Algemeen Club Eroxx, Balen, Bert Leysenlaan 20

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik lees hier tussen de regels vooral oudere koppels? Wij zouden zondag eens willen afkomen, mijn fwb en mezelf. Beide jonge 40'ers en hebben liefst onze leeftijd of wat jonger. Zelf ben ik er al eens geweest op een gb van nina en dat is me goed bevallen maar nu zijn we met 2 natuurlijk die wel wat aan onze trekken willen komen. Worst case tussen ons twee in die kamer met vensters wasr iedereen kan kijken.

Afgelopen donderdag mijn 1e T-girl Party beleefd.

Als single man genoeg partys beleefd bij eroxx, maar deze stond nog op m'n bucketlist. Echter normaliter nooit te combineren met m'n werk.

Rond 21:15 aangekomen, na een drankje meteen op wandeltour: zoals Ivan al zei, bij de darkroom was het echt druk. Je kon schuifelend naar binnen en er lagen voornamelijk T-girls op de banken die zowat alles toelieten. Aparte sfeer was het daar.

Qua drukte vond ik het een beetje tussen de normale maandagen en donderdagen (overdag) in. Wel achterdoor meer en sneller actie, ook geen haantjesgedrag (waren logischerwijs weinig single vrouwen).

In de disco was het wel echt disco-sfeer: meer dans taferelen dan doordeweeks overdag (logisch want het was avond en voor sommigen al weekend). De Nederlandse huis DJ even mee gebabbeld en draaide goede dansplaten.

Ik ging er heen met een hoge verwachting: veel bi koppels, veel shemales, veel vrouwelijke T-girls, maar viel wel allemaal mee.

Veel T-girls, enkele koppels, wat single heren, weinig single vrouwen en er was 1 Vlaamse getinte shemale die zeer knap was en vertelde mij dat ze altijd daar kwam.

En persoonlijk vond ik 1 Vlaams sprekende T-girl echt vrouwelijk tot in de puntjes. Ze had eerst een blouse met rok aan en later op de avond lingerie, maakte het wel mooi.

Enkelen gevraagd of het door het jaar drukker is maar kreeg al snel door dat de drukte nu in de vakantie hetzelfde was. De inhoudelijke sextaferelen zijn al eerder toegelicht in de samenvatting van Ivan.

Leuk voor eens mee te maken: ooit nog eens door het jaar er heen mits ik vrijdags vrij heb in de hoop dat er meer shemales zijn, maar je moet geluk hebben.

Rond 23:30 ging ik huiswaarts met een uurtje rijden toch netjes optijd in bed. In de disco was nog wel redelijk wat volk.

Eroxx

Zondag 20 juli 2025

Sexy Mousse Party (14:00 - 22:00 uur)

Nee, we gaan niet op zondag, nee we gaan niet! We gaan op maandag!
Mailtje van Jade & K. dat ze zondag gaan, Jade was al weer dagen aan stuk doorlopend geil. Ja, we gaan zondag! :sneaky: Daar maken we tijd voor, voor hun tweetjes, dat wordt geil :p, dat weet je al op voorhand. Ik had het trouwens ook hier aangekondigd dat ze gingen komen! 15:00 uur afgesproken, ik was er een 20 min vroeger. Eigenlijk best veel volk voor een zondag met redelijk mooi weer.
In de dancing zat een knappe strakke jonge kerel aan een tafeltje. Ik was met iemand aan het praten die er geregeld komt en vertelde hem dat Jade dadelijk ging komen, ik zeg : die kerel gaat er aan geloven, zelf wist hij het nog niet (en gelijk had ik). Femke, dat bijzonder mooie barmeisje, met haar goddelijke buitenaardse tietjes, u weet wel, de Elsa uit Frozen, liep een beetje ongemakkelijk, geen geil sierlijk gekmakend bewegend kontje door de dancing, nee het leek eerder alsof ze een gangbang van 50 kerels had ondergaan. Achter 14 dagen mag ik het resultaat zien en aanraken (dat hoop ik toch), dan gaat haar kontje weer sierlijk, wat zeg ik gracieus geil en uitdagend door de dancing paraderen en zorgen voor de nodige harde pikken. Nieuwsgierig hoe wat en waar??? Vraag het haar maar zou ik zeggen.

