Afgelopen donderdag mijn 1e T-girl Party beleefd.
Als single man genoeg partys beleefd bij eroxx, maar deze stond nog op m'n bucketlist. Echter normaliter nooit te combineren met m'n werk.
Rond 21:15 aangekomen, na een drankje meteen op wandeltour: zoals Ivan al zei, bij de darkroom was het echt druk. Je kon schuifelend naar binnen en er lagen voornamelijk T-girls op de banken die zowat alles toelieten. Aparte sfeer was het daar.
Qua drukte vond ik het een beetje tussen de normale maandagen en donderdagen (overdag) in. Wel achterdoor meer en sneller actie, ook geen haantjesgedrag (waren logischerwijs weinig single vrouwen).
In de disco was het wel echt disco-sfeer: meer dans taferelen dan doordeweeks overdag (logisch want het was avond en voor sommigen al weekend). De Nederlandse huis DJ even mee gebabbeld en draaide goede dansplaten.
Ik ging er heen met een hoge verwachting: veel bi koppels, veel shemales, veel vrouwelijke T-girls, maar viel wel allemaal mee.
Veel T-girls, enkele koppels, wat single heren, weinig single vrouwen en er was 1 Vlaamse getinte shemale die zeer knap was en vertelde mij dat ze altijd daar kwam.
En persoonlijk vond ik 1 Vlaams sprekende T-girl echt vrouwelijk tot in de puntjes. Ze had eerst een blouse met rok aan en later op de avond lingerie, maakte het wel mooi.
Enkelen gevraagd of het door het jaar drukker is maar kreeg al snel door dat de drukte nu in de vakantie hetzelfde was. De inhoudelijke sextaferelen zijn al eerder toegelicht in de samenvatting van Ivan.
Leuk voor eens mee te maken: ooit nog eens door het jaar er heen mits ik vrijdags vrij heb in de hoop dat er meer shemales zijn, maar je moet geluk hebben.
Rond 23:30 ging ik huiswaarts met een uurtje rijden toch netjes optijd in bed. In de disco was nog wel redelijk wat volk.