Eroxx
Zondag 27 juli 2025
Topless On Sunday (14:00 - 20:00 uur)
Topless op zondag, Femke achter de toog, tietjes bloot, dat is reden genoeg om af te zakken naar de Eroxx. Schitterend, bwa die tieten van Femke, de tepels bedekt met een gouden ster. Bangelijk. Kusje, tietjes eens door mijn handjes laten glijden. Zo, de entree was gemaakt, wat is hier allemaal loos vandaag?
Vrij kalm in de disco, ahja, dat zal wel, achter aan de gloryholes, how mensen, weer geen doorkomen aan, hoeveel meisjes werden daar tegelijk geneukt, 4 - 5 - 6 , echt wat was dat daar allemaal? Richting sling, daar was het kalmer, naar de rokersruimte, achter de disco werd er al stevig geneukt op het bed. Oh, wie zit er buiten, die Franstalige, die mijn pik altijd wil destroyen. Terug naar de toog, mah wie komt daar uit het restaurant, Nawelle & Captain Solo. Kus van Nawelle gekregen, was ook al weer effen geleden dat ik ze nog eens gezien had. Ze zag er weer stralend onwijs geil uit, die donkere ogen, waar je eindeloos diep in valt als je daar in kijkt, die schoentjes, doorkijk schoentjes, die geile pas door de dancing, bwa, de Eroxx was van Nawelle. Mah, daar nog een Franstalig koppel, toppers, kan je DP mee doen, nog een deel jonge koppels met zeer knappe meisjes gezien en geen goede orgie zonder Shemales in de buurt. En ze waren met 6 vandaag, en '
echte'. Die met de lange zwarte haar, stevige tieten, pijpsletje ,was er ook, die heb ik al dadelijk een man zien klaarzuigen. Ik dacht nog toen ik net binnen was, bwa gewone zondag, nee nee wat was me dat allemaal, toppers bij de vleet, de nieuwkomers, en die waren er, die wisten niet wat ze zagen.
Nawelle & Captain Solo
Ik liep net richting eroruimtes vanachter de disco, Nawell en Captain Solo liepen een stukje voor me, waren een plek aan het zoeken, het bed achter de disco was bezet, de grote poef vanachter : bezet, dan maar het kamertje naast de traliekooi, dadelijk een deel mannen mee naar binnen. Eens even gepiept, te druk. Terug richting gloryholes, nog altijd geen doorkomen aan. Terug kamertje Nawelle, oh Nawelle zat boven op een man, zie je niet zo dikwijls, maar how seg, een andere neemt positie in achter haar kontje terwijl ze nog seeds bovenop een andere pik zit, die man steekt zijn pik in haar kontje, dacht ik even, maar daar was ik mis. Ik dacht, mah, een DP met Nawelle, dat hebben we hier nog niet gezien, Nawelle zat daar pokkegeil op die pikken, ja wie daar niet geil van werd, ik in ieder geval wel. Terwijl ze door die 2 pikken gesandwitchd werd, nam ik haar tietjes, nog altijd dacht ik, oh, een DP, nee nee. Toen ze gedaan hadden, ik tegen Captain Solo : oh doet ze ook DP? Nee, zegt hem, waren 2 pik in de kut. Wil je dat ook eens doen? Ik : euh, ja, ik zat ondertussen toch al lekker hard in Nawelle haar mond. Ok, ik moest gaan liggen van Nawelle, zij boven op me. Mijn benen moest ik tegen mekaar houden. Nawelle dus bovenop me, how mensen, zalig, haar tieten in mijn handen, mijn pik kreeg effen kut-gewenning terwijl Captain Solo manoeuvreerde richting haar kontje, zijn pik ging geleidelijk zachtjes de poes binnen, terwijl ik er nog in zat, haha, hoe cool was dat, Nawelle lag volledig bovenop me, gekreun, gehijg, die ogen keken recht in die van mij. Nu ik was al behoorlijk geil, maar die ogen vlak voor die van mij, zij volledig plat op me, mijn pik samen met de pik van Captain Solo in haar poesje. Ik voelde zijn pik over die van mij schuren. Fuck, pokkegeil wordt ne mens daar van, die ganse kamer vol volk, die dachten waarschijnlijk, he een DP

. Captain Solo ging eruit,

een andere man ging overnemen, die ging er vlot bij maar na een tijdje gleed mijn pik eruit. Position Switch! Die man moest gaan liggen, Nawelle boven op hem, ik langs achter, bwa, godverde...geil, dat volk stomverbaasd dat stond te kijken. Pikken uit kutje, man had cum gespoten, ik terug pik in haar mond totdat er een volgende man moedig genoeg was. Als er nieuwe geile mannen in de kamer kwamen ging ik op de matras zitten, Nawelle pijpt altijd de nieuwkomers hard, haar kontje stak mijn richting uit, kon ik fijn met het poesje spelen, met 1 vinger er zachtjes langs op gaan, en die staat lekker nat, ha! Duim in poesje, dan kan je met de rest van je hand de poes langs buiten goed vastnemen, ander handje tieten of klit. Werd er geneukt dan streelde ik ze, want dat doen maar weinig mannen. Op een gegeven moment kwam er een jong koppel binnen, knappe geile jongeman, knappe brunette, gevolgd door een bende geile mannen, vingertje van Nawelle, ze moest die pik hebben van die jonge kerel, hup in de mond, zijn vriendin streelde hem ondertussen, geil! Nawelle wou dat hij haar ging neuken, maar dat mocht hem niet van zijn vriendin, haha. Beide terug naar buiten, kamer vol volk weer, pik in mond pik in kutje, was het kutje even alleen, mijn handje, beetje glijmiddel, soms ging ze op haar rug liggen, dan met beide handjes