DP in de traliekooi
Jade in een bijzonder mooi outfitje, poes bloot, kontje bloot, tietjes zo goed als bloot en toch een kledingstuk aan, 2 koordjes die vanop de buik begonnen en langs haar poes langs achter terug samen kwamen. Een gouden kettinkje, dat in het midden op haar buik vertrok en dwars door haar poesje ging naar onder en ook langs achter terug omhoog. Klasse! Dat kettinkje is aangebleven tijdens onderstaande orgies, moesten we geregeld wel een beetje opschuiven, zat in de weg voor de eikel! Klaar voor een eerste orgie waren we achter aan het rondslenteren, komen we toch niet die knappe kerel tegen, Jade die vastgenomen, hij wou nog niet dadelijk, maar na een geile blik van Jade ging hem mee. Bij gebrek aan kamers, allemaal volzet, aangekomen bij de traliekooi. De knappe kerel als eerste, Jade & K. en ik, met ons 4 in de kooi. De pik van de knappe jonge kerel stond al mooi hard, mooie grote harde pik. Hij lag op zijn rug, Jade ging boven op hem zitten en liet zijn pik zachtjes helemaal verdwijnen in haar poesje. K. en ik de tietjes vastnemen, tepels trekken, hand naar het klitje, K. met vinger in Jade haar kontje, volgens mij heeft die kerel dat gevoeld, die dacht dat hij Jade voor zich alleen ging hebben, haha. Volk rond die kooi, niet normaal. Ondertussen ook een stevige orgie bezig op de grote poef. Daar stond echt veel volk daar vanachter. Jade nog steeds die pik aan het afneuken, K. mijn pik in de mond even nog iets harder zuigen. Maar het bleek toch wat te overweldigend voor de jonge kerel, hij ging plaatsmaken. Ok, ik mijn pik in haar poesje, Jade op de knieën voor me, met haar handen hield ze de tralies vast, toeschouwers konden zo haar tietjes vastnemen en haar geile blik bewonderen en vooral die kreungeluiden die ze maakt. Haar daar even hard tegen die tralies omhoog geneukt. Pik uit poesje, pik klaar voor kontje. Jade doet graag DP, dus een beetje opwarming kan geen kwaad. Bwahh, hoe zalig ging die erin. Fuck mensen. We hadden ieders aandacht. Ik zag blikken van mensen, zo van, zit die nu in haar kontje, Jade zo rechtop met de rug tegen mij, toeschouwers konden haar poesje zien, nee, niks in de poes. Geil. Niks in de poes, jawel, 4 vingers van mij, how, dan heb ik haar aandacht, met de andere hand nog een tepel vast en de andere tepel werd door een toeschouwer in bedwang gehouden. K. stond hard en manoeuvreerde liggend onder Jade, mijn pik nog hard aanwezig in haar kontje. Tijd voor een DP. Helaas lukte dat niet zo goed. Ik gleed eruit, niet meer zo heel hard, K. zat ondertussen volledig in de poes, Jade boven op hem. Gelukkig was er nog een geile man bij ons in de kooi gekomen, flinke harde pik, die nam het kontje voor zijn rekening, ik heb glij op zijn pik mogen doen, en whop hij zat erin. Jade had 1 pik in de poes en 1 pik in kontje, mijn vingers aan klitje en nog een paar erbij in de poes, samen met K. zijn pik. En neuken maar, verrekt veel geile toeschouwers aan de kooi, die ook met mekaar bezig waren, ja, die hadden we duidelijk geil gekregen. Zelfs voor de kooi, tussen de kooi en de grote poef zat een meisje op haar knieën, een man of 15 errond, al die pikken werden beurtelings gepijpt. Voor ons was het toen effe pauze, de man die in het kontje van Jade zat is daar ook klaargekomen. Ook op de grote poef, dus een meisje op haar rug, harde pikken spoten netjes overvloedig cum op haar mond en gezicht, ieder op beurt, er werd niet geduwd, netjes, fucketing geil om te zien, zelden te zien daar , 2 cumsletjes in actie.Naamloos5.jpg

