Buiten dat koppels zich begrijpelijkerwijs niet meer gratis mogen komen volvreten en voor de rest niet actief zijn zag ik geen verschil.Wat houdt het nieuwe beleid van de eroxx juist in nu ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBuiten dat koppels zich begrijpelijkerwijs niet meer gratis mogen komen volvreten en voor de rest niet actief zijn zag ik geen verschil.Wat houdt het nieuwe beleid van de eroxx juist in nu ?
daar zouden ze op één of andere mannier controle op moeten doen vind ikBuiten dat koppels zich begrijpelijkerwijs niet meer gratis mogen komen volvreten en voor de rest niet actief zijn zag ik geen verschil.
Gezellig!Achterdoor was het zelfs 1x polonaise.
(Ivan zal morgen wel een volledige post erover maken).
Hallo ik ben aangetrokken tot she-males (transen) maar helemaal niet door travesties, crossdressers of bi-mannen. De vraag is dus of er voldoende transen zijn. In de reviews van Limburgzuid en Ivan wordt gemeld dat er best veel T-girls zijn lees ik. Wordt daar efffectief Trans mee bedoeld? (met borsten dus). Indien ja dan ga ik zeker eens langskomen op volgende T-girl evenement in augustus. Maar indien het voornamelijk travestieten en bi-mannen zijn ga ik er helemaal niks aan hebben. Alvast bedankt om iets te verduidelijken dusAfgelopen donderdag mijn 1e T-girl Party beleefd.
Als single man genoeg partys beleefd bij eroxx, maar deze stond nog op m'n bucketlist. Echter normaliter nooit te combineren met m'n werk.
Rond 21:15 aangekomen, na een drankje meteen op wandeltour: zoals Ivan al zei, bij de darkroom was het echt druk. Je kon schuifelend naar binnen en er lagen voornamelijk T-girls op de banken die zowat alles toelieten. Aparte sfeer was het daar.
Qua drukte vond ik het een beetje tussen de normale maandagen en donderdagen (overdag) in. Wel achterdoor meer en sneller actie, ook geen haantjesgedrag (waren logischerwijs weinig single vrouwen).
In de disco was het wel echt disco-sfeer: meer dans taferelen dan doordeweeks overdag (logisch want het was avond en voor sommigen al weekend). De Nederlandse huis DJ even mee gebabbeld en draaide goede dansplaten.
Ik ging er heen met een hoge verwachting: veel bi koppels, veel shemales, veel vrouwelijke T-girls, maar viel wel allemaal mee.
Veel T-girls, enkele koppels, wat single heren, weinig single vrouwen en er was 1 Vlaamse getinte shemale die zeer knap was en vertelde mij dat ze altijd daar kwam.
En persoonlijk vond ik 1 Vlaams sprekende T-girl echt vrouwelijk tot in de puntjes. Ze had eerst een blouse met rok aan en later op de avond lingerie, maakte het wel mooi.
Enkelen gevraagd of het door het jaar drukker is maar kreeg al snel door dat de drukte nu in de vakantie hetzelfde was. De inhoudelijke sextaferelen zijn al eerder toegelicht in de samenvatting van Ivan.
Leuk voor eens mee te maken: ooit nog eens door het jaar er heen mits ik vrijdags vrij heb in de hoop dat er meer shemales zijn, maar je moet geluk hebben.
Rond 23:30 ging ik huiswaarts met een uurtje rijden toch netjes optijd in bed. In de disco was nog wel redelijk wat volk.
Voor shemales kan je beter skw gaan in Antwerpen.. hier meer Bi travestieten met kans op en shemaleHallo ik ben aangetrokken tot she-males (transen) maar helemaal niet door travesties, crossdressers of bi-mannen. De vraag is dus of er voldoende transen zijn. In de reviews van Limburgzuid en Ivan wordt gemeld dat er best veel T-girls zijn lees ik. Wordt daar efffectief Trans mee bedoeld? (met borsten dus). Indien ja dan ga ik zeker eens langskomen op volgende T-girl evenement in augustus. Maar indien het voornamelijk travestieten en bi-mannen zijn ga ik er helemaal niks aan hebben. Alvast bedankt om iets te verduidelijken dus![]()
Leuk verslagje van jullie leuke namiddagjeNationale feestdag 21 juli.
Rond 15.15u waren ik en mijn @Husband daar. Heel druk op de parking. Een kwartiertje later stonden we met een drankje in de dancing. Eerste indruk: veeeeeeel mannen, zeer weinig vrouwen. Wel gezellige sfeer. Eerst kennis gemaakt met @SGFRD . Eindelijk een gezicht bij de naam. Toen al wel wat zin in actie, dus eens achterin een kijkje gaan nemen. De vrouwen die daar actief waren werden bedolven onder tientallen mannen. Je moest soms goed kijken om de vrouw te spotten
. Dat was voor mij toch wat te heavy om daar te gaan liggen, dus maar even terug de dancing in dan. Leuke man sprak ons aan, daar even mee gepraat en dan toch maar gewaagd om naar achteren te gaan,het nisje tegenover de ronde poef. Zoals verwacht waren we al direct niet meer met drieën
. Nu vind ik dat nisje eigenlijk niet zo fijn, dus redelijk snel zijn we verhuisd naar de matrassen bij de glory holes. Daar kreeg ik het lekker druk met leuke, respectvolle en lekkere mannen. Eén man had al vanachter het muurtje een tijdje staan kijken en mijn been omhoog gehouden. Altijd handig.
Hij vroeg even later of hij erbij mocht komen. Was volledig mijn type, dus graag! Dat was het betere handenwerk. Lekker dominant, bij het keeltje vastnemen, een goeie klets zo nu en dan, een handje naar binnen
Hij liet mij smeken voor meer. Heerlijk
. Lekker soppen en
. Daarna was het pauze.
Tijd voor lekkere mosseltjes in het restaurant. De kok had weer goed zijn best gedaan. Er was zelfs mosselsoep. Met de man van net en zijn vrouw samen gegeten. Wat een lief en sympathiek koppelDaarna weer even onze ogen de kost gegeven, wat leuke gesprekjes tussendoor en toen hadden we wel weer zin in actie.
Het nisje met de spiegels deze keer.
My God, dat rondje staat nu met stip op de eerste plek van mijn top 3. Wat was dat lekker zeg.. Maar ook errrrrg pittig. Diezelfde man, waar we een half uurtje eerder samen mee aan tafel zaten was weer terug en bij de volgende sessie stak hij zo mogelijk nog een paar tandjes bij.
Keeltje, handje, smeken, kletsen.Heaven! Daarna zowel wijzelf als het matras doorweekt, van zweet en andere dingen
![]()
De kijkers zijn misschien niet helemaal droog gebleven
Pittig, maar zo lekker! Ik moest me aan de muur vasthouden richting de douche. Stond niet meer stevig op mijn beentjes
De man met de "monsterpiemel" kwam ook nog even langs. Wat een heerlijk apparaat zeg. Die past maar net in mijn mond zonder mijn mondhoekjes te scheuren. En een superlieve en sympathieke man.
Wat ons betreft, wij hadden een heerlijke dag. Hopelijk was dat voor anderen ook zo.
En nu ga ik nog even een dag of 3 met een ijszakje tussen mijn benen liggen vrees ik![]()
Helemaal wederzijdsLeuk met jullie kennis gemaakt te hebben... Aangenaam en vriendelijk koppeltje![]()