Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger...kregen in sommige clubs alleengaande mannen eerst een duidelijke preek. Onder meer over respect, vrouwen (of parfners) zijn de baas, en daarbij werd ook meteen medegedeeld dat wangedrag een uitzetting en dan verbanning voor een lange tijd voor hen betekende....
Ik weet het, was ook regelmatig als single.
Maar nu loopt alles zo maar binnen en veel mannen daarvan zien de aanwezige vrouwen als een jachttrofee. Dus misschien deze regel maar weer invoeren? Ik ben alvast voor, want dit is een reden waarom mijn vriendin niet meer naar eroxx wil.

Maar nu loopt alles zo maar binnen en veel mannen daarvan zien de aanwezige vrouwen als een jachttrofee. Dus misschien deze regel maar weer invoeren?
Sommige mannen beschouwen de aanwezige vrouwen zelfs als sexslavinnen, geen enkel respect naar die vrouwen toe en ze doen wat ze willen.
Helaas daardoor soms ook een mindere sfeer met name in idd het doolhof/sexgedeelte.
Helaas zie je dit ook terug in de hele samenleving, een mindere moraal (maar meer asociaal) zeker door bepaalde types mannen die denken dat alles is toegestaan en dat alles kan.
Voor altijd buitendonderen en je krijgt zeker een betere sfeer in de club.Financieel zal de club er ook wel bij varen want het betere volk zal dan ook weer vaker acte de présence geven.

Sommige mannen beschouwen de aanwezige vrouwen zelfs als sexslavinnen, geen enkel respect naar die vrouwen toe en ze doen wat ze willen.
Helaas daardoor soms ook een mindere sfeer met name in idd het doolhof/sexgedeelte.
Helaas zie je dit ook terug in de hele samenleving, een mindere moraal (maar meer asociaal) zeker door bepaalde types mannen die denken dat alles is toegestaan en dat alles kan.
Voor altijd buitendonderen en je krijgt zeker een betere sfeer in de club.Financieel zal de club er ook wel bij varen want het betere volk zal dan ook weer vaker acte de présence geven.
Ik sluit me hier graag bij aan ;)

Ik wil het absoluut NIET minimaliseren wat er donderdag is gebeurd.
Maar met het beleid van Eroxx is niet veel mis. Het zijn toch de mannen zelf (en het zijn gelukkig maar enkelingen) de het verpesten voor de dames, zichzelf en de andere mannen.
Als je iedereen respecteert, niet oordeelt en iedereen in zijn waardigheid laat dan is het de beste plek om te vertoeven. Daar kunnen ze in de buitenwereld nog veel van leren.
Maar het is misschien ook onze verantwoordelijkheid om deze enkelingen erop te wijzen dat het zo niet kan en deze dan inderdaad te bannen.
Maar het belangrijkste is dat we niet moeten vergeten om daar te genieten van de mogelijkheden en het "vrij" zijn.
Leven en laten leven en af en toe ook eens proeven van het leukste wat er is, toch?

Terug
Bovenaan Onderaan