Het 'wit broekske'
In de dancing liep er een strakke jonge zwarte kerel rond met een mooi eveneens strakke witte boxershort aan. Leuke pik zo door het stof te zien. Ja, die moest Jade hebben. Maar hij was nog aan het babbelen met een ander koppel toen wij met ons 3 terug naar de ero-ruimtes gingen. Overal vanachter veel volk verwikkeld in orgies, die grote poef is toch uren aan een stuk door bezet gebleven. Jade stopte, behoorlijk geil, aan de deuropening van het kamertje tegenover de traliekooi, die waar de deur van op slot kan. Hier stond een deel volk in de deuropening te kijken naar een mevrouw die op haar knieën en zwarte stevig grote pik aan het pijpen was. Jade geil aan het toekijken ondertussen door zowat alle mannen die in deuropening stonden betast. Ik zeg : ga maar binnen, help dat meisje maar met die grote zwarte pik. Jade naar binnen, K. en ik ook. Jade samen met het meisje die pik aan het pijpen, beurtelings in mondje, samen met de lippen over de eikel. Stevige dikke paal! Jade het meisje aan het kussen, steeds meer volk daar in die kamer, maar dat gaat niet goed, want die matras neemt de meeste ruimte in. Ik op de matras gaan liggen toekijken. De rest stond nog rechtop, pik werd nog door de dames verder gepijpt. Zwarte kerel stond ook nog altijd recht. K. Jade rechtstaande aan het neuken terwijl zij en het andere meisje die zwarte pik verder een behandeling gaven. K. deed teken dat ik verder moest komen neuken, ik van die matras af, en hup pik in de poes rechtstaande, zicht op de megapik die nog steeds afgelikt werd. De zwarte kerel met dat meisje uiteindelijk de matras op, daar ging hij ze verder neuken, Jade mee de matras op. Geregeld haalde die zijn pik uit de poes van dat meisje en stak hem in de mond van Jade. Geil. Ha, wie stond er vanachter in de deuropening mee te kijken, die jonge strakke kerel van vorig hoofdstuk, ik deed teken, kom er maar bij, hij mee de matras op, zijn mooie harde pik stond er weer en verdween in Jade haar keel. Ik met mijn handjes rechtstaande achter haar in de poes, 3 vingers, 4 vingers, zij pik van de jonge kerel verder aan het pijpen, die zwarte kerel nog steeds dat ander meisje voor ons aan het neuken. Ik andere handje langs voor met 3 vingers mee in de kut, die andere zat zat er nog steeds in. Jade draait haar hoofd naar me om, en had een blik in haar ogen van : WTF man. Doe door. Haha, Handjes op en neer, sop/kreun/hijg/zweet geluiden. de zuurstof was geleidelijk aan het opgeraken in de kamer, er kwamen ook steeds meer mensen naar binnen. handjes uit kutje, mijn pik erin, pik van strakke kerel in haar mond, pik van de zwarte kerel in haar hand en af en toe in haar mond, pik er terug uit, handjes opnieuw! Zegt K. : fist haar maar eens! Ik : Oh, mag da? How mensen ging ik daar effe diep, maar volledig handje erin lukte niet, de poes knijpte serieus boven op mijn pols, vingers deden pijn. Mah, wie stond er nu in de deuropening se! Die zwarte slanke kerel met zijn 'wit broekske'. Ik deed teken naar hem : binnen komen en Jade neuken. Jade op haar rug, benen uit mekaar, de knappe jonge kerel nog steeds naast haar, ik aan de andere kant, de stevige zwarte man nog steeds dat meisje aan het neuken, 'Wit broekske' laat zijn broekje zakken, whoesh wat sprong daar uit seg, een slanke 20-21 cm harde pik, die geile blik van Jade, ja, die moet ik hebben. Benen in de nek van die slanke zwarte en hup pik verdween in de poes, helemaal, godver, whaw, ik had er volledig zicht op, ik hield haar klitje zelfs wat aan de kant, how mensen werd die poes daar effe afgeneukt door die kerel, veel handjes overal op Jade, zwoel atmosfeer in die kamer, neuken, hijgen, zweten, zware kreungeluiden van Jade, 2 zwarte pikken in haar bereik, een dwangmatig in haar kutje, in uit in uit, de andere nog eens in haar mond, als ze haar hoofd naar de andere kant draaide had ze die van de strakke kerel in de mond. De tijd begon te vervagen, hoe lang zijn we daar bezig geweest, een uur, zeker, in het zweet iedereen, en zeg nu zelf wat is er nu geiler dan zo een zwarte kerel volledig glimmend in het zweet te zien staan. Atmosfeer was op het laatste tastbaar, er hing een membraam van geilheid, een oerachtige brute geilheid, het stroomde die kamer uit, die ganse gang stond vol met volk toe te kijken, messen werden beneveld door deze waas van pure orgie. Dit was top, dit was ongezien, 2 meisjes die met een 5 tot 6 jongens bezig waren. Cat. 5 geef ik hieraan (u weet wel, orgies beoordeeld gelijk orkanen). Zeker een uur later dan dat we binnen gingen en ik een 1.5 kg lichter van het zweten, kwam iedereen met een dwaze geile blik uit de kamer te voorschijn. Over een ding waren we het eens : het was er warm! En ik voeg er aan toe : how mensen de Jade was geil, ongezien gemeen geil!Naamloos3.jpg