aan de poes. Als de mannen allemaal uitgeneukt waren, dan weer focus op mijn pik, haha, die bleef lekker hard, how mensen zo relaxt daar in dat kamertje. Ik kreeg zelfs de condooms aangereikt van Captain Solo, signaal van te zeggen, neuk ze maar. verschillende malen gedaan als er geen of weinig mannen binnen waren, doggy, zalig mensen, pik er volledig in en dan niet bewegen, maar haar dan masseren met de handjes, tietjes, rug, nek, klitje, paar vingers bij in het kutje, dan wel zachtjes neuken, als er dan ondertussen een andere pik in de mond aanwezig is, die heeft dan gelukt, die krijgt een extra lange beurt omdat ik zo met haar bezig ben. Eruit, de andere man erin, de meeste zijn zo geil en neuken dan zo een zalig kutje, die hebben niet veel nodig, ohja, veel mannen zien klaarkomen daar in dat kamertje, zalig die blikken, die geluiden, het moment data ze gaan spuiten, sommige doen het in stilte, anderen niet, veel vriendelijke mannen, die haar bedankte en captain Solo ook. Mooi zo! Weer even geen mannen, ik zat op matras, rug tegen muur, beetje aan mijn pik aan het trekken, Nawelle naar me toe, pik in mond, Captain Solo zijn pik in haar poesje, ik 2 of waren het er 3 vingers bij in de poes, ik voelde de ballen van Captain Solo tegen mijn handje slaan. Geil. Weer volk in de kamer, focus terug op de nieuwkomers, harde pikken moesten slap! Echt we bleven bezig. Ik weer het poesje voor mijn rekening terwijl ze andere pikken aan het zuigen was, dan weer toekijken, weer kutje, tussendoor heb ik ook nog geneukt, en alles bleef zich herhalen, nieuwe mannen, cum links cum rechts, nat poesje, rubber met mond rond pik, verdwaasde blikken, ja zelfs een man die me kwam pijpen terwijl ik met Nawelle haar poesje bezig was. Uiteindelijk, Nawelle op haar zij gaan liggen, Captain Solo zijwaarts zijn pik in haar poesje, ik rechtstaand mijn pik in haar mond, zachtjes in en uit, geen volk meer in de kamer, we hadden iedereen overwonnen en om dat te vieren spoot Captain Solo zijn cum over haar poep en op haar zijde terwijl mijn pik nog in haar mond zat. Fuck mensen geil! Time-out zei ze, tijd voor pauze. Na 1.5 uur daar in dat kamertje, ging er 1 harde pik naar buiten, de mijne.
The Wheel Of Pussy
De ronde poef in de dancing, wat was me dat daar seg. 4 of waren het 5 meisjes, op hun knieën, poesje naar buiten, dat kon naar hartenlust worden afgeneukt, en dat gebeurde ook, relaxt door een aantal geile mannen. Als je aan die poef kon draaien, dan had je het Wheel Of Pussy gehad, cool. Midden op de poef, de D., zijn handjes zaten in de meisjes. Zijn pik ook trouwens. Wat een natte bedoening was me dat daar toch weer, die vloer, die poef, gesquirt van een meisje, moerasachtige geile toestanden. En dan vooral als de D. zijn handje is de poes van het al gesquirte meisje stak, want die kon nog wel eens, en inderdaad, dsjezus, waar blijven die meisjes dat halen, weer die poef, de grond, ja zelfs tegen mijn schoentjes, dat krijg je als je te kort bij staat. Ik dacht nog, ik moet hier oppassen, seffens vliegt hier een krokodil uit het struikgewas, zo zompige toestanden. Altijd voorzichtig zijn in moerasachtige omgevingen! Wel geil, en dan vooral, als dat poesje nog na drupt na de squirting en dadelijk er een pik in gaat! Ja, dat is top, neuken en dan die weer laten squirten.
Mein wurst ist kaput!
Achter op de matras aan de gloryholes, daar was Franse les voor beginners. 3 - 4 koppels, maar vooral, die Franstalige, die pik-destroyer, die blonde maar nu met donder haar, An noemt ze blijkbaar. Die werd daar afgeneukt, stevig door haar man, een andere geile meisje ernaast die werd ook door haar man afgeneukt. En wie zat ervoor die 2 mondjes zijn pik door beide geile sletjes aan het laten pijpen, juist, de D. Haha. Er werd daar af en toe die Walen wat Nederlands bijgebracht, zoals, Nondeju, grappig als je dan die Waalse dat hoort nazeggen terwijl ze een pik in haar mond heeft en een andere in de poes! Was het de poes, ik twijfel! De poepjes van die 2 meisjes hebben een paar ferme tikken gekregen van D. Nederlands aanleren dat gaat toch niet zo vlot, dus moet er krachtdadig opgetreden worden. Klets op die billen, en hard. Die An gaat vandaag nog een hand zien staan! D. dat ander meisje aan het neuken, die An bleef maar kwebbelen, ik die matras op, ik dacht steek die iets in haar mond, dan zwijgt ze. Ha, Iva... hup in haar mond godver... Die grijpt daar toch weer mijn pik vast, echt niet fijn. Je moet je voorstellen, je loopt in een jungle, je schuift van een afgrond en kan nog net een wortel van een boom grijpen om je aan vast te houden. Ja? Ahwel, zo grijpt die mijn pik vast. Echt, en dan dacht ze dat ik haar nog eens ging neuken, niks van! Toen moest D. haar neuken, maar die zei in zijn beste Frans : Mein wurt ist kaput! Volgens mij is dat Duits ! Haha, vettige lachen, lol daarachter, was precies al zaten we ergens op café. Wel leuk!