
Perfect verwoord.Een goed deurbeleid trekt goede koppels en goede mannen aan, dus 100 euro entreegeld weigeren van een man die je niet wil, dat is geen verliespost maar een investering.
Helemaal mee eens, we moeten niet het gedrag van enkelingen hier uitvergroten maar wel benoemen. Want voor je het weet roepen hier mensen die er 10 jaar niet meer zijn geweest dat ze toen, ooit gelijk hadden. PfhhhMaar het belangrijkste is dat we niet moeten vergeten om daar te genieten van de mogelijkheden en het "vrij" zijn.
Leven en laten leven en af en toe ook eens proeven van het leukste wat er is, toch?
Ik vind het ook een geweldige Club, ook al ben ik er nog maar 4x geweest. Ik kijk al uit naar mijn volgend bezoekje, al weet ik nog niet wanneerHelemaal mee eens, we moeten niet het gedrag van enkelingen hier uitvergroten maar wel benoemen. Want voor je het weet roepen hier mensen die er 10 jaar niet meer zijn geweest dat ze toen, ooit gelijk hadden. Pfhhh
Het blijft een geweldige club met veel actie en geile mensen, mannen, vrouwen, stellen etc.
En laten we diegene die zich misdragen aanspreken.
En net als overal zijn er dingen die anders kunnen maar ik maak er geen halszaak van.![]()