Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja D... Mmm lekkere kerel 😋
Wel geil, en dan vooral, als dat poesje nog na drupt na de squirting en dadelijk er een pik in gaat! Ja, dat is top, neuken en dan die weer laten squirten.
wie zat ervoor die 2 mondjes zijn pik door beide geile sletjes aan het laten pijpen, juist, de D. Haha. Toen moest D. haar neuken, maar die zei in zijn beste Frans : Mein wurt ist kaput! Volgens mij is dat Duits !

Dat weet je nooit op voorhand. Met thema's is het wel drukker. Maar voor de rest is het gewoon doen. Als je van plan zijt om enkel te kijken en eventueel actief te zijn hebt ge echt niks te verliezen. Je gaat op in de menigte en valt niet op.
Toptip: Gewoon doen!
Net terug van een kort bezoek aan Eroxx. Dat viel niet tegen. Het duurde even voor er actie kwam. Helaas kon ik niet langer blijven. Maar dit is niet de laatste keer geweest. Ben heerlijk gepijpt en heb goed geneukt op het bed achter de disco. Een leuke jonge dame met kleine borsten ( daar ben ik gek op) . Het duurde niet lag vor ik het rubbertje had volgespoten. Een heerlijke dame. Weet iemand haar naam?

Net terug van een kort bezoek aan Eroxx. Dat viel niet tegen. Het duurde even voor er actie kwam. Helaas kon ik niet langer blijven. Maar dit is niet de laatste keer geweest. Ben heerlijk gepijpt en heb goed geneukt op het bed achter de disco. Een leuke jonge dame met kleine borsten ( daar ben ik gek op) . Het duurde niet lag vor ik het rubbertje had volgespoten. Een heerlijke dame. Weet iemand haar naam?
En hollandse ?

Ben vandaag ook even binnen gewipt maar helaas slechts gebleven tot 14u - blijkbaar voor de echte actie (los van de masquerade) eraan kwam want was eerder lauw.
Wel enkele knappe dames gezien, de afwezigheid van de man met de jonge Thaise viel op :)
Bij het buitengaan kwam er net een single dame toe, ietsje na 14u en had gelijk spijt maar de plicht riep ergens anders. Mocht de dame zich herkennen dan mag ze volgende keer nog eens binnen maar dan blijf ik ook binnen :) Verder wel benieuwd naar wat ik allemaal gemist heb...

Terug
Bovenaan Onderaan