Ohja, en tussendoor was er ook nog een schuimparty buiten, we zouden het nog vergeten te vermelden, want daar kwam uiteindelijk iedereen voor.

KitanaNew.png

Vanuit de T-Girl party discobeats (zie vorige berichten) -> naar de XXL Belgische feestdag

Drie jaar geleden begon mijn swingerstour van Zuid Limburg (NL heuvelland) naar de Belgische en Duitse grens op deze Belgische feestdag.

Destijds eerst Qlimax bezocht maar al snel door naar Eroxx diezelfde middag, destijds veel actieve drukte smiddags.

Vorig jaar was het gevoelsmatiger rustiger bij Eroxx als vandaag: heeeel veel mannen vandaag. Ben er van 13 tot 15:30 geweest want kon helaas niet langer.

Heb zelf Nina en Bart niet gezien. Qua ingehuurde dames waren er 3 in de disco en 1 achterdoor bezig. Had wel een beetje medelijden met hen, heel veel mannen (ook veel 45/55ers) stonden echt in de rij.

Achterdoor was het zelfs 1x polonaise, spreekwoordelijk dan. Rond 13:00 nergens een koppel of vrouw bezig. Naderhand begon het op gang te komen (Ivan zal morgen wel een volledige post erover maken).

Uiteindelijk in de ruimte naast de sling met een knappe kortharige blondine mogen vrijen, die gaf lekker gas op verschillende standjes. Heb haar al eens eerder gezien en zij mij ook. Ik had geluk want ze wilde net gaan douchen alvorens ik toch even mn paal liet zien uit m'n Bjorn Borg Blauwe boxer met witte accenten.

Na wat opfrissen een Belgisch koppel tegen het lijf gelopen wat +/- midden dertig zal zijn. Hijzelf sportief gespierd met mooi apparaat en zij kleiner met donker haar.

Ze waren al eerder aan het lachen en aan het knikken dus later in het voorbij gaan met hen meegegaan in de ruimte tegenover de bank van de sling. Zeker tientallen mannen die continu stonden te kijken.

Hij was een aardige jongen, en zij begon steeds stouter te worden. Qua zoenen, bijten, commando etc en kwam al spuitend klaar tijdens het vingeren van me. Zelfs deed ze 2 piemels tegelijk in zowel vagina als anus, is een pré als je zo'n vriendin als partner hebt! Haar kreunend genieten was heerlijk om te zien.

Ze kwamen wel eens op de zondagen, ooit moet ik die ook maar eens bezoeken maar je moet op zo'n dag geluk hebben qua drukte. Ben bang dat er dan geen ingehuurde zijn? Dan kun je wel eens pech hebben als er weinig koppels zijn (waarvoor ik eigenlijk alleen maar kom).

Nog even met de masseuze gebbeld nadat ze klaargevingerd werd in de gang (toevallig gebeurde dat....) maar in Eroxx geen sex voor haar. Zonde ;-)

Veel bekende donderdag gangers niet gezien, na 16:00 zal beslist de actie verder omhoog zijn gekrikt. Voorlopig helaas even geen Eroxx in de planning

Terug
Bovenaan Onderaan